Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania Rewitalizacja centrum Krzeszowic z przywróceniem funkcji obsługi turystyki uzdrowiskowej i kulturowej

Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2520855 , fax. 012 2520802
  • Data zamieszczenia: 2010-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
    ul. Ogrodowa 1 1
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 2520855, fax. 012 2520802
    REGON: 00052690800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania Rewitalizacja centrum Krzeszowic z przywróceniem funkcji obsługi turystyki uzdrowiskowej i kulturowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego, zgodnie z Prawem Budowlanym i Kodeksem Cywilnym, nad realizacją zadania pn. Rewitalizacja centrum Krzeszowic z przywróceniem funkcji obsługi turystyki uzdrowiskowej i kulturowej. Funkcja ta polega na wykonaniu usługi kompleksowych prac polegających na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego, w pełnym zakresie w trakcie realizowania przez Inwestora inwestycji oraz udział w przeglądzie gwarancyjnym przed upływem okresu gwarancji jakości na roboty, udzielonej przez Wykonawcę. Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego przetargu będzie przedstawicielem Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją, specyfikacjami technicznymi, przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie przedmiotowej inwestycji. 1. Zakres prac podlegających nadzorowaniu obejmuje następujące zadania: 1.1. przebudowa dróg, parkingów, placów i chodników w centrum Krzeszowic, 1.2. zmiana organizacji ruchu w centrum Krzeszowic, 1.3. przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia z przyłączami obejmująca: 1.3.1. wymianę sieci gazowej na terenie przebudowywanego Rynku oraz sąsiadujących ulic 1.3.2. wymianę przyłączy gazowych do budynków w granicach przebudowywanego terenu 1.3.3. W ramach przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru będzie nadzorował wszelkie prace budowlane związane z odkryciem istniejących rur z gazem, następnie dopilnuje, aby Wykonawca udostępnił teren budowy przedstawicielom Zakładu Gazowniczego, którzy dokonają wymiany rurociągów. Wszelkie podłączenia gazociągów do czynnej sieci wykonają specjalistyczne służby dostawy gazu. Roboty ziemne związane z zasypaniem wymienionego gazociągu będą wykonane przez Wykonawcę robót budowlanych. 1.3.4. Inspektor Nadzoru, z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany do sprawdzenia i dopilnowania opracowania harmonogramu prac przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z wymianą sieci gazowej oraz uzgodnienia go w Zakładzie Gazowniczym. 1.4. przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami: 1.4.1. wymiana sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie przebudowywanego Rynku i ulic w Krzeszowicach 1.4.2. zabudowa nadziemnych hydrantów p.poż. na terenie przebudowywanego Rynku i ulic w Krzeszowicach wraz z wymianą istniejących hydrantów na tym terenie na nowe w celu ujednolicenia instalacji, 1.4.3. W ramach przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru będzie nadzorował wszelkie prace budowlane związane z odkryciem istniejących rur, następnie dopilnuje, aby Wykonawca udostępnił teren budowy przedstawicielom Wodociągów i Kanalizacji Krzeszowice, którzy dokonają wymiany rurociągów. Wszelkie podłączenia rurociągów do czynnej sieci wykonają specjalistyczne służby wod-kan. Roboty ziemne związane z zasypaniem wymienionego rurociągu będą wykonane przez Wykonawcę robót budowlanych. 1.4.4. Inspektor Nadzoru, z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany do sprawdzenia i dopilnowania opracowania harmonogramu prac przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z wymianą sieci wod-kan oraz uzgodnienia go w Wodociągach i Kanalizacji w Krzeszowicach; 1.5. przebudowa płyty Rynku 1.6. przebudowa oświetlenia terenu i zasilania podstawowego do imprez plenerowych 1.7. przebudowa kabla średniego napięcia 1.8. wykonanie zabezpieczenia kanalizacji teletechnicznej 1.9. zagospodarowanie terenów zielonych 2. Realizacja zadania, nad którym pełniony będzie nadzór inwestorski została podzielona na 3 etapy realizowane kompleksowo w kolejnych trzech latach. Każdy obszar musi zostać kompleksowo przebudowany i zagospodarowany. 3. Działki o nr 1527, 1528, 1529, 1530/2 i 1532 wchodzące w zakres przebudowy są położone w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. 4. Zakres zamówienia obejmuje również: 4.1. Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego i wspólnotowego UE, zasadami wiedzy technicznej, umową z wykonawcą robót budowlanych oraz współdziałanie z nadzorem autorskim inwestycji. 4.2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w zakresie realizowanego nadzoru. 4.3. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w zakresie wykonywanego nadzoru. 4.4. Sprawdzanie i odbiór wszelkich robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych poszczególnych etapów oraz przy przekazywania do użytkowania, zgodnie z wydaną decyzją pozwolenia na budowę. 4.5. Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy. 4.6. Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, 4.7. Bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu robót w zakresie wykonywanego nadzoru, w tym w formie pisemnej o zagrożeniach w terminowej realizacji robót, w odniesieniu do zawartych umów. 4.8. Sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 4.9. Sprawdzanie i aprobowanie wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur i załączników do nich. 4.10. Nadzór nad przebiegiem inwestycji w zgodzie z założonym harmonogramem rzeczowo-finansowym przedsięwzięcia (bieżąca kontrola terminowości, ilości jakości i wartości wykonanych robót oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową z wykonawca robót). 4.11. Sprawdzanie i potwierdzanie kwoty do wypłaty dla wykonawcy w ciągu 7 dni od daty otrzymania zestawienia wykonanych robót. 4.12. Pełnienie nadzoru w ramach ewentualnych robót dodatkowych i uzupełniających. 4.13. Obecność na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu w czasie prowadzenia intensywnych robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót bez ograniczenia. 4.14. Koordynowanie prac inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach. 4.15. Wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 4.16. Żądanie od kierownika robot dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją. 4.17. Informowania Inwestora o konieczności wykonania robót dodatkowych, nieuwzględnionych w umowie o roboty budowlane oraz o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to zgodne z obowiązującymi przepisami i jest niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. 4.18. Zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych. 4.19. Uzyskanie akceptacji kosztów robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i uzyskania jej parametrów techniczno-ekonomicznych. 4.20. Kontrola oznakowania miejsca robót zgodnie z prawem budowlanym oraz zasadami ustanowionymi i opublikowanymi na stronie internetowej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. 4.21. Zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca (Inspektor nadzoru) może domagać się od wykonawcy robót przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót aby ustalić czy materiały i przedmioty są wymaganej jakości. Może on żądać od wykonawcy robót zastąpienia lub poprawienia w zależności od sytuacji pozycji nie spełniających warunków specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu. 4.22. Inicjowanie, prowadzenie odpraw inwestycyjnych, raz na miesiąc w terminach ustalonych przez uczestników procesu inwestycyjnego (tj. Inspektor, Wykonawca robót budowlanych, Zamawiający) oraz sporządzanie protokołów z tych spotkań. 4.23. Współpracowanie z instytucjami takimi jak Zakład Gazowniczy, Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja, Telekomunikacja i inne, przez które będą realizowane. 4.24. Rozliczenie końcowe finansowe robót budowlanych, zgodnie z umową z wykonawcą robót. 4.25. Skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4.26. Wszelkie czynności niezbędne do wykonania, przed przystąpieniem do realizacji prac budowlanych wynikających z odrębnych przepisów oraz dokumentów i uzgodnień posiadanych przez Zamawiającego a mianowicie; zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót, właściwy organ nadzoru budowlanego, Przestrzeganie wszelkich warunków określonych w pozwoleniach na budowę oraz pozwoleniach na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, uzyskanie wszelkich opinii, sprawdzeń i uzgodnień, wykonanie dodatkowych badań wymaganych prawem i niezbędnych do prowadzenia prawidłowego procesu budowlanego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie, przekazanie wszelkich wymaganych informacji do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wskazanych w pozwoleniu konserwatorskim współpraca z wykonawcą robót w zakresie uzyskania pozwoleń na częściowe użytkowanie obiektu przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych zgodnie z pozwoleniami na budowę. współpraca z wykonawcą robót w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 1. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania Rewitalizacja centrum Krzeszowic z przywróceniem funkcji obsługi turystyki uzdrowiskowej i kulturowej 2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3 Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków Nr konta 601540 1115 2001 6000 1414 0001 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy dołączyć do złożonej oferty. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 2 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. W przypadku gdy wadium zostanie zwrócone, a w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wniesie ponownie wadium w terminie do 3 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach