Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Budowa kanalizacji opadowej w ul. Dunikowskiego, ul. Reisinga i ul. Szuszkiewicza w Tarnowie.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882708 , fax. 14 6222833
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4 4
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882708, fax. 14 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n.: Budowa kanalizacji opadowej w ul. Dunikowskiego, ul. Reisinga i ul. Szuszkiewicza w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: a) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w pkt. 1.1, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych (inspektor koordynujący), b) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu określonym w pkt. 1.1, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych. Zakres robót budowlanych (który zostanie zlecony Wykonawcy robót budowlanych), w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne, obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji opadowej wraz z podłączeniem wpustów drogowych, w tym między innymi: 1) wykonanie betonowego wylotu DN400 do rowu Jaracza, 2) odmulenie i ubezpieczeniem dna i skarp rowu w rejonie wylotu, 3) montaż zespołu podczyszczającego wody opadowe składającego się z separatora lamelowego oraz osadnika, 4) wykonanie kolektora kanalizacji opadowej: a) rury PP SN8 Dn 400 L=263,50 mb b) rury PP SN8 Dn 300 L=337,50 mb c) betonowe studnie rewizyjne Dn 1000 - 10 szt. d) betonowe studnie rewizyjne Dn 1200 - 7 szt. Uwaga: Odcinki sieci: D13-D14, D18´ - D18 nie wchodzą w zakres realizacji. 5) wykonanie podłączenia wpustów drogowych: a) studnie ściekowe betonowe Dn 500 z osadnikiem wyposażone w wpusty uliczne ściekowe - 22 szt. b) betonowe studnie rewizyjne Dn 1000 - 2 szt. c) betonowe studnie rewizyjne Dn 1200 - 2 szt. d) przykanaliki z rur PP SN8 Dn 200 L =110,50 mb. 6) przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych kolidujących z kanalizacja opadową, 7) tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 8) organizacja ruchu na czas budowy, 9) zabezpieczenie dojazdów do istniejących posesji, 10) przywrócenie terenu po wykonanych robotach do stanu pierwotnego tj. poprzedzającego rozpoczęcie robót. 2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy, w szczególności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), tj: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zgłoszeniem robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 2) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót, 3) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych 4) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 5) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 6) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 7) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 8) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 9) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umtarnow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach