Przetargi.pl
Świadczenie usług nadzoru technicznego i kontroli dla prac geodezyjnych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków- założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, redakcja map oraz digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 254 256 , fax. 627 253 423
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 254 256, fax. 627 253 423
    REGON: 25085475400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług nadzoru technicznego i kontroli dla prac geodezyjnych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków- założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, redakcja map oraz digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru i kontroli dla prac geodezyjnych zleconych przez Zamawiającego w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków przez założenie kartoteki budynków i lokali dla powiatu krotoszyńskiego. 1. Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. „ Cyfrowy Powiat Krotoszyński- cyfryzacja i modernizacja baz danych”, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: „Społeczeństwo informacyjne” Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Poddziałania 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych”. 2.Zakres zamówienia odpowiada w ramach Projektu części Zadania pn. „Prace geodezyjne w zakresie modernizacji egib oraz cyfryzacji zasobu (druga faza)” i obejmuje podzadanie „Kontrola techniczna”. Projekt musi zostać zrealizowany w terminie do 28 grudnia 2018 roku. . Szczegółowy zakres prac i zobowiązań wykonawcy świadczącego usługi nadzoru technicznego nazywanego dalej Inspektorem Nadzoru lub Inspektorem, określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący złącznik Nr 1a do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac podlegających nadzorowi i kontroli przez Inspektora obejmuje następujące zamówienie publiczne: Nazwa zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków- założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, redakcja map oraz digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego”, 3. Zakres zamówienia: Opracowanie operatu technicznego zawierającego wyniki pracy geodezyjnej w tym m.in. projekt roboczej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek, budynków i lokali, projekt operatu opisowo- kartograficznego, Digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego- przetworzenie do postaci cyfrowej analogowej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej wraz z utworzeniem odpowiadających zakresem przestrzennych obiektów w bazie danych mapy cyfrowej, Redakcja cyfrowej mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej , Przekazanie wyników wykonanej pracy do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Krotoszynie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Szczegółowa specyfikacja zamówienia opublikowana została w BIP Zamawiającego: http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl/?c=3537. Treść opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot nadzoru - modernizacja ewidencji gruntów i budynków (…) - zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 5. Usługi nadzoru i kontroli świadczone przez Inspektora muszą być realizowane na podstawie opracowanego przez Inspektora i zaakceptowanego przez Zamawiającego dokumentu – Planu Nadzoru i Kontroli (PNiK), uwzględniającego podział na następujące etapy prac: Etap I - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; Etap II – Świadczenie usług nadzoru technicznego i kontroli; Etap III - Przeprowadzenie Odbioru Końcowego. 6. Termin wykonania zamówienia: nie później niż 28 grudnia 2018 roku, przy czym: Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu świadczenia usługi przez Inspektora w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia będącego przedmiotem nadzoru. Zmiana terminu realizacji świadczenia nie stanowi podstawy do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia Inspektora. 7. Czynności nadzoru i kontroli muszą być prowadzone w oparciu o tzw. Dziennik Robót. 8. Inspektor jest zobowiązany zaproponować i wdrożyć rozwiązanie organizacyjno – techniczne, które zapewni komunikację i proces uzgodnień oraz czynności kontroli i nadzoru pomiędzy Wykonawcą pracy geodezyjnej, a Inspektorem oraz Zamawiającym. 9. Prace związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności z weryfikacją roboczej bazy danych EGiB Inspektor jest zobowiązany zrealizować przy pomocy narzędzi, które posiada lub pozyska we własnym zakresie oraz na swój koszt. Narzędzia te muszą spełniać wymagania dotyczące wymiany danych pomiędzy organem prowadzącym PZGiK i wykonawcą pracy geodezyjnej, jakie w tym zakresie określają przepisy prawa. 10. Dla czynności związanych z kontrolą procesu ładowanych wyników prac wykonawcy geodezyjnego z roboczej bazy danych do bazy systemu PZGiK oraz stanu po załadowaniu Bazy Danych PZGiK (w tym przypadku systemu GEO-INFO 7), Zamawiający może zapewnić Inspektorowi dostęp do stanowiska systemu GEO-INFO 7 na miejscu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Uzgodnienia w tym zakresie Inspektor powinien zawrzeć z Zamawiającym w Planie Realizacji Zamówienia. 11. Opcjonalnie po spełnieniu warunków Polityki Bezpieczeństwa Informacyjnego Zamawiającego – Inspektor może otrzymać również zdalny dostęp do środowiska Systemu PZGiK i Bazy Danych PZGiK. 12. Poza powyższym Inspektor jest zobowiązany do: Prowadzenia wspólnej z Zamawiającym polityki informacyjnej, której podstawą dla Zamawiającego są wytyczne w zakresie promocji i polityki informacyjnej, jakie nakłada na Zamawiającego, jako Beneficjenta, Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym (IŻ WRPO), co w szczególności dotyczy oznakowania pism, dokumentów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi publikowanymi na stronie IZ WRPO http://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznan-zasady-promowania-projektu-2; 13. Współdziałania z Zamawiającym oraz powołanym przez niego Inżynierem Kontraktu odpowiedzialnym za koordynację prac na poziomie realizowanych zamówień publicznych w ramach Projektu. Raportowania w ustalonych terminach określonych w Planie Nadzoru i Kontroli, wyników przeprowadzonych kontroli (o ile takie zostały zaplanowane w danym okresie czasu) oraz oceny postępu prac Wykonawcy, w tym skrótowo, podejmowanych przez Inspektora działań, o ile nie znajdują one swojego bezpośredniego odzwierciedlenia w Dzienniku Robót. Informowania Zamawiającego o zagrożeniach i ryzykach, a także napotkanych problemach wykonawczych. Uczestniczenia w spotkaniach zarządczych z Zamawiającym oraz w spotkaniach technicznych z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji nadzorowanej pracy geodezyjnej, gdzie wstępnie zakłada się, iż spotkania zarządcze nie powinny odbywać się częściej niż jeden raz na miesiąc (w przypadku terminowej należytej realizacji zamówienia przez Wykonawcę Pracy Geodezyjnej). Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia telekonferencji. 14. Zapewnienia ochrony danych osobowych w zakresie jaki wynika z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, w sposób określony co najmniej przez zapisy umowy na przetwarzanie danych osobowych, którą będzie zobowiązany zawrzeć po podpisaniu umowy realizacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy 2. oświadczenie o podjęciu środków naprawczych - złożyć tylko jeżeli dotyczy 3. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje – złożyć tylko jeżeli dotyczy 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 5. pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach