Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej dla inwestycji pn. Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno z siedzibą w Osiecznicy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Osiecznica, ul. Krośnieńska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 383 5087 , , fax. w. 53
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno z siedzibą w Osiecznicy
    ul. Krośnieńska 42
    66-600 Osiecznica, woj. lubuskie
    tel. +48 68 383 5087 , , fax. w. 53
    REGON: 97004013200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej reprezentująca Skarb Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej dla inwestycji pn. Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, i drogowej w ramach zadania pn. „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą", a także prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w: dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, zwanej dalej STWiOR (załącznik nr 8 do SIWZ), harmonogramie (załącznik nr 9 do SIWZ), opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Charakterystyka obiektów, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: Obiekty zaprojektowane są na działce nr 974/2, położonej w Osiecznicy, ul. Krośnieńska 42, 66-600 Krosno Odrzańskie. Teren nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego. Dla inwestycji wydana została decyzja o warunkach zabudowy. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku biurowego: - powierzchnia zabudowy budynku 1014,60 m2, - kubatura 2780 m3, - powierzchnia użytkowa: 894m2, - liczba kondygnacji: 1, - geometria dachu dach dwuspadowy. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku gospodarczo - garażowego: - powierzchnia zabudowy budynku 442,30 m2, - kubatura 990 m3, - powierzchnia użytkowa: 282 m2, - liczba kondygnacji: 1, - geometria dachu: dach dwuspadowy, Zagospodarowanie terenu obejmuje m.in.: Dla obsługi komunikacyjnej budynku, zaprojektowano drogi dojazdowe i miejsca postojowe. Zaprojektowano 6 miejsc usytuowanych przy wjeździe na terenie inwestowania. Na przedłużeniu drogi, przed planowanym budynkiem gospodarczo-garażowym zaprojektowano utwardzony plac oraz na terenie posesji zaprojektowano 44 miejsca postojowe. Miejsca postojowe o wymiarach 2,5 x 5,0 m zaprojektowano z przeznaczeniem dla samochodów osobowych. Zaprojektowano 1 wyznaczone miejsca dla osoby niepełnosprawnej. Projektowane nawierzchnie utwardzone posiadać będą odwodnienie. Całość uzupełniają ciągi piesze wokoło budynku zapewniające dostęp do miejsc postojowych. Roboty budowlane, dla których będzie świadczona usługa nadzoru inwestorskiego, będą realizowane przez Wykonawcę wybranego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Jeżeli w trakcie wykonywania umowy dojdzie do wykonania utworu materialnego lub intelektualny to na wykonany przedmiot wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji oraz rękojmi na okres tożsamy z udzieloną gwarancją przez wykonawcę robót budowlanych zrealizowanych w ramach zadania pn. „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą". Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót i wynosić będzie maksymalnie 7 lat. 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): Kod: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi oraz 71248000-2 - Nadzór nad projektem i dokumentacją. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 7. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia robót w ramach zadania pn. „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą" (planowanego orientacyjnie na dzień 31 marca 2022 r.) oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady udzielonej przez wykonawcę robót, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2029r. Wykonawca przyjmuje do wiadomości i obejmuje swoim ryzykiem wycenionym w cenie oferty, że termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany okresu realizacji robót budowlanych, nie dłużej jednak niż termin maksymalny wskazany w zdaniu poprzednim. 8. W okresie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. 9. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu Oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, w tym również pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, bowiem świadczone przez ww. osoby usługi nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, bowiem według wiedzy Zamawiającego obowiązek taki nie występuje z uwagi na charakter usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.200,00 złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP SA KROSNO ODRZAŃSKIE nr rachunku: 92 1020 5402 0000 0502 0115 2750 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej dla inwestycji pn. Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie. Wadium musi zabezpieczać ofertę cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do SIWZ), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACHINNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22a USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNCYH: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w Sekcji III. 1.3.) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca w celu wykazania wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim się powołuje na ich zasoby warunków udziału w postepowaniu, będzie zobowiązany do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3) ogłoszenia, na załączniku nr 2a i nr 2b do SIWZ – składanych wraz z ofertą, 2) przedstawienia dokumentów potwierdzających dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego – Wykonawca może wykorzystać przykładowy wzór zobowiązania stanowiący załącznik nr 2d do SIWZ – składanych wraz z ofertą, 3) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) składanego w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego. 3. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIEZAMÓWIENIA 1) Każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji III.1) powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w sekcji III.1.3 pkt 1) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania; 2) W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 4) Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej powinno być złożone wraz z ofertą, b)Oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, stosownie do postanowień pkt 1 niniejszego ustępu. Dokumenty te Wykonawcy składają wraz z ofertą. c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa wyżej w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach i w terminie określonym powyżej w ust. 1, d) Dokument, o którym mowa w Sekcji III.4) albo odpowiadający im dokumenty określony poniżej w ust. 4 obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – przedmiotowe dokumenty Wykonawcy będą obowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego, e) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5.1) składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych powyżej w pkt 1 zdanie pierwsze - przedmiotowe dokumenty Wykonawca/ Wykonawcy składają na wezwanie Zamawiającego; 5) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna; 8) W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. 4. W PRZYPADKU JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCEZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZAMIAST DOKUMENTÓW, 1) o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ust. 4 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 4 pkt. 2 stosuje się. 5. PONADTO, WRAZ Z OFERTĄ NALEŻYZŁOŻYĆ: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, o ile oferta zostanie złożona przez pełnomocnika; 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w ramach kryterium oceny ofert – załącznik nr 6A. 6. Oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) ogłoszenia składane są przez Wykonawcę w oryginale wraz z ofertą. 7. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, o którym mowa w ust. 2 ogłoszenia należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach