Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania ;Przebudowa dróg powiatowych: 1. Nr 1 395 R Malawa - Kraczkowa od km 2+238 do km 2+967 2. Nr 1 549 R Kraczkowa - Albigowa od km 0+000 do km 7+796 wraz z przebudową mostu na potoku bez nazwy w ciągu drogi powiatowej nr 1 549 R Kraczkowa - Albigowa w km 7+148.

Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Polna 3b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2257448 , fax. 017 2257448
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie
    ul. Polna 3b 3b
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2257448, fax. 017 2257448
    REGON: 69065719700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania ;Przebudowa dróg powiatowych: 1. Nr 1 395 R Malawa - Kraczkowa od km 2+238 do km 2+967 2. Nr 1 549 R Kraczkowa - Albigowa od km 0+000 do km 7+796 wraz z przebudową mostu na potoku bez nazwy w ciągu drogi powiatowej nr 1 549 R Kraczkowa - Albigowa w km 7+148.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania ;Przebudowa dróg powiatowych: 1. Nr 1 395 R Malawa - Kraczkowa od km 2+238 do km 2+967 2. Nr 1 549 R Kraczkowa - Albigowa od km 0+000 do km 7+796 wraz z przebudową mostu na potoku bez nazwy w ciągu drogi powiatowej nr 1 549 R Kraczkowa - Albigowa w km 7+148.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ustala następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz mostowe i legitymującą się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym ( 3 lata od daty otrzymania uprawnień w wymaganej specjalności), należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadają doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - drogową i mostową, potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa została wykonana należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 pkt. 1 -3ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( załącznik nr 4) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli Wykonawca w załączniku nr 4 wykazał osobę/osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Wykaz wykonanej min. jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami Drogowymi, zrealizowanej przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ( załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1. Formularz oferty ( wzór załącznik nr 1) 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23.ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt. 4. i 5. muszą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę.. SEKCJA IV: PROCEDURA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach