Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja systemów ciepłowniczych w budynkach użyteczności publicznej

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2011-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja systemów ciepłowniczych w budynkach użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja systemów ciepłowniczych w budynkach użyteczności publicznej nad następującymi robotami budowlanymi: 1. Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w obiektach: 1) II Liceum Ogólnokształcące CKU w Limanowej 2) Zespół Szkół Nr 1 w Mszanie Dolnej 3) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Mszanie Dolnej 4) Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej 5) Zespół Szkół Nr 1 w Limanowej - budynek internatu 6) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej 7) Zespół Szkół w Tymbarku 8) Dom Wczasów Dziecięcych w Porębie Wielkiej 9) Dom Pomocy Społecznej w Limanowej 2. Montaż kolektorów słonecznych na obiektach: 1) Zespół Szkół Nr 1 w Limanowej - budynek internatu 2) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej - budynek internatu 3) Zespół Szkół w Tymbarku - budynek internatu 4) Dom Wczasów Dziecięcych w Porębie Wielkiej 5) Dom Pomocy Społecznej w Limanowej 6) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Dobrej 7) Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. sprawdzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz uczestniczenie w przygotowaniu SIWZ postępowań na roboty budowlane objęte nadzorem, 2. prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych, w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami wykonawczymi i związkowymi do tej ustawy. bezpośrednie nadzorowanie robót budowlanych, 3. koordynacje prac wszystkich stron przedsięwzięcia, 4. dokonywania wyceny ewentualnych robót zamiennych, 5. sprawdzenia zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami prawa. Termin rozpoczęcia pracy inspektora nadzoru rozpoczyna się z dniem podpisania umowy. Termin zakończenia pracy inspektora nadzoru upływa z dniem odbioru robót budowlanych i pełnej dokumentacji odbiorowej, których nadzór dotyczy. Planowany termin zakończenia robót budowlanych do 30.09.2011r. Pracownicy Zleceniobiorcy pełniący funkcje inspektorów nadzoru zobowiązani są przebywać na terenie prowadzonych robót nie rzadziej niż 2 razy na tydzień, a ponadto stawiać się na każde wezwanie inwestora lub wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium w pozostałych akceptowalnych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój Kasy, Wydział Finansowy, IV piętro, budynek A. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach