Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa oświetlenia trasy rowerowej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.

Urząd Gminy Konarzyny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-607 Konarzyny, ul. Szkolna 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8331011, 8331008 , fax. 059 8331011
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Konarzyny
    ul. Szkolna 7 7
    89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
    tel. 059 8331011, 8331008, fax. 059 8331011
    REGON: 00054243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konarzyny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa oświetlenia trasy rowerowej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres nadzorowanych prac obejmuje: budowę linii kablowej - instalacji fotowoltaicznej i infrastruktury technicznej dla potrzeb oświetlenia ciągu komunikacyjnego, w ramach projektu Budowa oświetlenia trasy rowerowej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, w tym budowę: - 16 szt. słupów z lampami oświetlenia ulicznego LED, - linii kablowej oświetleniowej typu YAKXS 4x35 mm2 o długości 778m (trasy 723m), - złącza kablowo - rozdzielczego ZKR, - inwentera solarnego o mocy 6kW (szt. 1) oraz podstawowego o mocy 2,2kW (szt.3) , - szafki kablowo - oświetleniowej SKO, - kontenera technicznego dla potrzeb zabudowy akumulatorów, - kolektorów solarnych (moduły fotowoltaiczne - panele słoneczne PV) o mocy 250 Wp , i łącznej ilości 32 szt., - okablowania zasilająco - sterowniczego związanego z instalacją fotowoltaiczną, - kosze na śmieci metalowe , wbetonowywane, opróżniane przez obrót pojemnikiem wykonane z blachy ocynkowanej, malowane farbami proszkowymi, wyposażone w daszek i popielnice, szt. 4, 3. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową (w tym m.in.: projektów budowlanych, projektów wykonawczych), Specyfikacji Technicznych oraz kosztorysów inwestorskich; 2) dostarczenie wykonawcy robót budowlanych dokumentacji: projektów budowlano-wykonawczych, Specyfikacji Technicznych, niezbędnych do wykonania inwestycji (robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową na roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej), 3) zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych w świetle zawartej umowy o dofinansowanie, 4) uczestnictwo inspektora w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 5) bytność Inspektora Nadzoru na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz w tygodniu (podczas realizacji inwestycji). W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; 6) zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektora nadzoru, potwierdzającym przyjecie obowiązków na budowie; 7) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska; 8) zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z umową na realizację robót budowlanych oraz umowy o dofinansowanie; 9) organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych minimum dwa razy w miesiącu (podczas realizacji inwestycji); 10) Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 11) sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. 12) wydawanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem; 13) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie, opiniowanie przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót; 14) uczestniczenie w odbiorach robót zanikających, odbiorze końcowym, zatwierdzania protokołów wykonanych i odebranych robót oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania; 15) kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy; 16) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy; 17) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania; 18) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 19) potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót; 20) rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót; 21) uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 22) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót; 23) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy; 24) potwierdzanie wykonania obsługi przez uprawnione służby geodezyjne;25) przystąpienie do odbioru robót w terminie do 3 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 26) przystąpienie do odbioru końcowego w terminie do 10 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót budowlanych; 27) przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do wystąpienia o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przeprowadzenie całej procedury związanej z uzyskaniem niniejszego pozwolenia; 28) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 29) w razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe; 30) po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ze względu na wartość szacunkową zamówienia nieprzekraczającą równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, w niniejszym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konarzyny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach