Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami bieżącymi w budynkach stanowiących własność Gminy Wadowice w 2009r

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami bieżącymi w budynkach stanowiących własność Gminy Wadowice w 2009r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje nadzór w następujących branżach: Część I - konstrukcyjno-budowlanej - do 40 pobytów, Część II - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - do 15 pobytów, Część IIII - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania - do 15 pobytów. Zakres robót objętych nadzorem: drobne remonty bieżące oraz awarie w budynkach własności Gminy Wadowice. W skład podstawowych obowiązków inspektora nadzoru wchodzą: a) Pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z późn. zm.); b) Sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym; c) Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem lub uzgodnieniami z Zamawiającym; d) Uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub przez Zamawiającego; e) Reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami Prawa Budowlanego i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; f) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; g) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac; h) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczeń budowy i bieżące informowanie o terminowości wykonania robót; i) Uczestniczenie w pracach komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, a także w trakcie typowania robót remontowych i przeglądów technicznych zgłaszanych awarii; j) Udział inspektora nadzoru w wymienionych wyżej czynnościach, będą wykonywane z ówczesnym uzgodnieniem z Zamawiającym i na jego prośbę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami): a) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1,2 ustawy Pzp. b) spełniają wymogi stawiane w art. 22 ustawy ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniają warunki szczegółowe: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jdnolity tekst Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r.z późn. zmianami), bądź też musi mieć do dyspozycji osoby spełniające w/w wymogi lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w tym: a) Winien posiadać uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją, zwaną dalej uprawnieniami budowlanymi w specjalnościach odpowiednich do nadzorowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 12. ust.1 i ust.2 i art.12a ust.1 Prawa budowlanego (jednolity tekst Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r. z późn. zmianami oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z dnia 16 maja 2006r. ); b) Musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy prawo budowlane; c) Musi posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - usługi nadzoru, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności min. jedną usługę nadzoru dla robót o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z powodów określonych w art. 24 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /ZUS lub KRUS/. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 ) wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiednio dla każdej branży; 5) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat nadzorów robót ogólnobudowlanych odpowiednio elektrycznych oraz odpowiednio wod-kan, c.o., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach