Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego do zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N Bramka- Tarda- Miłomłyn- Samborowo na odcinku Bramka- Bożęcin

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2017-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego do zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N Bramka- Tarda- Miłomłyn- Samborowo na odcinku Bramka- Bożęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia 1.1Inspektor nadzoru inwestorskiego do zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N Bramka- Tarda- Miłomłyn- Samborowo na odcinku Bramka- Bożęcin zobowiązany jest do: a)wywiązywanie się z tytułu zawartych umów ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym. b)odpowiedzialności za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, c)działania w imieniu Zamawiającego podczas pełnienia obowiązków lub korzystania z uprawnień wymienionych lub wynikających z Projektu, 1.2 Inspektor Nadzoru nie ma prawa do następujących działań bez wiedzy i stosownej zgody Zamawiającego: a)do zwolnienia żadnej ze Stron z żadnego obowiązku, zobowiązania ani odpowiedzialności objętej Projektem; b)dokonywania zmian w Projekcie innych niż zmian realizacyjnych wynikających z postanowień Umowy z Wykonawcą Robót; c)wprowadzania zmian przewidzianych postanowieniami umowy, powodujących zwiększenie Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót; d)dopuszczenia do zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót z innych powodów, 1.3 Do podstawowych obowiązków Inżyniera Projektu w toku świadczenia usługi należy: a)udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno- prawnych wraz z dziennikiem budowy, b)udział w radach budowy/ spotkaniach z Wykonawcą robót i jego Personelem oraz z podmiotem reprezentującym Zamawiającego. Z każdego spotkania Inspektor zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia protokołu, c)sprawdzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia oraz schematu organizacji ruchu przed przekazaniem Zamawiającemu do zatwierdzenia, d)Wydawanie Wykonawcy Robót w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inspektora mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, e)prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz zasadami działania inspektora nadzoru, f)stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego, g)współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w okresie realizacji inwestycji, h)kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, i)sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań ) dotyczących materiałów i urządzeń, j)kontrola wyników badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę Robót, zleconych przez Wykonawcę Robót niezależnemu Laboratorium Drogowemu, zaakceptowanemu przez Zamawiającego oraz kontrola badań i pomiarów kontrolnych wykonanych elementów obiektu; k)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, l)kontrola jakości wykonanych prac, m)uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, n)rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, o)wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, p)bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, q)bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, r)udział w odbiorach częściowych i końcowym, s)sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Robót za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy. t)pobyty na budowie minimum raz w tygodniu. Za większą liczbę pobytów na budowie w ciągu tygodnia otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie oferty, w)podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie od zgłoszenia Zamawiającego- kryterium oceny ofert, v)wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji, w)udział w rozliczeniu końcowym. Projekt obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy odcinka drogi o długości 4,22 km Klasa techniczna drogi: L. Kategoria ruchu: KR 2. Zakres rzeczowy Projektu obejmuje m.in.: -przebudowę istniejącej oraz poszerzenie nawierzchni drogi powiatowej; -budowę zatok autobusowych wraz z peronami dla podróżnych; -przebudowę skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi; -budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych; -budowę i przebudowę chodników; -przebudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z przebudowywaną drogą; -wycinkę drzew kolidujących z rozbudową i zagrażających bezpieczeństwu. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach