Przetargi.pl
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz biegłego w komisji przetargowej przy realizacji zadania pn. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W DOBREJ - DŁUGA WIEŚ

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz biegłego w komisji przetargowej przy realizacji zadania pn. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W DOBREJ - DŁUGA WIEŚ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz biegłego w komisji przetargowej przy realizacji zadania pn. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W DOBREJ - DŁUGA WIEŚ, zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. Pomoc przy przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych na wykonanie robót budowlanych, 2. Nadzór budowlany we wszystkich branżach, 3. Udział w komisji przetargowej w roli biegłego 4. Pomoc w przygotowanie wniosku o dofinansowanie zadania ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, ze środków Programu rozwoju bazy obiektów sportowych województwa wielkopolskiego 5. Sprawdzanie dokumentów związanych bezpośrednio z realizowanym zadaniem 6. Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 7. Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień; 8. Współpracę z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót; 9. Uczestnictwa w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 10. Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacja projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 11. Sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 12. Uczestnictwa w próbach i odbiorach technicznych, 13. Sprawdzanie wykonania robót zanikowych; 14. Przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, 15. Kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 16. Kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy 17. Wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, 18. Wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 19. Potwierdzania swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, przynajmniej raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiajacego, 20. Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 21. Rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 22. Uczestnictwa w pracach komisji technicznych, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 23. W razie konieczności wykonywania robót zamiennych, spisania wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania w miarę potrzeby dla tych robót, niezbędnej dokumentacji projektowej, 24. Udział przy wykonywaniu prób i sprawdzeń zrealizowanych elementów zadania, 25. Potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 26. Sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączenia, opracowanej przez siebie, oceny jakościowej wraz z jej uzasadnieniem, 27. Przystąpienia do odbioru robót w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru elementu, w ciągu 7 dni roboczych do odbioru końcowego zadania po potwierdzeniu gotowości do odbioru, 28. Po ostatecznym dokonaniu odbioru robót, przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazania ich Zamawiającemu. 29. Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 30. Udział w rozliczeniu końcowym inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od wykonawców wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach