Przetargi.pl
Budowa dróg ul. Warzywnej, ul. Dębowej, ul. Lipowej, ul. Polnej i ul. Wiśniowej w Święciechowie

Gmina Święciechowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-115 Święciechowa, Ułańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (65)5333510 , fax. (65)5299548
  • Data zamieszczenia: 2024-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
    Ułańska
    64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
    tel. (65)5333510, fax. (65)5299548
    REGON: 411050712
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieciechowa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg ul. Warzywnej, ul. Dębowej, ul. Lipowej, ul. Polnej i ul. Wiśniowej w Święciechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg ul. Warzywnej, ul. Dębowej, ul. Lipowej, ul. Polnej i ul. Wiśniowej w Święciechowie. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.2. Zakres robót dotyczy budowy w ramach dofinansowania z Polskiego Ładu następujących ulic w miejscowości Święciechowa:1) ul. WarzywnaPowierzchnia nawierzchnia jezdni - 4064,0 m2Powierzchnia nawierzchni chodników – 415,00 m2Powierzchnia nawierzchni zwężeń – 42,00 m2Powierzchnia biologicznie czynna – 372,00 m2W zakres inwestycji wchodzi: budowa jezdni w ciągu ul. Warzywnej w Święciechowie wraz z budową chodnika i budową kanalizacji deszczowej. W ramach inwestycji przewiduje się budowę drogi o długości 740,54 m (69,08 m + 481,96 m + 189,50 m) wraz z jednostronnym chodnikiem na odcinku 189,50 m. Drogę należy wykonać o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym, chodnik o szerokości 2,23 m (2,0 m netto) o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej typu „Domino” w kolorze czerwonym gr. 8 cm, zawężenia przy istniejących słupach oświetleniowych o nawierzchni z kostki kamiennej granitowej regularnej, o wym. 7x9 cm, na podsypce cementowo – piaskowej.Drogę w części należy ograniczyć krawężnikiem betonowym wyniesionym do 12 cm o wym. 15x30x100 cm na podsypce cementowo – piaskowej i ławie z oporem z betonu C12/15 (ul. Warzywna – oś 3 - od 0+000,00 do km ok. 0+189,50) i opornikiem betonowym wyniesionym do 2 cm, o wym. 10x25x100 cm na podsypce cementowo – piaskowej i ławie z betonu C12/15. Chodnik należy zakończyć obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100 cm na podsypce cementowo – piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.2) ul. DębowaPowierzchnia nawierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej- 961,00 m2Powierzchnia nawierzchni chodników z kostki betonowej grafitowej – 355,00 m2Kanalizacja deszczowa PCV FI 315 – 95,00 mKonstrukcja nawierzchni:a) ulica Dębowa – nawierzchnia z kostki – pieszojezdnia – część jezdna warstwa górna nawierzchni : - kostka betonowa szara - grubość 8 cm,- ściek z kostki betonowej grafitowej – kostka 20x10x8 cm na ławie z betonu C12/15.b) ulica Dębowa – nawierzchnia z kostki – pieszojezdnia – część chodnikowa warstwa górna nawierzchni : - kostka betonowa grafitowa - grubość 8 cm.Odwodnienie:Należy wykonać odwodnienie powierzchniowo do ścieku z kostki betonowej grafitowej i dalej do projektowanych wpustów ulicznych. Wpusty należy podłączyć przyłączem – przykanalikiem z rur PVC fi 160 o Sn>8kN/m do projektowanej i istniejącej kanalizacji deszczowej.Należy wykonać nowy odcinek kanalizacji deszczowej z rur litych PVC fi 315 o Sn>8kN/m o długości 95 m. Kanalizacja będzie wpięta do istniejącej studni na kolektorze fi 400 mm.3) ul. LipowaNależy wykonać odcinek ul. Lipowej do ul. Akacjowej o długości 80,00 m od strony ul. Lipowej (działka 286). Należy wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego o parametrach: - droga gminna - klasy "D"- obciążenie ruchem - KR 1 - 2- podstawowa szerokość jezdni - 5,00 m, - spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2,0 %- szerokość chodnika - brak ciągu pieszego wydzielonego- podłoże - piaski gliniaste, grunt kat. G2Na ulicy Lipowej należy wykonać odwodnienie powierzchniowe do rowu przydrożnego.4) ul. PolnaPowierzchnia nawierzchni dróg, chodników, zjazdów – 738 ,00 m2Powierzchnia biologicznie czynna – 85,00 m2Konstrukcja:a) ulica Polna - nawierzchnia z kostki – pieszojezdnia warstwa górna nawierzchni : - kostka betonowa szara - grubość 8 cma) instalacje sanitarne kanalizacji deszczowej Należy wykonać przyłącze do sieci kanalizacji deszczowej przykanalikiem do istniejącego kanału deszczowego w ulicy Wschowskiej.Inwestycja podlega pod nadzór konserwatora, nr pozwolenia konserwatorskiego 303/2024/A z dnia 21.05.2024 r.5) ul. WiśniowaPowierzchnia nawierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej- 912,00 m2Powierzchnia nawierzchni chodników z kostki betonowej grafitowej – 462,00 m2Jeden próg zwalniający z kostki betonowej Kanalizacja deszczowa PCV fi 315 – 180,00 mKonstrukcja nawierzchni:a) ulica Wiśniowa - nawierzchnia z kostki – pieszojezdnia – część jezdna warstwa górna nawierzchni : - kostka betonowa szara - grubość 8 cmb) ulica Wiśniowa – nawierzchnia z kostki – pieszojezdnia – część chodnikowa warstwa górna nawierzchni : - kostka betonowa grafitowa - grubość 8 cmOdwodnienie:Odwodnienie należy wykonać powierzchniowo do ścieku z kostki betonowej grafitowej i dalej do projektowanych wpustów ulicznych. Wpusty podłączyć przyłączem – przykanalikiem z rur PVC fi 160 o Sn>8kN/m do projektowanej kanalizacji deszczowej.Należy wykonać nowy odcinek kanalizacji deszczowej o długości 180 m. Uwaga:Zamawiający zastrzega, że rozpoczęcie robót na ul. Lipowej powinno nastąpić po wykonaniu robót na ul. Dębowej oraz rozpoczęcie robót na ul. Polnej i ul. Wiśniowej powinno nastąpić nie wcześniej niż w marcu 2025 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 11 do SWZ), w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót „STWIOR” (Załącznik nr 10 do SWZ) oraz przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Poznański Bank Spółdzielczy Filia w Święciechowie45 9043 1083 3834 0036 9875 0002.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.2. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:- jedną robotę budowlaną obejmującą roboty drogowe z warstwą ścieralną z kostki betonowej w ilości min. 1 000 m2 wraz z budową kanalizacji deszczowej/sanitarnej o długości min. 50 m lub dwie roboty budowlane, w tym jedną robotę obejmującą roboty drogowe z warstwą ścieralną z kostki betonowejw ilości min. 1 000 m2 i jedną robotę obejmującą budowę kanalizacji deszczowej/sanitarnej o długości min. 50 m.- jedną robotę budowlaną obejmującą budowę/przebudowę drogi z jezdnią o nawierzchni asfaltowej w ilości min. 200 m2.Uwagi:Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę budowlaną rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.Zamawiający wyjaśnia, iż w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego i technicznego, możliwość łączenia potencjału kilku Wykonawców, który zsumowany łącznie pozwala wykazać fakt dysponowania odpowiednim doświadczeniem zawodowym i technicznym, o którym mowa w niniejszych warunkach udziału w postępowaniu.Zamawiający wyjaśnia, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w jego realizacji.b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi:- minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z potwierdzeniem, że osoba ta ma doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy na stanowisku Kierownika Budowy.- minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.Uwagi:- Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220).- Doświadczenie zawodowe dla Kierownika Budowy ustala się licząc pełne miesiące pełnienia funkcji kierownika budowy w okresie ostatnich 6 lat. W przypadku kierowania kilkoma robotami okresy ulegają sumowaniu.- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawyz dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach