Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
- Data zamieszczenia: 2013-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
ul. Słowackiego 20 20
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
REGON: 65001649500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi w Nadleśnictwie Lubaczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Pełnienie funkcji IN nad: Remont drogi oraz placów składowych w Nadleśnictwie Lubaczów. Roboty budowlane zamierzone do wykonania objęte Nadzorem będą polegały na: Opis: 1.1. Remont drogi leśnej o dł. 500m położonej na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, leśnictwo Werchrata/Dziewięcierz o dł. około 500mb. Zamierzenie budowlane polega na remoncie /odtworzeniu konstrukcji jezdni/ Oczyszczeniu /przeprofilowaniu/ mechanicznym istniejącej nawierzchni /naw. tłuczniowa mocno skorodowana/ Wykonanie warstwy odsączającej z piasku Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych typu MON 1x3m oczyszczenie skarp, poboczy z istniejących z zarośli, odmulenie i pogłębienie istniejących i nowych rowów przy przepustach pod zjazdami 1.2. Remont 10 placów składowych o pow. 300 m2 każdy, na terenie Nadleśnictwa Lubaczów Zamierzenie budowlane polega na: Usunięcie zalegającego humusu Karczowanie pozostałych korzeni Wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu wykonanie warstwy podsypkowej pod płyty z piasku, ułożeniu płyt drogowych betonowych typu MON 1x3m wykonanie prac porządkowych: profilowanie gruntu przy poboczach, wykonanie poboczy gruntowych z gruntu dowiezionego i zagęszczonego 2. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad: Remont dróg w Nadleśnictwie Lubaczów Roboty budowlane zamierzone do wykonania objęte Nadzorem będą polegały na: Opis: 2.1. Remont drogi leśnej nr 242/117 położonej na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, leśnictwo Horyniec o dł. 1979 mb. Zamierzenie budowlane polega na: Oczyszczeniu /przeprofilowaniu/ mechanicznym istniejącej nawierzchni /naw. tłuczniowa mocno skorodowana/ wykonanie warstwy wyrównującej z tłucznia kamiennego - jezdnia drogi, zjazdów, placów, wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego - jezdnia drogi, zjazdów, placów, oczyszczenie skarp, poboczy z istniejących z zarośli, odmulenie i pogłębienie istniejących i nowych rowów przy przepustach pod zjazdami przebudowie przepustów, wykonanie poboczy gruntowych z gruntu dowiezionego i zagęszczonego. 2.2. Remont drogi leśnej nr 242/169 położonej na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, leśnictwo Krowica o dł. 1050 mb. Zamierzenie budowlane polega na: Oczyszczeniu /przeprofilowaniu/ mechanicznym istniejącej nawierzchni /naw. Tłuczniowa/gruntowa mocno skorodowana/ wykonanie warstwy wyrównującej z tłucznia kamiennego - jezdnia drogi, zjazdów, placów, wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego - jezdnia drogi, zjazdów, placów, oczyszczenie skarp, poboczy z istniejących z zarośli, odmulenie i pogłębienie istniejących i nowych rowów przy przepustach pod zjazdami przebudowie przepustów, wykonanie poboczy gruntowych z gruntu dowiezionego i zagęszczonego do 2.3. Remont CHODNIKÓW I PLACU PRZY BUDYNKU NADLEŚNICTWA LUBACZÓW - nr 243/609/. Zamierzenie budowlane polega na: Rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki na pow. 200 m2 oraz obrzeży i krawężników, Wymiana częściowa w-wy podsypki z podbudową około 5cm Ułożenie krawężników, nowej kostki i obrzeży na podbudowie z betonu C12/15 3. Pełnienie funkcji IN nad usuwaniem skutków gwałtownych opadów deszczu na drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów Roboty budowlane zamierzone do wykonania objęte Nadzorem będą polegały na: Opis: Planowane roboty polegać będą na: a. profilowaniu poboczy b. odmuleniu rowów c. umocnieniu skarp d. oczyszczeniu przepustów i uzupełnieniu ubytków na murkach czołowych Łączna długość dróg ok. 5840 m, 27 przepustów w leśnictwach: Dziewięcierz, Nowiny Horynieckie, Krowica, Wielkie Oczy, Opaka, Czerwinki, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 450,00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013.07.08 do godz. 10:00. W tytule należy podać Wadium na zadanie S-2710/13/2013 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 2013.07.08 do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 2013.07.08 do godz. 10:00. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a ustawy pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego - II
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn: część I Przebudowa i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli część II Przebudowa istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej na terenie Miasta Łańcuta i Gminy Czarna
Dodano: 2016-06-29 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce o nr ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie oświetlenia drogowego w dzielnicy Podzwierzyniec w ramach zadania - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania : Przebudowa mostu stałego przez rzekę Wiar w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina - Krościenko w km 9+217 w miejscowości Wojtkowa.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania Uzbrojenie osiedla Księże Górki
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Batalionów Chłopskich i ul. Stefana Batorego w Łańcucie oraz budowa odcinków kanału na dopływie potoku Mikośka wraz z budową wpustów, przykanalików i wylotów kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłączy gazu przy ul. Stefana Batorego w Łańcucie
Dodano: 2016-04-20