Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Lipusz zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pn. Rozbudowa systemu wodno - ściekowego w Gminie Lipusz.

Gmina Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Derdowskiego 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6874515, 6874530 , fax. 058 6874591
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipusz
    ul. Derdowskiego 7 7
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 058 6874515, 6874530, fax. 058 6874591
    REGON: 19167522100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Lipusz zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pn. Rozbudowa systemu wodno - ściekowego w Gminie Lipusz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Lipusz zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pn. Rozbudowa systemu wodno - ściekowego w Gminie Lipusz 2. Celem inwestycji jest poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w częściach wsi Lipusz, Papiernia i Bałachy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium 1.Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł, (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) 2.Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium (poza wadium w formie pieniężnej) należy złożyć w siedzibie zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 nr 25, poz.253, nr 66, poz.696 i nr 216, poz. 1824). 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy Starogard Gd./ Oddział Lipusz nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 5. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Spełniają następujące warunki szczegółowe: 1) Należy wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, czyli: a) 1 osobą na stanowisku Inżyniera Kontraktu - Kierownika Zespołu, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności inżynierskiej, co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi, oraz pełnić co najmniej 2 razy funkcję Inżyniera Rezydenta (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonych inwestycji budowlanych realizowanych z udziałem środków unijnych, w tym jednej o całkowitej wartości inwestycji min 2 mln zł. Od Inżyniera Rezydenta wymagana jest znajomość procedur FIDIC, oraz programów unijnych. Funkcji Inżyniera Kontraktu nie można łączyć z innymi funkcjami wymaganymi przy realizacji projektu. b) 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, c) 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci sanitarnych oraz instalacyjno sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową, d) 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej, posiadająca uprawnienia do prowadzenia i nadzoru robót w zakresie instalacji elektrycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych i lub kierowania budową, e) 1 osobę na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, posiadająca wykształcenie (średnie lub wyższe) ekonomiczne oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych, oraz minimum 5 inwestycji realizowanych z udziałem innych środków: Ekofunduszu, NFOŚ lub WFOŚ, potwierdzone stosownym oświadczeniem, iż osoba przewidziana na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń posiada odpowiednie doświadczenie w rozliczaniu środków zewnętrznych Zamawiający dopuszcza połączenia funkcji poszczególnych osób - Inspektorów Nadzoru pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję warunków wymaganych dla tych funkcji. 2) Posiadają doświadczenie w nadzorowaniu oraz rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sprawowali obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na minimum 2-ch inwestycjach obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej lub sieci wodociągowej w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł. 3) Posiadają doświadczenie w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji wodno - kanalizacyjnej z udziałem środków ZPORR lub RPO. 4) Posiadają doświadczenie w zakresie minimum 2 usług, których przedmiotem było przygotowanie materiałów przetargowych zgodnych z polskimi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych dla Kontraktów na dokumentacje techniczne lub roboty budowlane realizowane z udziałem środków unijnych. 5) Należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) posiadają doświadczenie w opracowaniu przynajmniej jednego studium wykonalności dotyczącego projektu wodno - kanalizacyjnego dofinansowanego z ZPORR lub RPO. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Sposób dokonywania oceny ww warunków będzie odbywał sie wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Osoba na stanowisku Inżyniera Kontraktu powinna mieć minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi, oraz pełnić co najmniej 2 razy funkcję Inżyniera Kontraktu, pozostałe osoby na stanowiskach Inspektorów Nadzoru i Specjalisty ds. Rozliczeń - powinny mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe - stanowiący załącznik nr 3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 7) Wykaz wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 4, 5 , 6 i 9. 8) Dowód wniesienia wadium. 9) Wykonawca winien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) lub oświadczenie, że wykona zadanie siłami własnymi. Informację o zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 7. 10) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez Wykonawcę wartośc za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie w którym Wykonawca zobowiązuje sie w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego. 11) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba rozliczonych projektów wodno-kanalizacyjnych z udziałem środków ZPORR lub RPO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach