Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Narol

Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6317020 , fax. 016 6317020
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
    ul. Bohaterów Września 1939 roku 38 38
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 016 6317020, fax. 016 6317020
    REGON: 65001672700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Narol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Narol przy przebudowie drogi leśnej w leśnictwie Gorajec w km 0+800 - 2+900 nr DL/10/08 oraz remoncie szlaków zrywkowych w leśnictwach Kadłubiska w km 0+000 - 0+400 i Chotylub w km 0+000 - 0+340 oraz 0+000 - 0+450. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Gorajec w km 0+800 - 2+900 nr DL/10/08. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.1 Umowa pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą 1.2 Dz. U. nr 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej) 1.3 Plan sytuacyjny w skali 1 : 1 000 1.4 Warunki techniczne 1.5 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziana przebudowa drogi znajduje się na terenie gminy Narol, Cieszanów, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie. Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narol a autorem opracowania. Zakres przebudowy drogi leśnej przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO km 0+800 początek drogi leśnej, - KPO km 2+900 skrzyżowanie z drogą leśną. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h - szerokość jezdni droga 3,0 m - szerokość poboczy od 0.5 do 1,5m - nawierzchnia drogi 0+000 - km 0+800 tłuczniowa - nawierzchnia drogi w km 0+800 - 2+900 gruntowa, 3.2. Trasa Projektowana droga położona jest w terenie równinnym. Pas drogowy obejmują grunty będące własnością Nadleśnictwa Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne. 3.3 Nawierzchnia Odcinek w km 0+000 do km 0+800 - istniejący odcinek drogi leśnej posiada podbudowę utwardzoną a w km 0+800 - 2+900 gruntową. Droga jest częściowo utwardzona, w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje i koleiny. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości od 0.5 do 1.5 m. Pobocza są nieregularne i zawyżone. 3.5 Odwodnienie i urządzenia infrastruktury technicznej. Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni zgodnie ze spadkami podłużnymi i poprzecznymi. 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku występują zjazdy do lasu o nawierzchni gruntowej. Zjazdy wymagają utwardzenia. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 50 km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,0 m - szerokość pobocza ziemnego 1.5 m, 4.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - odcinek PPO 0+800 początek drogi leśnej - KPO 2 + 900 skrzyżowanie z drogą leśną. Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi leśnej stanowiącej własność Nadleśnictwa Narol. 4.3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4.4. Przekrój normalny Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. 4.5. Projektowana nawierzchnia w km 0+800 - 2 + 900 > wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 25 cm z zagęszczeniem, > wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 10 cm z zagęszczeniem, > wykonanie 2x powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami, 4.7. Zjazdy > wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 25 cm z zagęszczeniem, > wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia grubości 10 cm z zagęszczeniem, > wykonanie powierzchniowego utrwalenia. Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy: Narol, obr. ewid. Łówcza na dz. ew. nr.: 1391, gminy: Cieszanów, obr. ewid. Gorajec na dz. ew. nr.: 549, 550, 551, 552, 553. OPIS TECHNICZNY REMONTU SZLAKU ZRYWKOWEGO W LEŚNICTWIE KADŁUBISKA KM 0 + 000 - KM 0+400 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.1 Umowa pomiędzy Inwestorem i Wykonawcą 1.2 Dz. U. nr 43 / Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej / 1.3 Plan sytuacyjny skala 1: 1000 1.4 Warunki techniczne 1.5 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziany remont szlaku zrywkowego znajduje się na terenie gminy Narol powiat lubaczowski, województwo podkarpackie Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narola autorem opracowania. Zakres remont szlaku zrywkowego przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: KM 0 + 000 - KM 0+400 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 50km/h - szerokość jezdni 3,0 m - nawierzchnia gruntowa 3.2 Trasa Projektowany remont szlaku zrywkowego położony jest w terenie równinnym .Pas obejmują grunty będące własnością Nadleśnictwo Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne . 3.3 Nawierzchnia odcinek w km 0+000 - 0+400 istniejący odcinek szlaku zrywkowego posiada nawierzchnię gruntową . Szlak zrywkowy jest w złym stanie technicznym posiada liczne wyboje i koleiny. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach brak poboczy ziemnych . 3.5 Odwodnienie i urządzenia infrastruktury technicznej Wody powierzchniowe odprowadzane są po terenie 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku nie występują zjazdy. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 50km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1-2 - teren równinny - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,0m - szerokość pobocza ziemnego 1,5m -obciążenie 80 kN/oś 4.2 Trasa Zakres remont szlaku zrywkowego przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: odcinek w km 0 + 000 do km 0+400 Projektowany remont znajduje się w całości w granicach pasa szlaku zrywkowego stanowiącego własność Nadleśnictwa Narol. 4.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanego szlaku dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne, Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej szlaku. 4.4 Przekrój normalny Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. 4.5 Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - 0+400 - wykonania w-wy odsaczającej 15 cm - wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr 25 cm z zagęszczeniem i zaklinowaniem Miejsce realizacji: odcinek szlaku zrywkowego położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy: Narol, obr. ewid. Lipie na dz. ew. nr.: 720, 740. OPIS TECHNICZNY REMONTU SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWIE CHOTYLUB KM 0 + 000-KM 0+340 KM 0 + 000 - KM 0+450 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.6 Umowa pomiędzy Inwestorem i Wykonawcą 1.7 Dz. U. nr 43 / Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej / 1.8 Plan sytuacyjny skala 1: 1000 1.9 Warunki techniczne 1.10 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziany remont szlaków zrywkowych znajduje się na terenie gminy Cieszanów powiat lubaczowski, województwo podkarpackie Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narola autorem opracowania. Zakres remont szlaków zrywkowych przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: KMO + 000-KM 0+340 KMO + 000-KM 0+450 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 50km/h - szerokość jezdni 3,0 m - nawierzchnia gruntowa 3.2 Trasa Projektowana remont szlaków zrywkowych położony jest w terenie równinnym . Pas obejmują grunty będące własnością Nadleśnictwo Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne . 3.3 Nawierzchnia odcinek w km 0 + 000 do km 0+340 i w km 0+000-0+450 istniejący odcinek szlaków zrywkowych posiada nawierzchnię gruntową obecnie w złym stanie technicznym posiada liczne wyboje i koleiny. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach brak poboczy ziemnych . 3.5 Odwodnienie i urządzenia infrastruktury technicznej Wody powierzchniowe odprowadzane są po terenie 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku nie występują zjazdy. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 50km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1-2 - teren równinny - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,0m - szerokość pobocza ziemnego 1,5m -obciążenie 80 kN/oś 4.2 Trasa Zakres remont szlaków zrywkowych przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: odcinek w km 0 + 000 do km 0+340 i w km 0+000-0+450 Projektowany remont szlaków zrywkowych znajduje się w całości w granicach pasa szlaku zrywkowego stanowiącego własność Nadleśnictwa Narol. 4.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne, Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej szlaku. 4.4 Przekrój normalny Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. 4.5 Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - 0+340 - wykonania w-wy odsaczającej 15 cm - Wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia gr.25cm z zagęszczeniem i zaklinowaniem nawierzchnia km 0+000-0+450 - wykonania w-wy odsaczającej 15 cm - Wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia gr. 25cm z zagęszczeniem i zaklinowaniem Miejsce realizacji: odcinek szlaku położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy: Cieszanów, obr. ewid. Nowe Sioło na dz. ew. nr.: 1506, 1510. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 11.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych), 11.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r, Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) 11.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.09.2011 roku do godziny 09.00. 11.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego. Numer konta: PKO BP Lubaczów 47102042870000280200614925 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Oryginał stosownego dokumentu należy złożyć w kasie Nadleśnictwa pok. Nr 4 przed upływem terminu składania Ofert, a kserokopię załączyć do oferty. 11.6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 11.7. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 11.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach