Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontu dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu w branży konstrukcyjno-budowlanej.

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontu dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu w branży konstrukcyjno-budowlanej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontu dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu” w branży konstrukcyjno - budowlanej. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określa opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane dla zadania „Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu” – sygnatura akt: WRG.271.5.2018, które są dostępne na stronie internetowej www.bip.miedzyrzecz.pl. 3. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem wykonanie remontu dachu i wymiany stropu poddasza w następującej kolejności dla budynku mieszkalnego: Prace demontażowe: - rozbiórka pokrycia dachu wykonanego z dachówki karpiówki, - rozebranie elementów więźby dachowej – ołacenia dachu, - rozebranie rynien z blachy, - rozebranie rur spustowych z blachy, - rozebranie obróbek okapów, kołnierzy, gzymsów itp., - demontaż wyłazu na dach, - demontaż przepierzeń (ścianek drewnianych), - rozebranie poszycia z desek podłogi poddasza, - usunięcie wypełnienia z polepy glinianej i gruzu przestrzeni międzybelkowej stropu, - demontaż podsufitki stropu drewnianego, - demontaż belek stropowych, - rozebranie kominów i przewodów wentylacyjnych do poziomu stropu. Roboty naprawcze i montażowe: - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu nie nadających się do dalszego użytkowania po zdjęciu pokrycia dachu, - wniesienie nowych kominów i przewodów wentylacyjnych z cegły pełnej klasy min. 200, - wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu-krokwi zwykłych, na których stwierdzi się (po zdjęciu dachówki) wystąpienie uszkodzeń spowodowanych korozją biologiczną, - osadzenie nowego wyłazu dachowego, - wykonanie impregnacji biologicznej i przeciwpożarowej, - ułożenie membrany dachowej układanej na krokwiach, - ołacenie połaci dachowej łatami 40x60 mm o rozstawie ponad 24 cm z tarcicy nasyconej, - pokrycie dachu dachówką – karpiówką ceramiczną – metoda w koronkę, - obróbki przy szer. w rozwinięciu do 25 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65mm, - obróbki przy szer. w rozwinięciu ponad 25 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65mm, - rynny dachowe – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65 mm, - rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65 mm, - wymiana belek stropowych wiązarów o wymiarach jak w istniejących, - wykonanie nowej podbitki stropu z płyt gipsowo-kartonowych naruszcie metalowym wraz z paroizolacją, - wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną gr. 25 cm, - wykonanie nowej posadzki poddasza z płyty OSB gr. 22 mm, - wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami. Charakterystyczne parametry techniczne: - powierzchnia pokrycia dachowego o łącznej powierzchni krycia 202,47 m2, - powierzchnia naprawy i konserwacji zabezpieczająca konstrukcji drewnianej dachu o powierzchni rzutu poziomego 153,18 m2, - rynny łączna długość 35,42 mb, - rynny spustowe długość 24,0 mb. 4. Specyfika głównych wymagań: - monitorowanie postępu prac; - sprawowanie nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego; - wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia kosztu r.b.m. – nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu; - pobyt na budowie inspektora nadzoru, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji; - rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie i akceptowanie faktur, kalkulacji szczegółowych, kosztorysów do faktur; - opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne wraz ze sprawdzeniem stosownych kosztorysów; - przygotowanie oraz udział w odbiorze końcowym; - sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; - weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramu robót opracowanego przez Wykonawcę; - nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru; - opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii; - w przypadku zgłoszenia usterek w okresie gwarancyjnym - nieodpłatny udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek; - przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji; - w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych lub zamiennych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, określenie szacunkowej wartości robót oraz sprawdzenie kosztorysu ofertowego; - prowadzenie i kontrola rozliczeń budowy; - pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej wraz ze sprawdzeniem jej kompletności; - wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej oraz elektronicznej. 5. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty dojazdu na teren budowy, uczestnictwa w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych. 6. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach