Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 00052721000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowskiegory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. „Termomodernizacja placówek oświatowych – etap II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z polskim prawem budowlanym, kodeksem cywilnym oraz wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy dla Umów na Roboty budowlane zawarte w ramach projektu pn. „Termomodernizacja placówek oświatowych – etap II”. Nadzorowana inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie kompleksowej termomodernizacji obiektów siedmiu placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowskie Góry tj.: a) Część 1: „Termomodernizacja budynku SP Nr 5 przy ul. Leśnej 23 w Tarnowskich Górach” b) Część 2: „Termomodernizacja budynku SP Nr 13 przy ul. Armii Krajowej 1 w Tarnowskich Górach” c) Część 3: „Termomodernizacja dwóch budynków ZSP Nr 3 przy ul. Żeromskiego 64 w Tarnowskich Górach” d) Część 4: „Termomodernizacja budynku SP Nr 11 przy ul. Korola 38a w Tarnowskich Górach” e) Część 5: „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 17 przy ul. Norweskiej 2 w Tarnowskich Górach” f) Część 6: „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 20 przy ul. Morcinka 7 w Tarnowskich Górach” g) Część 7: „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Gruzełki 17 w Tarnowskich Górach”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). UWAGA! Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia polegających na kierowaniu Zespołem Kluczowych Ekspertów (czynności przewidziane do wykonania dla Eksperta 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Inwestor Zastępczy”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Świerklaniec”
Dodano: 2021-03-08 - Pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Świerklaniec”
Dodano: 2020-11-05 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Jasnogórskiej 34 w Częstochowie dla Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie”.
Dodano: 2020-07-17 - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Przebudowa Alei Wojska Polskiego - DK 1 w Częstochowie”
Dodano: 2020-06-22 - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu pod nazwą: Odwodnienie dzielnicy Północ w Częstochowie.
Dodano: 2019-09-26 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego wraz z nadzorem inwestorskim oraz autorskim dla projektu pn. „Przebudowa i remont budynku socjalno – biurowo usługowego wraz z adaptacją na Gminny Ośrodek Kultury w Chybiu"
Dodano: 2019-09-11 - Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla Inwestycji pn.: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Archiwum Państwowego w Katowicach".
Dodano: 2019-03-19 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEGO BUDYNKU KTS W ŁAZACH I PLACU W CELU ADAPTACJI NA CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH, WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W TYM MIEJSCAMI POSTOJOWYMI W CELU OGRANICZENIA NISKIEJ EMISJI I POPRAWY EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ.
Dodano: 2019-02-18 - Pełnienie funkcji Inżyniera Nadzoru dla zadania pn.: Budowę południowej części obwodnicy miasta, przebudowa i rozbudowa układu drogowego pomiędzy ul. Bojkowską i ul. Pszczyńską w Gliwicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Etap II.
Dodano: 2019-02-14 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Kompleksowa modernizacji zajezdni autobusowej PKM sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach – drugie postępowanie
Dodano: 0000-00-00