Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania: „Przebudowa budynku przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Rodzinie” – II postępowanie.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania: „Przebudowa budynku przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Rodzinie” – II postępowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: „Przebudowa budynku przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Rodzinie”, tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b) wykonywanie w imieniu zamawiającego wszelkich czynności związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane; c) nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a) Przebudowę budynku na potrzeby Centrum Pomocy Rodzinie. Zakres prac obejmuje przebudowę wnętrza budynku w celu dostosowania go do nowej funkcji, budowę nowej wewnętrznej klatki schodowej, wykonanie nowego wejścia, wzmocnienie stropów wraz z wykonaniem nowego stropu nad piętrem, wzmocnienie konstrukcji dachu oraz ocieplenie budynku. Inwestycja zlokalizowana przy ul. Sułkowskiego 9 w Częstochowie, działka nr 29/1, obręb 107. Podstawowe parametry metryczne (po przebudowie): Powierzchnia zabudowy - 241,00 m2; Powierzchnia użytkowa - 727,60 m2; Kubatura - 2 650,00 m3; Wymiary budynku - 20,85 m x 16,25 m; Wysokość budynku - 11,80 m. b) Instalacje sanitarne: gazowe, c.o., wentylację mechaniczną, wodociągowe, kanalizacyjne. c) Instalacje elektryczne. d) Zagospodarowanie terenu – likwidacja istniejących w budynku schodów wejściowych, realizacja nowych schodów, chodników i miejsc parkingowych. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową do niniejszego postępowania. Szczegółowy zakres obowiązków, które inwestor zastępczy będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ i ogłoszenia o przetargu i jest dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2., 6.3. i 6.6. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach