Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru przy realizacji zadania pod nazwą: Infrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6328010 , fax. 16 6321191
  • Data zamieszczenia: 2014-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 16 6328010, fax. 16 6321191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru przy realizacji zadania pod nazwą: Infrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru przy realizacji zadania pod nazwą: Infrastruktura drogowa, elektryczna, wodociągowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie Całkowita wartość nadzorowanych robót budowlanych zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych objętych nadzorem wynosi 5 688 064,19 zł brutto. W tym poszczególne branże: Branża drogowa - 2 966 123,44 zł brutto Kanalizacja sanitarna - 970 690,90 zł brutto Kanalizacja deszczowa - 934 682,45 zł brutto Sieć wodociągowa - 655 496,98 zł brutto Oświetlenie uliczne - 144 638,74 zł brutto Przyłącze energetyczne do przepompowni - 16 431,68 zł brutto Termin realizacji nadzorowanych robót budowlanych - do dnia 31.08.2015 r. Termin płatności końcowej za usługę Inspektora Nadzoru - do dnia 30.11.2015 r. nawet w przypadku wcześniejszego wykonania robót budowlanych. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia na podstawie trzech faktur: a) częściowej wystawionej po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze części zakresu robót do dnia 31 lipca 2014 r. procentowo do wartości odebranych częściowo robót b) częściowej wystawionej po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze części zakresu robót do 15 grudnia 2014 r. procentowo do wartości odebranych częściowo robót c) końcowej w terminie do dnia 30 września 2015 r. - pozostała część wynagrodzenia po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze wszystkich pozostałych robót objętym zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi (branża drogowa, branża sanitarna, branża elektryczna), określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym również wydane w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia. Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela oraz dokumentację techniczną nadzorowanych robót udostępnia: Pan Tomasz Niedźwiecki, Inspektor Referatu Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rozwoju pok. nr C-3 , tel. 16 632 80 10 wew. 29, e-mail: inwestycje@um.lubaczow.pl Dokumentacja techniczna udostępniona jest ponadto na stronie zamawiającego, link bezpośredni: http://www.lubaczow.pl/down.php?k=p&p=SIWZ_Tereny_wytworczo_skladowe_2014.zip Zakres usługi (pełnienie obowiązków inspektora nadzoru poszczególnych branż) obejmuje: a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, tj. z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE, b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności: - nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania, - kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru. c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających, d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e) Potwierdzanie faktur Wykonawcy do zapłaty, f) Rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót, g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego, h) Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, akceptacją dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, itp. i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie, j) Zapewnienie, przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, w tym ich dyspozycyjności nadzoru na placu budowy w miarę potrzeb; Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie. k) wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowlanego zadań: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa Budowlanego), - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego), - Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego), l) Informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego, m) Udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, n) obsługa okresu gwarancji i rękojmi; o) Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do: - prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancją lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na rok, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek, jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych; p) Sporządzania i przedkładania dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych, q) Zgłaszania konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej, r) Zgłaszania konieczności wykonania robót zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) Prawa budowlanego i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji, s) Sporządzania dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej dokumentującej postęp robót budowlanych i dostarczania jej Zamawiającemu z częstotliwością nie mniejszą, niż 2 tygodnie. Częstotliwość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przerw w realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót budowlanych. Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich propozycjach zmian projektu. Niezależnie od w/w zakresu, zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych ma na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę, wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, dziennikami budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl załadka przetargi inwestycyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach