Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Jasnogórskiej 34 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Jasnogórskiej 34 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie”, tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b) wykonywanie w imieniu zamawiającego wszelkich czynności związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane; c) nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. I. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a) Przebudowę budynku na potrzeby Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie. Zakres prac obejmuje przebudowę budynku w celu dostosowania do nowej funkcji, rozbudowę budynku o nową ewakuacyjną klatkę schodową łączącą wszystkie kondygnacje budynku, wymianę stropów pomiędzy parterem i piętrem oraz nad piętrem. Pokrycie dachu, więźba dachowa oraz ściany poddasza zostaną rozebrane i wykonana zostanie nadbudowa przesklepiona stropem, a nad budynkiem zostanie wykonany stropodach ocieplony. Budynek zostanie wyposażony w windę. Inwestycja zlokalizowana przy ul. Jasnogórskiej 34 w Częstochowie, działka nr 32/3 i 33/3, obręb 107. Podstawowe parametry metryczne (po przebudowie): - powierzchnia zabudowy: 330,70 m2; - powierzchnia użytkowa: 921,80 m2; - kubatura: 3 920,00 m3; - wymiary budynku: 43,53x7,47/827 m; - wysokość budynku: 11,68/12,21 m. b) Instalacje sanitarne: c.o. wraz z grzejnikami, wentylacji mechanicznej, wodociągowa, kanalizacyjna. c) Instalacje: elektryczna i teletechniczna. d) Zagospodarowanie terenu: zmiany związane z planowaną dobudową oraz zmiana ukształtowania terenu w jej sąsiedztwie. II. Szczegółowy zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór – określa dokumentacja projektowa, która jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu na wykonanie robót budowlanych i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://bip.czestochowa.pl/przetarg/1163678/iz-271-69-2019 III. Szczegółowy zakres obowiązków, które inwestor zastępczy będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i ogłoszenia o przetargu i jest dostępny na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Świerklaniec”
Dodano: 2021-03-08 - Pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Świerklaniec”
Dodano: 2020-11-05 - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa Alei Wojska Polskiego - DK 1 w Częstochowie”
Dodano: 2020-06-22 - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu pod nazwą: Odwodnienie dzielnicy Północ w Częstochowie.
Dodano: 2019-09-26 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego wraz z nadzorem inwestorskim oraz autorskim dla projektu pn. „Przebudowa i remont budynku socjalno – biurowo usługowego wraz z adaptacją na Gminny Ośrodek Kultury w Chybiu"
Dodano: 2019-09-11 - Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla Inwestycji pn.: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Archiwum Państwowego w Katowicach".
Dodano: 2019-03-19 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEGO BUDYNKU KTS W ŁAZACH I PLACU W CELU ADAPTACJI NA CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH, WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W TYM MIEJSCAMI POSTOJOWYMI W CELU OGRANICZENIA NISKIEJ EMISJI I POPRAWY EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ.
Dodano: 2019-02-18 - Pełnienie funkcji Inżyniera Nadzoru dla zadania pn.: Budowę południowej części obwodnicy miasta, przebudowa i rozbudowa układu drogowego pomiędzy ul. Bojkowską i ul. Pszczyńską w Gliwicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Etap II.
Dodano: 2019-02-14 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. „Termomodernizacja placówek oświatowych – etap II”
Dodano: 2019-02-13 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Kompleksowa modernizacji zajezdni autobusowej PKM sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach – drugie postępowanie
Dodano: 0000-00-00