Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji sanitarnej, drogowej i elektrycznej w ramach projektu pn.: „Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Rewal” umowa o dofinansowanie nr POIŚ.02.03.00-00-0074/17-00 z dnia 05.06.2018 r.

Wodociągi REWAL Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-346 Pobierowo, ul. Poznańska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 864 172 , fax. 91 38 64 172
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi REWAL Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 31
    72-346 Pobierowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 864 172, fax. 91 38 64 172
    REGON: 32062958100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagirewal.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji sanitarnej, drogowej i elektrycznej w ramach projektu pn.: „Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Rewal” umowa o dofinansowanie nr POIŚ.02.03.00-00-0074/17-00 z dnia 05.06.2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na ul. Bursztynowej w aglomeracji Rewal w ramach projektu „Rozbudowa oczyszczalni oraz rozdział kanalizacji ogólnospławnej na ul. Bursztynowej w aglomeracji Rewal”” w ramach projektu współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 pn. „ Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Rewal” w branżach: 1) sanitarnej (cześć I) 2) drogowej (część II), 3) elektrycznej (część III). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: CZĘŚĆ 1 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego W BRANŻY SANITARNEJ, CZĘŚĆ 2 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego W BRANŻY DROGOWEJ. CZĘŚĆ 3 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - w ramach projektu pn. „Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Rewal” na podstawie dokumentacji technicznej pn. „Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na ul. Bursztynowej w aglomeracji Rewal w ramach projektu „Rozbudowa oczyszczalni oraz rozdział kanalizacji ogólnospławnej na ul. Bursztynowej w aglomeracji Rewal”” Zakres zamawianych usług:: 1) nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (tekst. jedn.:Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) oraz przepisów wykonawczych, 2) uczestnictwo w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac budowlanych objętych nadzorem (w ramach tego obowiązku rolą inspektorów nadzoru będzie tylko i wyłącznie pomoc/doradztwo w zakresie opisu przedmiotu zamówienia tj. w szczególności: sprawdzenie projektu i dokumentacji wykonawczej przed publikacją ogłoszenia o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pod kątem jej wykonalności, wskazanie ewentualnych nazw własnych w projekcie; na etapie przetargu – pomoc w formułowaniu odpowiedzi na pytania zadawane przez oferentów), 3) nadzorowanie budowy: a) Inspektor branży sanitarnej: i. co najmniej 4 razy w miesiącu w liczbie godzin zapewniających skuteczność nadzoru oraz uczestniczenie w radach budowy, ii. w razie konieczności stawianie się na miejscu budowy na każde wezwanie inwestora (zakłada się nie więcej niż 9 dodatkowych wizyt w trakcie realizacji umowy); b) Inspektor branży drogowej - podczas wykonywania prac drogowych w liczbie godzin zapewniających skuteczność nadzoru, w tym uczestniczenie w radach budowy; c) Inspektor branży elektrycznej - wg potrzeb wynikających z procesu technologicznego na budowie, w liczbie godzin zapewniających skuteczność nadzoru, w tym uczestniczenie w radach budowy. 4) kontrola zgodności wykonania robót budowalnych z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności prawa budowlanego oraz postanowieniami umownymi; 5) kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej; 6) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania; 7) kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem zakończonego etapu/przedmiotu umowy; 8) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 9) w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy; 10) inspektor nadzoru ma obowiązek czuwania nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 11) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić inwestora na straty, inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy, wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamia o nich na piśmie inwestora, wykonawcę i autora projektu; 12) bieżąca weryfikacja przedłożonych przez wykonawcę robót atestów, deklaracji, certyfikatów jakości, itp. (weryfikacja wniosków materiałowych) pod kątem ich zgodność z dokumentacja projektową oraz przepisami prawa; 13) inspektor nadzoru jest obowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbiorowych lub robót i przekazania ich do użytku; 14) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 15) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy Robót oraz Kierownika Projektu o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.16) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz dokonanie odbioru robót; 17) sprawdzenie i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy Robót dotyczących ilości i wartości wykonanych robót; 18) poświadczenie terminu zakończenia robót; 19) powiadomienie Kierownika Projektu o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy oraz ich ocena merytoryczna i formalno-prawna; 20) sprawdzenie ostatecznej kwoty umownej należnej Wykonawcy Robót; 21) przekazywanie informacji Zamawiającemu o konieczności wydania Wykonawcy robót budowlanych pisemnego polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 22) przygotowanie dokumentów/wyjaśnień niezbędnych do przedłożenia instytucji kontrolującej – w zakresie związanym z pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru; 23) składania wniosków do Zamawiającego o : a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, b) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę o ile zajdzie taka potrzeba, c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, d) zmianę terminu wykonania robót w Kontrakcie, kiedy zmiana taka nie wynika z winy, czy zaniedbań wykonawcy robót, 24) weryfikacja i opiniowanie wniosków składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie: a) zmiany terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, b) konieczności i wartości wykonania robót dodatkowych, c) konieczności i wartości wykonania robót uzupełniających; 25) dokonanie odbioru końcowego i uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 26) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek; 27) wykonywanie innych obowiązków niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego; 28) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy i informowanie Zamawiającego na bieżąco o okolicznościach mogących mieć wpływ na sposób wykonania prac, termin realizacji, koniecznych zmianach mających wpływ na wartość umowy z wykonawca robót budowlanych; 29) inspektor nadzoru ma obowiązek informować na bieżąco Zamawiającego o swoich czynnościach związanych z nadzorowaną inwestycją. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej też jako: SIWZ) i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót pn. „Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na ul. Bursztynowej w aglomeracji Rewal w ramach projektu „Rozbudowa oczyszczalni oraz rozdział kanalizacji ogólnospławnej na ul. Bursztynowej w aglomeracji Rewal”” które stanowić będą integralną część umowy, dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.zwik.rewal.pl/zamowienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączyć do oferty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 3) zobowiązania podmiotów trzecich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ – w przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 4) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), ww. dokumenty składane są w oryginale. 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia (zobowiązania) podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W terminie określonym w wezwaniu,( nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia), Wykonawca składa również opisany w tym punkcie dokument dotyczący podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega na zasadzie art. 22a ustawy Pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 6. Przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia u Zamawiającego, uprawnień, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ,b) kserokopie zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia u Zamawiającego, wydane przez te izby,c) polisę OC, spełniającą wymagania zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! W przypadku gdyby złożona przez Wykonawcę polisa OC nie spełniała wymagań określonych: - przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w szczególności, lecz nie wyłącznie w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, - wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, lub w ogóle nie zostały przedłożone, Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia polisy zgodnej z wyżej przywołanymi wymaganiami, wyznaczając wykonawcy w tym celu odpowiedni termin, nie krótszy niż 3 dni, pod rygorem uznania, iż wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach