Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn Przebudowa dróg powiatowych Nr 1274K Proszowice - Koszyce od km 0 +004 do km 19 +725 i Nr 1275K Książnice Małe - Łapszów od km 0 +002 do km 3 +257 o łącznej długości 22,97 km

Powiat Proszowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3861846 , fax. 012 3862933
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Proszowicki
    ul. 3 Maja 72 72
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3861846, fax. 012 3862933
    REGON: 35155449400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn Przebudowa dróg powiatowych Nr 1274K Proszowice - Koszyce od km 0 +004 do km 19 +725 i Nr 1275K Książnice Małe - Łapszów od km 0 +002 do km 3 +257 o łącznej długości 22,97 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji zadania pn. Przebudowę dróg powiatowych Nr 1274K Proszowice - Koszyce od km 0 +004 do km 19 +725 i Nr 1275K Książnice Małe - Łapszów od km 0 + 002 o km 3 +257, o łącznej długości 22,97 km . Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art.25 i26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz 1118 z późn. zmianami) tj. w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej - sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych - kontrolowanie nadzorowanego obiektu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją, z przeprowadzonej kontroli należy dokonywać wpisu w dzienniku budowy - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad - kontrolowanie rozliczeń budowy Po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: - finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy - dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek - współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów - udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art.22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający ustala następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń i legitymującą się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym ( 3 lata od daty otrzymania uprawnień w wymaganej specjalności ) należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) Posiadają doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - drogową, potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa została wykonana należycie. 1. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( zał. 4 SIWZ) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie . Jeżeli Wykonawca w załączniku nr. 4 SIWZ wykazał osobę/osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykaz wykonanej min. jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi, zrealizowanej przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie (załącznik nr. 5 SIWZ.) 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( dotyczy Wykonawców, którzy w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych... Dz.U. nr.197 z 2002r. poz.1661 są podmiotami zbiorowymi ) 8. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Oświadczenie, iż wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego którego realizacja rozpocznie się w III kwartale 2009 r. a zakończy w II kwartale 2011r co najmniej 2 razy w tygodniu i nie mniej niż 9 pobytów w ciągu miesiąca ( w okresie realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych . Ponadto na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się na terenie budowy w przeciągu 3 godzin i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. 10. Oświadczenie iż Wykonawca posiada telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Uwaga ; Wykonawcy składają oświadczenie zawierające imię i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania , seria i numer dowodu osobistego, oraz przez kogo został wydany, Nr. pesel, Nr. NIP oraz adres właściwego Urzędu Skarbowego zał. Nr. 6. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji DZ.U. z dnia 24 maja 2006 Nr.87 pozycja 605 ze zmianą DZ.U. z 2008r Nr. 188 poz.1155

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.upow.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach