Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków powiatu rawickiego w zakresie aktualizacji danych EGiB i uzupełnienia o dane dotyczące budynków i lokali.

Starostwo Powiatowe w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5462211 , fax. 65 5462211
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Rawiczu
    Rynek 17
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5462211, fax. 65 5462211
    REGON: 41110152700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków powiatu rawickiego w zakresie aktualizacji danych EGiB i uzupełnienia o dane dotyczące budynków i lokali.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków powiatu rawickiego w zakresie aktualizacji danych EGiB i uzupełnienia o dane dotyczące budynków i lokali”. 2.Zadanie obejmuje swym zakresem m.in.: 1)uzgadnianie z Zamawiającym zakresu i harmonogramu wykonywania czynności inspektora nadzoru, 2)reprezentowanie Zamawiającego przez sprawowanie kontroli prawidłowości prac pod względem zgodności z Umową, Warunkami technicznymi, z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonywanych robót, 4)udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 5)udzielanie Wykonawcy wskazówek dotyczących usunięcia nieprawidłowości w wykonywanych pracach oraz uzgadnianie sposobu ich usunięcia, 6)dokumentowanie przebiegu prac związanych z nadzorem, 7)przygotowywanie protokołów niezbędnych do odbioru prac w ramach zadania, 8)potwierdzanie usunięcia wad i nieprawidłowości jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy prac, 9)informowanie Zamawiającego o postępach prac i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji zadania. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 7 do SIWZ – Warunki techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach