Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego” - Budowa (przebudowa) lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego” - Budowa (przebudowa) lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu „Budowa (przebudowa) lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie” - branża sanitarna, budowlana, elektryczna i drogowa. Inwestycja związana z przebudową oczyszczalni ścieków realizowana będzie na działkach nr 82/1, 82/2, 76/2 i 119 w miejscowości Zegrze Pomorskie, gmina Świeszyno, powiat koszaliński, woj. zachodniopomorskie. Przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Zegrze Pomorskie o obecnej wydajności Qśrd=37m3/d. Po przebudowie docelowa wydajność oczyszczalni Qśrd=72m3/d. Nr sprawy ZP.271.12.2019 Do zadań pełnienia funkcji inspektora nadzoru należy m.in. 1) udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy; 2) powołanie Inspektora koordynatora – koordynującego czynności pozostałych inspektorów i reprezentującego zespół Inspektorów przed Zamawiającym; 3) koordynacja i nadzór Inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm.) oraz przepisami polskiego prawa; 4) sprawowanie nadzoru na placu budowy przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego wymaganej specjalności obejmujące minimum 1 wizytę w trakcie każdego tygodnia realizacji prac danej branży oraz w sytuacji, gdy nie jest wystarczający nadzór ze strony Inspektora koordynatora oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Obecność Inspektorów ma być potwierdzona wpisem na „Liście obecności Inspektorów Nadzoru” u Zamawiającego. 5) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; 6) kontrolowania i nadzorowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 7) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 8) akceptacja wniosków materiałowych oraz sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową; 9) każdorazowa weryfikacja i zaopiniowanie przedkładanego przez Wykonawcę robót harmonogramu; 10) kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; 11) udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; 12) organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, przedstawiciele Zamawiającego, w razie potrzeb Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu; 13) udział w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, a także inicjowanie spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność; 14) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 15) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; 16) zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; 17) sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 18) sprawdzanie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganiu stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 19) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; 20) mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 21) bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; 22) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz dokumentacji powykonawczej oraz uczestnictwo w odbiorze robót; 23) poświadczenia terminu zakończenia robót; 24) udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadamiania o zakończeniu inwestycji. 25) powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 26) zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; 27) przygotowanie protokołów konieczności w raz ze sprawdzeniem wraz ze sprawdzeniem kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne, zaniechane; 28) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; 29) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót; 30) informowanie o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą; 31) pomoc w rozliczeniu inwestycji po zakończeniu i odbiorze inwestycji, sprawdzenie zestawienia rzeczowo-finansowego; 32) uczestnictwo w odbiorze końcowym przy udziale Zamawiającego; 33) dokonywania na bieżąco wpisów do dziennika budowy; 34) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 35) weryfikacja i akceptacja miesięcznych raportów z postępu robót sporządzanych przez Wykonawcę robót 36) innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji; 37) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji zadania inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze robót związanych z usunięciem ujawnionych wad;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie koordynatora wyznaczonego do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1.3 lit. a i pkt. 11.2. B rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 6 do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium – nie dotyczy. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA!!! Wraz z ofertą Wykonawca może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, jeśli nie należy on do żadnej grupy kapitałowej. Nie będzie uznane oświadczenie złożone wraz z ofertą o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach