Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu domów jednorodzinnych przy ul. Obr. Westerplatte w Nowym Stawie”.

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 715 110
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1
    82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 552 715 110
    REGON: 52896500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu domów jednorodzinnych przy ul. Obr. Westerplatte w Nowym Stawie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu domów jednorodzinnych przy ul. Obr. Westerplatte w Nowym Stawie”. 2. Zakres nadzorowanych prac stanowi budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do posesji przylegających do drogi osiedlowej. Przewidziano kanalizację grawitacyjno-ciśnieniową. Przepompownia zlokalizowana jest na działce nr 43/11, następnie przewód tłoczny kieruje ścieki w stronę ulicy Obrońców Westerplatte do studni rozprężnej połączonej kanałem grawitacyjnym z istniejącą kanalizacją w ulicy Obrońców Westerplatte za pomocą projektowanej studni rewizyjnej. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie w trzech etapach tj. w latach 2019, 2020 i 2021. 3. Zakres prac do realizacji w poszczególnych etapach robót określa Przedmiar robót: 3.1. zakres robót budowlanych przewidziany do realizacji w roku 2019 wg przedmiaru robót (etap I): poz. 1.1. 0,204 km poz. 1.2. 1019,03 m3 poz. 1.3. 268,61 m3 poz. 1.4. 268,61 m3 poz. 1.5. 750,42 m3 poz. 1.6. 237,40 m3 poz. 1.7. 750,42 m3 poz. 1.8. 6,94 m3 poz. 1.9. 1,04 m3 poz. 2.1. 1141,13 m3 poz. 2.2. 145,00 m poz. 2.3. 96,00 m poz. 2.4. 153,58 m poz. 2.5. 1 kpl. poz. 2.6. 1 kpl. poz. 2.7. 1 próba poz. 2.8. 96,00 m poz. 2.9. 145,00 m poz. 2.10. 8 szt. poz. 2.11. 1 szt. poz. 2.12. 1 szt. poz. 2.13. 1 próba poz. 2.14. 145,00 m poz. 3.1. 49,00 m2 poz. 3.2. 49,00 m2 poz. 4.1. 49,00 m2 poz. 5.1. 6,30 m3 poz. 5.2. 6,30 m3 poz. 5.3. 6,30 m3 poz. 5.4. 22,00 m poz. 5.5. 22,00 m poz. 5.6. 2,10 m3 poz. 5.7. 7,00 m2 poz. 5.8. 3,00 m2 3.2. pozostały zakres prac przewidziany do realizacji w latach 2020 i 2021 określony zostanie dokładnie przez Zamawiającego w terminie późniejszym, zakłada się jednak, że zakres podzielony zostanie po połowie (etap II i etap III). 4. Ze szczegółowym zakresem robót można zapoznać się na stronie internetowej Gminy Nowy Staw: www.bip.nowystaw.pl (BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Stawie- przetargi- zamówienia publiczne- powyżej 30 000 euro) gdzie zamieszczona została dokumentacja projektowa. 5. Do zakresu obowiązków Nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, które będzie obejmowało w szczególności: 5.1. organizację, koordynację oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji; 5.2. wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2019r. poz. 1186) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 4) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 7) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 8) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 9) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi– wymagana jest obecność minimum 4 razy w miesiącu, w trakcie realizacji poszczególnych Etapów inwestycji; obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy; wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta, 10) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, 12) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 13) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 14) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 15) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 6. Wykonawca bez zgody Zamawiającego, nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 9. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. 10. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. 11. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Wykonawca przekazuje oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach