Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla trzech zadań infrastrukturalnych na terenie Gminy Borzęcin

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32-825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32-825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 00053218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla trzech zadań infrastrukturalnych na terenie Gminy Borzęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla trzech zadań infrastrukturalnych na terenie Gminy Borzęcin Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego, który przygotuje postępowanie przetargowe oraz będzie nadzorował wykonanie i rozliczenie inwestycji (zadań) zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami. Szczegółowy zakres czynności, jakie wchodzą w skład zamówienia: a)przygotowanie i obsługa merytoryczna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych, b)pełnienie funkcji inspekcji nadzoru zgodnie z ustawą Prawo Budowlane dla wszystkich zadań c)dokonywanie bieżącej analizy kosztów inwestycji (zadań) oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Instytucji Finansujących i Zamawiającego, d)sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, e)inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami zadań, przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian a wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, f)prowadzenie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy, g)przeprowadzanie odbiorów i rozliczeń częściowych realizacji budowy, h)przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji, i)uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, j)rozliczenie końcowe budowy, k)przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do użytkowania, l)występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, m)naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców, przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych inwestycji po okresie gwarancji i rękojmi, n)archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji (zadań), o)stosowanie się do zaleceń Instytucji Finansujących inwestycję (zadania) , p)poddanie się kontroli na miejscu w zakresie prawidłowości realizacji inwestycji (zadania), dokonywanej przez Instytucję Finansującą oraz inne podmioty uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów, q)zapewnienie uprawnionym podmiotom, prawa do pełnego wglądu we wszystkie dokumenty, w tym dokumenty elektroniczne związane z realizacją inwestycji, przez cały okres ich przechowywania oraz umożliwić tworzenie ich uwierzytelnionych kopii i odpisów, r)zapewnienie uprawnionym podmiotom, prawa do dostępu w szczególności do urządzeń, obiektów, terenów i pomieszczeń, w których realizowana jest inwestycja lub zgromadzona jest dokumentacja dotycząca realizowanej inwestycji, s)zapewnienie obecności osób, które udzielą wyjaśnień na temat wydatków i innych zagadnień związanych z realizacją inwestycji. Ograniczenia zakresu uprawnień i obowiązków Inwestora Zastępczego Pomimo uprawnień i obowiązków Inwestor Zastępczy nie będzie miał prawa do: a)wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanych Umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, b)zwolnienia Wykonawców robót budowlano instalacyjnych z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z Umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, c)ograniczenia bądź rozszerzenia zakresów robót Wykonawców lub przekazania robót innym Wykonawcom niż tym, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach, bez uzgodnienia z Zamawiającym, d)polecenia Wykonawcom wykonania robót wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia bez uzgodnienia z Zamawiającym, e)podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem, w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym oraz Kodeksem Cywilnym. Uwaga! Projekty budowlane dotyczące zadań : Zadanie A : Zadanie B: Zadanie C: są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach