Gmina Świebodzice ogłasza przetarg
- Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
- Data zamieszczenia: 2019-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
Rynek 1
58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
tel. +48746669543, fax. +48746669509
REGON: 89071833700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: „REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE – „REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM” oraz „PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania, którego przedmiot obejmuje wykonanie: Etapu 1 - Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej i przyłączy z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Słowackiego 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A ul. Kopernika 8, 10 w Świebodzicach. Etapu 2 – Rewitalizacja ulicy Słowackiego w Świebodzicach wraz z otoczeniem. 2.ETAP I – nadzór nad robotami budowlano instalacyjnymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej i przyłączy z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Słowackiego 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A ul. Kopernika 8, 10 w Świebodzicach”, opracowanej przez firmę „PROJEKTOWANIE, NADZÓR BUDOWLANY W BRANŻY SANITARNEJ mgr inż. Jolanta Kurkiewicz”, z siedzibą przy ul. Ślężańska 39, 58-100 Świdnica. 3.ETAP II – nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Rewitalizacja ulicy Słowackiego w Świebodzicach wraz z otoczeniem”, opracowanej przez firmę „AS PROJEKT PRACOWNIA ARCHITEKTURY ARTUR SCHAB”, z siedzibą przy ul. Podmiejska 9, 58-105 Świdnica. 4.Zakres Zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie zespołu branżowych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach bez ograniczeń: a) koordynator: drogowej; b) konstrukcyjno – budowlanej; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz koordynowanie jego pracy; 2) wszystkie czynności przewidziane dla Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na mocy art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202); 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności realizacji etapów określonych w pkt. 2.4. z dokumentacjami projektowymi, decyzjami pozwolenia na budowę, decyzjami Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu, wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem warunków instytucji opiniodawczych, oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 4) zapewnienie dyspozycyjności osób pełniących funkcję Nadzoru Inwestorskiego na placu budowy wg potrzeb tj.: a) co najmniej 1 wizyta w tygodniu każdego z inspektorów z branży, w której są aktualnie wykonywane roboty, b) stawiennictwo inspektora nadzoru (określonej branży) na budowie, na każde wezwanie Zamawiającego przekazane w sposób określony w umowie, nie później niż w ciągu dwóch dni od zawiadomienia; 5) Zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania; 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 7) Kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót w zakresie BiOZ; 8) Nadzór nad terminowością realizacji zadań, kontrola zgodności realizacji zadań z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy; 9) Opiniowanie zmian w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym oraz opiniowanie ewentualnego programu naprawczego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych; 10) Organizowanie oraz prowadzenie cotygodniowych rad budowy oraz innych spotkań wg potrzeb, z udziałem Zamawiającego oraz sporządzanie i przekazywanie protokołów dla zainteresowanych stron; 11) Kontrola umów o podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo w zakresie zgodności z zapisami umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz rekomendacja w zakresie ich akceptacji przez Zamawiającego; 12) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadań; 13) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 14) Dokonanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych; 15) Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej (opatrzonej datą) z realizacji zadania inwestycyjnego, w szczególności : robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i końcowego; 16) W przypadku zmiany Wykonawcy robót budowlanych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do sporządzenia wszystkich koniecznych dokumentów do rozliczenia wykonanych robót (m.in. inwentaryzacja robót w toku) oraz koniecznych do przygotowania przez Zamawiającego nowego postępowania o zamówienie publiczne; 17) Sprawdzenie i potwierdzenie poprawności i kompletności operatu kolaudacyjnego sporządzonego przez Wykonawcę po zakończeniu robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4. Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-03-26 - Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-02-12 - „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na Przedszkole Samorządowe w Głuszycy.”
Dodano: 2023-05-04 - Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II
Dodano: 2023-04-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IV – BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ”
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-04-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
Dodano: 2023-04-01 - Obsł. geodezyjno-kartograficzna dla zad.pn. Bud.dróg wraz z kanalizacją deszcz.w ul. Miodowej i części ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Bud. dróg wraz z infrastrukturą w ul.Kosynierów,Demokratów,Glinianej
Dodano: 2023-03-31 - Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra
Dodano: 2023-03-20