Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie”

Karlińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Karlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Wojska Polskiego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943117205
  • Data zamieszczenia: 2022-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karlińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Karlinie
    Wojska Polskiego 1
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943117205
    REGON: 330525879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.karlino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie".Przedmiot zamówienia obejmuje:1. sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r., poz.1333) w specjalnościach:1) konstrukcyjno-budowlanej,2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,4) inżynieryjnej drogowej.2. obsługę Inwestycji w zakresie określonym w SWZ i wzorze umowy, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń inwestycji z wykonawcą inwestycji, jak również z jego podwykonawcami;3. obsługę okresu gwarancyjnego oraz 72-miesięcznej rękojmi, tj.:1) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/ rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia;2) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz 72 miesięcznej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia.4. Ponad zadania wymienione w pkt 3.5 SWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności inspektorów nadzoru wskazanych w pkt 1 na placu budowy:1. w razie pilnej konieczności - w czasie określonym w ofercie Wykonawcy (załączniku nr 2 do SWZ), jednak nie dłuższym niż 10 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego za pośrednictwem telefonu, wiadomości SMS lub e mail;2. minimum 2 razy w tygodniu, przy czym weryfikacja pobytu inspektora/ów nadzoru odbywać się będzie poprzez wpis do dziennika budowy lub comiesięczne raportowanie i kwartalne dokumentowanie w formie zdjęć. Dopuszcza się nieobecność inspektora nadzoru lub obecność mniej niż 2 razy w tygodniu w sytuacji, gdy na budowie nie są wykonywane roboty budowlane w branży, którą nadzoruje.5. Wykonawca rozpoczyna wykonywanie swoich obowiązków od momentu podpisania umowy z Zamawiającym do dnia zakończenia i rozliczenia zadania inwestycyjnego przez co należy rozumieć datę uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie (22 miesiące od dnia podpisania umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tys. zł).2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 8562 0007 0024 2442 2000 0010 z adnotacją: wadium w postępowaniu nr 3/2022. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą przetargową oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie, ul. Koszalińska, Karlino”, oznaczenie sprawy: 3/2022.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca udowodni dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:1. osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad co najmniej jedną budową nowego, co najmniej dwukondygnacyjnego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3.000,00 m3, zakończoną protokołem odbioru końcowego;2. osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad co najmniej jedną budową, co najmniej dwukondygnacyjnego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3000,00 m3, zakończoną protokołem odbioru końcowego ;3. osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad co najmniej jedną budową nowego, co najmniej dwukondygnacyjnego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3000,00 m3, zakończoną protokołem odbioru końcowego ;4. osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót drogowych, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad co najmniej jedną robotą o powierzchni min. 1000 m2, zakończoną protokołem odbioru końcowego.UWAGA:Wykonawca samodzielnie ubiegający się o niniejsze zamówienie musi wykazać, że warunki określone w pkt 7.1 spełnia samodzielnie lub spełnia je polegając na zasobach innych podmiotów.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumnie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. 2021 r. poz. 1646). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1117 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym, wyszczególnione wyżej, jeżeli: nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.Wymagane uprawnienia/zaświadczenia kwalifikacyjne, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu, mają odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r., poz. 1392) oraz przepisom ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385).Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez daną osobę odpowiednich kwalifikacji właściwych dla danej funkcji.Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie posługują się w stopniu swobodnym językiem polskim (zarówno w mowie jak i piśmie) w zakresie terminologii technicznej, związanej ze specyfiką przedmiotu zamówienia, Wykonawca w kontaktach pomiędzy osobami realizującymi zamówienie i w kontaktach z Zamawiającym zobowiązany jest zapewnić tłumacza z języka, którym posługuje się dana osoba na język polski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach