Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Budowa zbiornika retencyjnego wraz z kanałem odpływowym, ogrodzeniem i drogą dojazdową na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ul. Rosłońskiego w Przemyślu

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Budowa zbiornika retencyjnego wraz z kanałem odpływowym, ogrodzeniem i drogą dojazdową na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ul. Rosłońskiego w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową zbiornika retencyjnego o poj. 2338m3 wraz z kanałem odpływowym o dług.48 mb, ogrodzeniem o dług. 273mb oraz droga dojazdową o pow. 250,30m3 na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ulicy Rosłońskiego , zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy opis zamówienia na wykonanie robót budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót ( zał. Nr 2 do SIWZ) . 3. Sposób realizacji zamówienia : 1) Nadzór inwestorski nad realizacja zamówienia pełnić będą : - Inspektor nadzoru robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie funkcję koordynatora (zwany dalej Wykonawcą) z którym będzie podpisana umowa. Inspektor nadzoru robót budowlanych będzie koordynował prace i występował jednocześnie jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. - Inspektor nadzoru robót sanitarnych (specjalność sieci sanitarne) Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, kopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do PIIB należy dołączyć do oferty. 2)Zakres usługi i podstawowe obowiązki osób nadzorujących: - administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w przedmiotowym zamówieniu, - reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację zamówienia, - zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, - rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, - dokonanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, - zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, - kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, - rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, - sprawdzanie wykonania robót zanikowych, - kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, - potwierdzanie gotowości do odbioru robót, - uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, - informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji, itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, - organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, a) przeglądu robót zgłoszonych do odbioru końcowego stwierdzenia gotowości do odbioru lub wykazania braku gotowości, b) przeglądu i zatwierdzenia dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej robót budowlanych w szczególności w zakresie ilości, jakości i zgodności wykonanych robót z umową jako podstawy odbioru oraz zapłaty wynagrodzenia, c) oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót. 4. Wartość zamówienia (zgodnie z dokonanym wyborem Wykonawcy zadania), nad którym będzie sprawowany nadzór wynosi 197.813,77 zł netto (słownie: sto dziewięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset dwadzieścia trzy złotych 00/100)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. 1.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - w tym - dysponują minimum 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia w specjalności: 1) Inspektor nadzoru robót budowlanych (koordynator) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych 1.2. Zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków , oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie , forma dokumentów oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa w pkt. 2.3.2 do 2.3.4 SIWZ. 2.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 2.3.1. O świadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik Nr 4 A cz. I do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 4B cz.I do SIWZ). - w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1: 2.3.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik Nr 5 do SIWZ) 2.3.3. Oświadczenie, że osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.3.2 SIWZ posiadają stosowne uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) na potwierdzenie warunku o którym mowa w ust.1 pkt. 1.1. SIWZ. 2.3.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art.26 ust.2b ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. ( załącznik Nr 5A do SIWZ) - w celu potwierdzenia , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy 2.3.5. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy - - wypełnione i podpisane odpowiedni przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( załącznik Nr 4A cz. II do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 4 B cz. II do SIWZ) 2.3.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy składane zgodnie z pkt. 2.3.5 SIWZ. oraz inne dokumenty : 2.3.6. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ 2.3.7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach