Przetargi.pl
Wyłonienie pełnienia funkcji Inspektora Kontroli Technicznej prac geodezyjnych w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu w związku z realizacja projektu: "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych poprzez tworzenie oraz rozwijanie komputerowej bazy danych ewidencyjnych niezbędnej do świadczenia e-usług Powiatu Ostrowskiego"

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 378 400 , fax. 627 378 433
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 627 378 400, fax. 627 378 433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie pełnienia funkcji Inspektora Kontroli Technicznej prac geodezyjnych w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu w związku z realizacja projektu: "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych poprzez tworzenie oraz rozwijanie komputerowej bazy danych ewidencyjnych niezbędnej do świadczenia e-usług Powiatu Ostrowskiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyłonienie pełnienia funkcji Inspektora Kontroli Technicznej prac geodezyjnych w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu w związku z realizacja projektu: "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych poprzez tworzenie oraz rozwijanie komputerowej bazy danych ewidencyjnych niezbędnej do świadczenia e-usług Powiatu Ostrowskiego" Inspektor Kontroli Technicznej (w skrócie Inspektor) prowadzić będzie w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru i kontroli podczas realizacji i wykonania prac przez Wykonawcę/Wykonawców prac geodezyjnych w trakcie trwania zamówienia publicznego pod nazwą: "Prace geodezyjne w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz cyfryzacji zasobu", obejmującego modyfikację i utworzenie: - bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów budynków oraz użytków gruntowych i klas gleboznawczych, na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - bazy danych ewidencji budynków oraz aktualizacja istniejących danych, - bazy danych punktów adresowych, - numerycznej bazy rastrowej dokumentów podstawowych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W celu zapewnienia oczekiwanej przez Zamawiającego jakości prac Inspektor będzie monitorować przebieg prac geodezyjnych i kartograficznych oraz kontrolować będzie sposób ich wykonania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 940.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty - formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach