Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Część 1 - Przebudowa drogi gminnej ul. Klonowej w Śmiłowie Część 2 - Przebudowa drogi gminnej w m. Dziembowo (Etap II)

Gmina Kaczory ogłasza przetarg

  • Adres: 64810 Kaczory, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2842371, 2842372 , fax. 672 841 233
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaczory
    ul. Dworcowa 22
    64810 Kaczory, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2842371, 2842372, fax. 672 841 233
    REGON: 57079119300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Część 1 - Przebudowa drogi gminnej ul. Klonowej w Śmiłowie Część 2 - Przebudowa drogi gminnej w m. Dziembowo (Etap II)
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Śmiłowo oraz Dziembowo. Część 1 Przebudowa drogi gminnej nr 130545P ul. Klonowej w Śmiłowie: Początek przebudowy drogi, oznaczony na planie zagospodarowania terenu jako km 0+000, zlokalizowany został w miejscu zakończenia zjazdu o nawierzchni asfaltowej z drogi krajowej nr 10. Koniec przebudowy oznaczono jako km 0+492. Na całej długości, liniowo, drogę zaprojektowano w obrębie istniejącego pasa drogowego, stosując jedynie niewielkie korekty osi drogi. Projektowana droga, na całej swej długości, stanowi odcinek prosty, bez łuków poziomych. W związku z projektowaną niewielka korektą istniejącej osi drogi, na całym odcinku, zaprojektowano 2 załamania trasy o wartości kąta α 7°52´ i 1°02´. Wzdłuż całego odcinka drogi zaprojektowano 7 zjazdów, 4 po stronie lewej i 3 po stronie prawej drogi. Projektowana szerokość jezdni wynosi 4,00m. Od km 0+472 zaprojektowano poszerzenie jezdni do 6,0m jako dowiązanie do istniejącej nawierzchni drogi z płyt betonowych. Spadek poprzeczny jezdni projektuje się jako daszkowy (dwustronny) 2x2-3%. Na konstrukcję zaprojektowanej nawierzchni jezdni składa się: - Istniejąca warstwa z żużla wielkopiecowego o grubości 10-15cm, - skropienia emulsją asfaltową C 60 B 3 ZM w ilości 0,80 kg/m2, - podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu, - skropienia emulsją asfaltową C 60 B 3 ZM w ilości 1,50 kg/m2, - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR 1, grubości 5cm. Konstrukcję nawierzchni zjazdów zaprojektowano z: - warstwy odcinającej z piasku o grubości 10cm po zagęszczeniu, - podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu, - skropienia emulsją asfaltową C 60 B 3 ZM w ilości 1,50 kg/m2, - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR 1, grubości 5cm. Wzdłuż drogi, po obu jej stronach zaprojektowano pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i spadku poprzecznym 8% na zewnątrz. Odwodnienie korony drogi zaprojektowano jako powierzchniowe, przez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych jezdni i poboczy. Szczegóły sytuacyjne projektowanej przebudowy drogi i szczegóły przekroju normalnego pokazano na poszczególnych rysunkach. Technologię wykonania poszczególnych robót szczegółowo opisano w specyfikacjach technicznych. Część 2 - Przebudowa drogi gminnej w m. Dziembowo (Etap II): Początek drogi gminnej, km 0+000, zlokalizowany jest na krawędzi jezdni przy skrzyżowaniu z drogą powiatowa nr 1160P. Początek projektowanej przebudowy to km 0+005,20. Koniec drogi i koniec jej przebudowy zaprojektowano w km 0+496,20. Połączenie z drogą powiatową pozostawiono bez zmian w zakresie szerokości jezdni, spadku podłużnego oraz promieni wyokrąglenia łuków po stronie lewej i prawej. Na końcu odcinka drogi, przy połączeniu z drogą gminną wyokrąglenie łukami projektuje się dostosować do istniejących promieni. Na całej długości ulicy zaprojektowano dwa odcinki proste, jeden łuk poziomy o promieniu R=20m oraz cztery załamania trasy. Szerokość jezdni na całej długości odcinka zaprojektowano jako 5,00m, spadek poprzeczny jednostronny 2% w prawo. Przy jezdni, po stronie prawej do przejścia dla pieszych (w km 0+434,40) oraz po stronie lewej na początku odcinka oraz od przejścia dla pieszych (w km 0+434,40) do końca odcinka zaprojektowano chodnik o szerokości 1,50m z lokalnymi przewężeniami do 1,10m, który został wykonany w I etapie zadania. Jezdnię drogi na odcinku od km 0+005,20 do km 0+0432,40, po prawej stronie, projektuje się ograniczyć krawężnikiem betonowym, typu ulicznego o wymiarach 15x30x100cm, wystającym +12cm. Od km 0+432,40 do km 0+496,20 po obu stronach, projektuje się krawężnik betonowy obniżony, o wymiarach 15x22x100cm, wystającym +4cm. Krawężniki należy ustawić na warstwie podsypki cementowo-piaskowej wykonywanej w betoniarkach o grubości 5cm oraz ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego C 12/15 w ilości 0,06m3/mb. Przy krawężniku, po prawej stronie drogi, na całym odcinku, zaprojektowano ściek o szerokości 0,20m z kostki betonowej, wibroprasowanej, prefabrykowanej, o grubości 8cm, układanej na ławie z betonu cementowego C 12/15 w ilości 0,03m3/mb. Na łuku nr 1 zaprojektowano, po stronie zewnętrznej, poszerzenie istniejącej jezdni wg rysunku nr 1b. Projektowana konstrukcja jezdni na poszerzeniu składa się z: warstwy odcinającej o grubości 10cm po zagęszczeniu z piasku, warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości 20cm po zagęszczeniu, skropienia emulsją asfaltową C 60 B 3 ZM w ilości 1,50 kg/m2, warstwy wiążącej o grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11 (lub 16) W 50/70 KR 1-2, skropienia emulsją asfaltową C 60 B 3 ZM w ilości 0,50 kg/m2 oraz warstwy ścieralnej o grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR 1-2. Konstrukcje nawierzchni dojść do posesji zaprojektowano tak jak dla chodnika po stronie prawej. Na całej długości drogi zaprojektowano do remontu łącznie 35 istniejących zjazdów na posesję: 19 zjazdów po lewej stronie i 16 wjazdów po prawej stronie drogi. Zjazdy z prawej stronie wykonano podczas I etapu zadania. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej, wibroprasowanej, behaton, czerwonej, o grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej wykonywanej w betoniarkach grubości 3cm po zagęszczeniu i podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, grubość warstwy 15cm po zagęszczeniu i warstwie odcinającej z piasku grubości 10cm po zgęszczeniu. Zjazdy po stronie prawej drogi projektuje się ograniczyć od strony jezdni, krawężnikiem betonowym wystającym +4cm, wjazdowym (tzw. „belka”) o wymiarach 15x22cm, a po stronie lewej opornikiem betonowym wtopionym o wymiarach 10x25cm. Obramowanie zjazdów zaprojektowano z opornika betonowego o wymiarach 10x25cm, wtopionego, ustawionego na podsypce cementowo-piaskowej wykonywanej w betoniarkach grubości 5cm po zagęszczeniu i na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 w ilości 0,05m3/mb. Na istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni zaprojektowano skropienie emulsją asfaltową C 60 B 3 ZM w ilości 0,50 kg/m2, wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego betonem asfaltowym AC 11 W 50/70 KR 1-2, ponowne skropienie emulsją asfaltową C 60 B 3 ZM w ilości 0,50 kg/m2 oraz warstwę ścieralną o grubości 4cm po zagęszczeniu z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR 1-2. Przy jezdni po stronie lewej, pomiędzy zjazdami oraz od km 0+436,40 po stronie prawej, zaprojektowano pobocze umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości warstwy 15cm na warstwie odcinającej z piasku. Szerokość pobocza 0,50cm. Spadek poprzeczny, jednostronny 6% na zewnątrz. Szczegóły sytuacyjne drogi, szczegóły profilu podłużnego, przekrojów poprzecznych oraz konstrukcyjnych pokazano na poszczególnych rysunkach. Odwodnienie ulicy zaprojektowano jako powierzchniowe przez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych po prawej stronie drogi dwóch wpustów studziennych w km 0+175 oraz 0+323. Szczegółową lokalizację wpustów studziennych, rzędne posadowienia oraz ich konstrukcję pokazano na rysunkach. Przed skrzyżowaniem z drogą powiatową oraz przed skrzyżowaniem z drogą gminną („do łąk”) zaprojektowano znak pionowy A-7 „ustąp pierwszeństwa”. Na przyjętym do przebudowy odcinku drogi zaprojektowano trzy przejścia dla pieszych: w km 0+006,10, 0+434,40 i 0+494,20. Przejścia dla pieszych projektuje się oznakować znakami pionowymi D-6 „przejście dla pieszych” oraz znakiem poziomym P-10 „przejście dla pieszych”. Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach