Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Budowa kolektora kanalizacji wody deszczowej - przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle oraz Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło)

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Budowa kolektora kanalizacji wody deszczowej - przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle oraz Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Budowa kolektora kanalizacji wody deszczowej - przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle oraz Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi polegającymi na: a) odbudowie ulicy Sobniowskiej w km 0+600 - 1+170 wraz z przebudową w km 0+575 - 0+600. b) budowie kolektora kanalizacji wody deszczowej z rur żelbetowych fi 1200 mm wraz z komorami rewizyjnymi prefabrykowanymi żelbetowymi o wym. 2x2m lub z kręgów betonowych fi 2500 mm, zlokalizowanego w obrębie skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle, wraz z przebudową kolidującego z kolektorem gazociągu niskiego ciśnienia. 3. Dla zabezpieczenia skutecznego nadzoru inwestorskiego zakłada się przyjazd Inspektora Nadzoru na każde wezwanie Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. 4. Szczegółowy zakres dla zadań objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ). 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu oferty - załącznik nr 1) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 6. Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa Rozdział 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2013, poz. 1409 ze zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania. W szczególności inspektor nadzoru jest zobowiązany do: a. uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy; b. czuwania nad realizacją robót budowlanych; c. koordynacji robót budowlanych; d. organizacji i dokonywania odbiorów a zwłaszcza robót ulegających zakryciu, w terminach określonych w umowie z Wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbioru; e. nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy; f. uczestniczenie w rozliczaniu finansowym inwestycji, sprawdzanie prawidłowości dokumentów ( raportów) przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą; g. czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą; h. wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą; i. wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności; j. kontrola terminowości wykonywania robót, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót; k. informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; l. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, które Wykonawcy robót zamierzają wbudować; m. sprawdzanie dokumentów dotyczących jakości, certyfikatów zgodności, atestów itp. oraz dokonywanie rutynowych badań jakości w celu zapobiegania stosowania materiałów wadliwych lub niezgodnych z umowami na roboty; n. obecność na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót. o. wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej terenu budowy (przed rozpoczęciem robót, w trakcie - szczególnie robót ulegających zakryciu i robót tymczasowych, po zakończeniu robót); p. organizacja okresowych narad roboczych (co najmniej raz w miesiącu) i formalnych z udziałem zamawiającego i podejmowanie bieżących decyzji dotyczących wszystkich spraw wpływających na postęp robót oraz sporządzanie protokołów ze wszystkich narad wraz z listą obecności; q. sporządzanie protokołów konieczności (w przypadku, gdyby strony umowy ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem); r. losowego pobierania próbek materiałów i prowadzenia badań laboratoryjnych niezależnie od Wykonawcy, na własny koszt; s. wyznaczania terminów pobierania próbek w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad pobieraniem próbek; t. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego u. udział w kontrolach dotyczących projektu przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne i udzielanie na bieżąco wyjaśnień, informacji, dokumentów i zestawień związanych z nadzorowaniem oraz zarządzaniem kontaktami objętych projektem; 7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 8. Wszyscy kluczowi specjaliści winni posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazani kluczowi specjaliści nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 9. Podane w opisach nazwy własne, przyjęte technologie oraz przywołane normy użyte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość pobytów na terenie robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach