Przetargi.pl
pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zadania : Rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Stworzenie bazy lokalowej dla Zespołów Ratownictwa Medycznego wraz z salą odpraw i szkoleń ratowników medycznych w ramach projektu pt. Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
    REGON: 37044434500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zadania : Rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Stworzenie bazy lokalowej dla Zespołów Ratownictwa Medycznego wraz z salą odpraw i szkoleń ratowników medycznych w ramach projektu pt. Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zadania Rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Stworzenie bazy lokalowej dla Zespołów Ratownictwa Medycznego wraz z salą odpraw i szkoleń ratowników medycznych w ramach projektu pt. Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów w następującym zakresie : 1) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawca opisanej w pkt 3 ust 1, 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego , 3) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedza techniczna i postanowieniami umowy opisanej w pkt 3 ust 1, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żadanie dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawce certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) zadanie usunięcia przez Wykonawce ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potracenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej 8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji. 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 10) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usuniecie wad, 11) przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem ( w przypadku ustalenia harmonogramu), 12) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 13) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zuż ycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 14) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w naradach technicznych, 16) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 17) inspektor nadzoru w razie konieczności zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym cześć inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania , odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 18) reprezentowanie interesów Zamawiającego Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie z polskim prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej. Wartość netto prac budowlanych objętych zakresem zamówienia. a) roboty ogólnobudowlane - 142582,26 zł b) roboty elektryczne - 110882,34 zł. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 71.52.00.00-9. 2.Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca również zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ponad to na uzasadniona prośbę wykonawcy możliwe jest udostępnienie pełnej dokumentacji budowlanej dla całego budynku SOR SPZOZ w Sanoku. W celu powyższym proszę nawiązać kontakt z mgr inż Piotr Galik tel. 013 46-56-185, tel. kom. 500 212 345, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05, Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku, ul. 800 Lecia 26, najlepiej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak tez nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2. Wykonawca musi posiadać uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio w branży elektrycznej i ogólnobudowlanej oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3) Wykonawca ma zapewnić realizację zamówienia terminie od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) do dnia 30.10.2009r. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3), zostaną ocenione metodą 0 -1 tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a)Formularz ofertowy(wzór zawiera zał. Nr 1 do siwz) b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór zawiera zał. Nr 2 do siwz) c)Kwalifikacje i doświadczenie personelu (wzór zawiera zał. Nr 3 do siwz) 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 2 i 3 części XI SIWZ, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp 2.2) wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa c) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami odpowiednio w branży elektrycznej lub ogólnobudowlanej (wzależności od zadania) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 2.3) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.4) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia przez wykonawcę pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Jeżeli ofertę będzie składała osoba niefizyczna należy przedłożyć : a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wykonawca przedkłada także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do załącznika należy dołączyć (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) kserokopie stosownych uprawnień budowlanych osób w branżach objętych przedmiotem zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 2.5) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605) wraz ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Z 2008 nr 188 poz. 1155) tj. dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach