Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0914698200 , fax. 0914698298
- Data zamieszczenia: 2024-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 0914698200, fax. 0914698298
REGON: 811684367 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa ulicy Puszkina i Witosa w Goleniowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa ulicy Puszkina i Witosa w Goleniowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. 1.1.Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w SWZ. 1.2.Przez użyte w SWZ określenie „Inżyniera Kontraktu” rozumie się przedstawiciela Zamawiającego, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie:- z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 682 ze zm.),- z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),- z warunkami określonymi w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,- z Kodeksem Cywilnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.)jak również:- warunkami określonymi w SWZ.1.3. Inżynier Kontraktu realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez Zespół Inżyniera Kontraktu (opisany w SWZ) wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje dla Wykonawcy robót budowlanych. 2.Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu określonych w dokumentach zamówienia. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. 3.1. Minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy, czyli zamówienie podstawowe obejmuje usługę zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzorowania robót w zakresie przebudowy drogi na odcinku od Początek Puszkina I (km 0+000) do Koniec Puszkina I (km 0+188,45), Początek Rondo Oś (km 0+000 R=5,25) do Koniec Rondo Oś (km 0+32,99), Początek Puszkina II (km 0+000) do koniec Puszkina II (km 0+205,52) wraz z przebudową fragmentu ul. Młynarskiej (Początek Młynarska km 0+000 do Koniec ul. Młynarska km 0+062,91), ul. Barnima (Początek Barnima I km 0+000 do Koniec Barnima I km 0+045,21), ul. Niemcewicza (Początek Niemcewicza km 0+000 do Koniec Niemcewicza km 0+012,32), ul. Pocztowej (Początek Pocztowa km 0+000 do Koniec Pocztowa km 0+028,30), ul. Witosa (Początek Witosa 0+000 do KŁ km 0+018,24), w tym branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, usunięcie wszystkich kolizji występujących na obszarze objętym przedmiotem zamówienia podstawowego.3.2. Zamówienie objęte prawem opcji to zamówienie, w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzorowania robót w zakresie przebudowy drogi na odcinku od Początek Wincentego Witosa (km 0+018,24) do Koniec Wincentego Witosa (km 0+274,72) oraz na odcinku Początek Wincentego Witosa II (km 0+000) do Koniec Wincentego Witosa II (km 0+057,87), w tym w tym branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, usunięcie wszystkich kolizji występujących na obszarze objętym przedmiotem zamówienia objętego prawem opcji. 4. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja pełnienia nadzoru w okresie przeglądów i rozliczania Kontraktu pn. „ Budowa węzła „Sianów Zachód” w ramach inwestycji pn. „Budowa obwodnicy Koszalina i Sianowa na S6 wraz z odcinkiem S11
Dodano: 2024-05-29 - Inżynier kontraktu
Dodano: 2024-01-11 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m. Swochowo wraz z odprowadzeniem ścieków do m. Bielice
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa wraz z modernizacją amfiteatru przy budynku MGOK- etap I”
Dodano: 2023-10-04 - Nadzór inwestorski na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.
Dodano: 2023-09-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz...”
Dodano: 2023-05-04 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach
Dodano: 2022-12-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych
Dodano: 2022-11-10 - Kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie”
Dodano: 2022-10-27 - Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” – budynek „B”
Dodano: 2022-10-10