Przetargi.pl
Modernizacja placu manewrowego na terenie KP PSP w Tczewie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Lecha
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 530-40-60 , fax. 058 530-40-90
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    Lecha 11
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 058 530-40-60, fax. 058 530-40-90
    REGON: 19112389800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.tczew.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu manewrowego na terenie KP PSP w Tczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia jest modernizacja placu manewrowego na terenie KP PSP w Tczewie. UWAGA: Zamawiający zwraca uwagę, iż w załączonych dokumentach określających (opisujących) przedmiot zamówienia, niniejsze zadanie posiada inną nazwę, natomiast z przyczyn organizacyjno-księgowych oraz wyłącznie dla potrzeb przeprowadzenia procedury przetargowej, Zamawiający sformułował odmienną nazwę zamówienia. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące zakresy prac:  prace pomiarowe,  prace rozbiórkowe i ziemne,  kanalizacja deszczowa wraz z odwodnieniem placu,  kanalizacja sanitarna,  chodniki,  place wraz z miejscami parkingowymi,  wiata śmietnikowa  zagospodarowanie ternu zielonego. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określa załączona wraz z SIWZ dokumentacja, składająca się m.in. z następujących pozycji, opracowanych przez: „Nadzory i Doradztwo Budowlane Grzegorz Łopatowski” z Gniewa: 1) dokumentacja projektowa z 2016 r. dotycząca kompleksowego zadania związanego z zagospodarowaniem terenu KP PSP Tczew, z której następnie wyodrębniono etap I oraz etap II pn. „Wymiana nawierzchni placu przyobiektowego połączona z wymianą niezbędnej infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu przyobiektowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej na terenie działek geodezyjnych nr 37/2, 37/1 i 3” 2) przedmiar robót zadania pn. „Wymiana nawierzchni placu przyobiektowego połączona z wymianą niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z zagospodarowaniem terenu przyobiektowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej na terenie działek geodezyjnych nr 37/2, 37/1 i 3 w Tczewie – ETAP I”, 3) przedmiar robót zadania pn. „Wymiana nawierzchni placu przyobiektowego połączona z wymianą niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z zagospodarowaniem terenu przyobiektowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej na terenie działek geodezyjnych nr 37/2, 37/1 i 3 w Tczewie – ETAP II”, 4) „OPIS TECHNICZNY ETAP I” z nazwą zadania: : „Wymiana nawierzchni placu przyobiektowego połączona z wymianą niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z zagospodarowaniem ternu przyobiektowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej na terenie działek geodezyjnych nr 37/2, 37/1 i 3 w Tczewie”, 5) „OPIS TECHNICZNY ETAP II” z nazwą zadania: „Wymiana nawierzchni placu przyobiektowego połączona z wymianą niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z zagospodarowaniem ternu przyobiektowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej na terenie działek geodezyjnych nr 37/2, 37/1 i 3 w Tczewie”. UWAGA: Pierwotnie dla potrzeb KP PSP Tczew, w 2016 r., opracowana została dokumentacja projektowa zakładająca szerszy zakres prac budowlanych, na którą uzyskane zostało stosowne zgłoszenie. Następnie, na początku 2019 r., po określeniu swoich priorytetów budowlanych, Zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu części prac opisanych w ww. dokumentacji, dodatkowo dzieląc te prace na etapy: I i II, co w konsekwencji spowodowało opracowanie dwóch kolejnych kompletów odrębnej dokumentacji zakładającej tą etapowość. Wykonawca sporządzający ofertę w ramach niniejszego postępowania winien mieć świadomość, że zamówienie dotyczy wykonania robót opisanych w opracowaniach z 2019 r. dotyczących zarówno I, jak i II etapu zadania, mając jednocześnie na uwadze odniesienie się do opisów zawartych w pierwotnej dokumentacji z 2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank: 50 1560 0013 2010 5857 4000 0002 Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg pn. „Modernizacja placu manewrowego na terenie KP PSP w Tczewie” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje oświadczenie (należy złożyć w oryginale) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania brak podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku jednej oferty przetargowej, Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej. 3) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (należy złożyć w oryginale), zawierający informacje w zakresie określonym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca który powołuje się na zasoby innego podmiotu, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tym podmiocie w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.6.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 6.5 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach