Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na Przebudowie drogi leśnej DL/01-112 w leśnictwie Kadłubiska w km 0 + 000,00 do 3 + 423,50

Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6317020 , fax. 016 6317020
  • Data zamieszczenia: 2013-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
    ul. Bohaterów Września 1939 roku 38 38
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 016 6317020, fax. 016 6317020
    REGON: 65001672700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na Przebudowie drogi leśnej DL/01-112 w leśnictwie Kadłubiska w km 0 + 000,00 do 3 + 423,50
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na Przebudowie drogi leśnej DL/01-112 w leśnictwie Kadłubiska w km 0 + 000,00 do 3 + 423,50 Nadzór inwestorski będzie obejmował następujące zadania: Charakterystyka inwestycji. A. Opis prac Planowana inwestycja obejmuje następujący zakres prac: przygotowanie terenu karczowanie pni zdjęcie wierzchniej warstwy humusu (który będzie zagospodarowany przy rekultywacji gruntów), mechaniczne oczyszczenie nawierzchni, profilowanie podłoża, przebudowę nawierzchni drogi, remont przepustów, przebudowę poboczy, remont mijanek remont rowów przydrożnych remont składów przyzrębowych B. Stan istniejący. Projektowana droga leśna biegnie po śladzie drogi istniejącej. Istniejąca droga leśna posiada nawierzchnię gruntowo-piaskową z koleinami, jest w złym stanie technicznym i wymaga przebudowy. Zbyt płytkie rowy oraz zawężone(nienormatywne) pobocza ograniczają skrajnię drogi. Trasa drogi leśnej przebiega w terenie nizinnym. Korona drogi posiada obecnie szerokość 3-3,5 m. C. Warunki gruntowo - wodne Teren planowanej przebudowy drogi leśnej jest drenowany przez rzekę Tanew. Spływ wód podziemnych odbywa się generalnie w kierunku południowym. Zwierciadło wody podziemnej zostało nawiercone w otworze nr 1 na głębokości 2,5 m ppt. Zwierciadło podlega okresowym wahaniom w zależności od intensywności opadów atmosferycznych. W profilach nawierconych otworów pod powierzchnią piasku próchniczego występują piaski drobne. Szczegółowy opis warunków gruntowo - wodnych znajduje się w Opinii geotechnicznej wykonanej przez GEOPIOM Usługi Geologiczne, 37-500 Jarosław ul. Dąbrowskiego 17. D. Układ drogowy w planie. Początek drogi w km 0+000 przyjęto na dz. nr 724 obręb 7 Lipie, z istn. włączeniem do drogi woj. nr W 865 dz. nr 365/1 obręb 6 Kadłubiska , zaś koniec drogi w km 3+423,50 przyjęto na dz. nr 725 obręb 7 Lipie, z włączeniem do drogi powiatowej nr 1641R dz. nr 704 obręb 7 Lipie. Docelowy układ drogowy drogi leśnej składa się z następujących elementów: Jezdnia dług. L -3 423,50 m Klasyfikacja funkcjonalna drogi - wewnętrzna główna leśna prędkość projektowa 30 km/h przekrój szlakowy jednostronny o spadku poprzecznym 3% , na łukach 5%, szerokość jezdni 3,5 m szerokość obustronnych poboczy 2 x 1,00 m z utwardzeniem kruszywem naturalnym (pospółką) na szerokości 0,50 m i spadku poprzecznym 8%, szerokość rowów przydrożnych ok. 2,0 m szerokość mijanek - 3,0 m średnia szerokość składu przyzrębowego 12,0 m podbudowa dla kategorii ruchu - KR1-2 obciążenie nawierzchni 100kN/oś Rozwiązanie wysokościowe - przekroje normalno-konstrukcyjne poszczególnych elementów układu drogowego przedstawiono w części rysunkowej. Układ drogowy dowiązany jest wysokościowo do istniejącego terenu oraz do niwelety drogi gminnej oraz leśnej. E. Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni przyjęto na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 2 marca 1999 (Dz. Ustaw Nr 43 z 1999 poz. 430 załącznik nr 5). Konstrukcję zaprojektowano jak dla ruchu kategorii KR1 dla podłoża G 1 przy zachowaniu mrozoodporności 1,0. Nawierzchnia typ 1 - KR 1 drogi gł., skrzyżowaniach, składach przyzrębowych, mijankach oraz placu manewrowego Warstwa geowłókniny 350g/m2 separacyjno - wzmacniającej podłoże gruntowe Warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm, Podbudowa zasadnicza z kr. łamanego(tłuczeń 31,5/63mm stabilizowana mech. gr. 25 cm Warstwa ścieralna - kliniec 4/31,5mm gr.8cm z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową z użyciem grysów bazaltowych, Nawierzchnia typ 2 - na zjazdach, Warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm, Podbudowa zasadnicza z kr. łamanego(tłuczeń 31,5/63mm stabilizowana mech. gr. 25 cm Warstwa ścieralna - kliniec 4/31,5mm gr.8cm z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową z użyciem grysów bazaltowych, Uwaga : Parametry techniczne używanych materiałów podano w SST. Nie stosujemy skropienia na składach przyzrębowych . Elementy betonowe: Cieki bet. na ławie bet. C -8/10 Płyty ażurowe- umocnienie wlotów i wylotów przepustów. F. Zjazdy gospodarcze: Zjazd z drogi głównej leśnej o promieniach wyokrąglających R 9 szer. jezdni 3,5 m. Nawierzchnia na zjazdach, skrzyżowaniach, placu manewrowym jak wyżej (pkt E.) Szczegóły w Projekcie budowlanym, tabela nr 1 Wykaz Zjazdów Gospodarczych i Skrzyżowań (załącznik nr 6 do SIWZ) G. Mijanki , składy przyzrębowe. Na projektowanym odcinku drogi zaplanowano łącznie 5 składnic przyzrębowych pozyskanego drewna z lasu oraz 1 mijankę z lokalizacją na planie sytuacyjnym drogi w skali 1:1000 dołączonym do niniejszego opracowania. Na składnicach przyzrębowych i mijankach konstrukcja nawierzchni jak na drodze głównej. Nie przewiduje się skropienia emulsją asfaltową na powierzchniach składów przyzrębowych. Wykaz projektowanych mijanek w km drogi przedstawia tabela nr 2. załącznik nr 6 do SIWZ H. Odwodnienie Wody opadowe z nawierzchni drogowych odprowadzone będą dzięki odpowiednio ukształtowanej nawierzchni drogi do rowów przydrożnych lub na teren zielony. I. Przepusty pod koroną drogi Projektowane oraz istniejące przepusty pod koroną drogi usytuowane w km drogi przedstawiono w tabeli nr 4 załącznik nr 6 do SIWZ. Według projektu drogowego, nad przepustem będzie biec droga leśna, kategorii: wewnętrzna, jedno jezdniowa o szer. 3,50 m + poszerzenia o utwardzonych poboczach 2 x 1,0 m w tym utwardzenie 2x0,50m. Projektowane rzędne niwelety drogi nad przepustem wg układu odniesienia Kronsztad. Część przelotową przepustów stanowią rury PEHD SN 8 kN/m2 o średnicach 50 cm na zjazdach oraz średnicy 60 cm, 80 cm z rur PEHD SN 10 kN/m2 pod koroną drogi. Wloty i wyloty przepustów należy zakończyć ścianką czołową z kapinosem, skarpy umocnić brukiem kamiennym na podbudowie betonowej C 8/10 i zalać zaprawą cementowo-piaskową. Skarpy rowu przy wlotach i wylotach przepustów umocnić płytami ażurowymi na podbudowie z kruszywa łamanego, dno rowu umocnić ciekiem bet. gr. 15 cm na podbudowie z bet. C8/10 L - 2 x 3,0 m J. Roboty ziemne Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zdjąć humus. Grunty pochodzące z wykopów należy wykorzystać do budowy nasypów. Nasypy powinny być wznoszone przy zachowaniu przekroju poprzecznego i profilu podłużnego, warstwami z należytym zagęszczeniem poszczególnych warstw do uzyskania wymaganego wskaźnika zagęszczenia wznoszone równomiernie na całej szerokości nasypu. Wymagania zagęszczenia gruntu przedstawiono w tabeli stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - zał. nr 6. Wymienione powyżej opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały - wyroby i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów - wyrobów i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów -wyrobów, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego: pełny zakres obowiązków określonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, Poz. 1623, z późn. zmianami) oraz przepisów wykonawczych: reprezentowanie Zamawiającego (inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę (zgłoszeniem robót), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, uczestniczenie w przekazaniu placu budowy przy udziale Zamawiającego oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń. sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowanie, aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, przed rozpoczęciem prac zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia oraz z umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych. wyegzekwowanie od Wykonawcy inwestycji protokołów odbioru, prób, sprawozdań, atestów i certyfikatów, świadectw jakości, dokumentacji powykonawczej, powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, itp. oraz sprawdzanie ich kompletności. sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych robót budowlanych wg kosztorysu ofertowego pod względem kosztowym jak i ilościowym, faktury końcowej przedłożonej przez Wykonawcę inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji, uczestniczenie w komisyjnym odbiorze dokonania obmiaru ilości wykonanych robót i ocenie jakości, koordynacja wszystkich czynności na placu budowy zaopiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez Wykonawcę oraz nadzór na terminowością wykonywanych prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem prac budowlanych, prowadzenie dokumentacji fotograficznej (zwłaszcza robót zanikowych) w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, lub na każde wezwanie Zamawiającego, dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń w wyniku, których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego, nadzór w okresie trwania gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, przepisami i normami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym. Uzgadnianie z Zamawiającym oraz osobą pełniąca nadzór autorski, wszelkich ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej. niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych (bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych, uzupełniających) oraz sprawdzania i weryfikowania kosztorysów wykonawcy na roboty uzupełniające, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót obowiązkowe minimum dwa pobyty w tygodniu na placu budowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego. całość zamówienia wykonawca realizuje z własnych materiałów, własnym staraniem w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlano montażowych na zadaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.06.2013 roku do godziny 11.00. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego. Numer konta: PKO BP Jarosław 47102042870000280200614925 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Oryginał stosownego dokumentu należy złożyć w kasie Nadleśnictwa pok. Nr 4 przed upływem terminu składania Ofert, a kserokopię załączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach