Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Przebudowa ul. Mickiewicza w Wadowicach i Choczni

Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Przebudowa ul. Mickiewicza w Wadowicach i Choczni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Przebudowa ul. Mickiewicza w Wadowicach i Choczni. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należało: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, b) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, c) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; d) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; e) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji Kontraktu harmonogramem robót, Inspektor Nadzoru będzie sprawdzać postęp robót i w przypadku stwierdzenia opóźnień wezwie Wykonawcę robót do przedłożenia zaktualizowanego harmonogramu uwzględniającego ponowne rozplanowanie i zapewniającego ukończenie robót w wyznaczonym terminie. Jeżeli opóźnienia nie zostaną nadrobione, a zaktualizowany harmonogram nie będzie realizowany - Inspektor Nadzoru poinformuje pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji; f) w przypadku stwierdzenia możliwości zaistnienia problemów mogących wpłynąć niekorzystnie na realizację kontraktu, na jakość robót, termin lub koszt robót, bądź też pociągnąć za sobą ewentualne roszczenia ze strony Wykonawcy robót - Inspektor Nadzoru podejmie niezbędne kroki zmierzające do likwidacji zagrożeń, stosownie do wielkości zagrożeń dokona niezbędnych uzgodnień z Projektantem i Zamawiającym; g) przygotowywanie Protokołów Konieczności w zakresie robót zamiennych, dodatkowych i uzupełniających oraz dokonywanie ich wyceny zgodnie z zakresem uzgodnionym z Zamawiającym; h) przygotowanie do odbioru częściowego i technicznego nadzorowanych robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; i) każdorazowo w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę robót wniosku o zmianę dotyczącą realizowanego przezeń zamówienia, Inspektor Nadzoru szczegółowo przeanalizuje zaistniałą sytuację. W zależności od rodzaju i złożoności problemu - zasięgnie opinii Projektanta, właścicieli urządzeń, władz lokalnych, specjalistów zewnętrznych. W przypadku, gdy uzna polecenie zmian za konieczne - przygotuje wyczerpujące, szczegółowe informacje dotyczące - ilości i zakresu prac, szacunku kosztów, oraz opinię zawierającą zalecenia i ewentualne informacje o możliwych alternatywnych sposobach postępowania; j) określenie ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót; k) opracowanie oceny technicznej realizacji w zakresie nadzorowanych robót; l) powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru. Inspektor Nadzoru sprawdzi kompletność Operatu Kolaudacyjnego w zakresie nadzorowanych robót. Operat powinien być sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w SST; m) udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją nadzorowanych robót; n) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; o) sprawdzenie skompletowanych i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych, dotyczących wykonania robót infrastruktury technicznej (urządzenia, sieci przesyłowe) pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: powykonawczej dokumentacji projektowej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; protokołów badań i sprawdzeń, protokołów technicznych odbiorów, zaświadczeń właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami, projektów technicznych, niezbędnych świadectw kontroli jakości, oświadczeń kierownika budowy o których mowa w art. 57 ust. 1 pkt. 2 lit. a, lit. b Prawa Budowlanego, oraz zawiadomieniu o zakończeniu w/w robót do właściwych Organów;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach