Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI PN: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI WOLBROMEK W RAMACH PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚROKÓW UE, PRIORYTET 4 POPRAWA STANU ŚRODOWISKA NATURALNEGO ORAZ BEZPIECZEŃSTWA EKOLOGICZNEGO I PRZECIWPOWODZIOWEGO DOLNEGO ŚLĄSKA (ŚRODOWISKO I BEZPIECZEŃSTWO EKOLOGICZNE) DZIAŁANIE 4.2. INFRASTRUKTURA WODNO - ŚCIEKOWA REGIONALNEGO PROGRAMU OPEREACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013,

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI PN: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI WOLBROMEK W RAMACH PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚROKÓW UE, PRIORYTET 4 POPRAWA STANU ŚRODOWISKA NATURALNEGO ORAZ BEZPIECZEŃSTWA EKOLOGICZNEGO I PRZECIWPOWODZIOWEGO DOLNEGO ŚLĄSKA (ŚRODOWISKO I BEZPIECZEŃSTWO EKOLOGICZNE) DZIAŁANIE 4.2. INFRASTRUKTURA WODNO - ŚCIEKOWA REGIONALNEGO PROGRAMU OPEREACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wolbromek w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE, Priorytet 4 Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne), Działanie nr 4.2. Infrastruktura wodno- ściekowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w zakresie dotyczącym wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową o roboty budowlane (w szczególności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi). Zamówienie obejmuje, udział w postępowaniu przetargowym, kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym oraz uczestnictwo w przygotowaniu i organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na generalnego wykonawcę robót budowlanych Inwestycji, w tym między innymi: a) opiniowanie dokumentów określających zakres i przedmiot robót budowlanych, które będą stanowiły opisy przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawców robót, b) udział w ustanowieniu procedury kierowania zapytań i opracowywanie odpowiedzi na zapytania oferentów przed terminem złożenia ofert, c) opiniowanie złożonych ofert i kosztorysów ofertowych. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy nadzoru nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową o roboty budowlane (w szczególności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi). Zamówienie obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym oraz udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie generalnego wykonawcy robót. 2. Funkcje inspektora nadzory inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013. Zakres nadzoru inwestycji wymaga od Wykonawcy posiadania uprawnień lub kadry posiadającej uprawnienia w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej, konstrukcyjno - budowlanej. Inspektorem - kierownikiem zespołu zostanie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, e) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót, f) potwierdzanie ilości wykonanych robót, g) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, h) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji, i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji, j) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Sposób wniesienia wadium określa pkt XV SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca dostarczy: a) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Posiadający niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania doświadczenia w kierowaniu lub nadzorowaniu robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: co najmniej dla 2 inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (budowy lub przebudowy sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej, w tym przynajmniej 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 300 m3/dobę), b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, który będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert , na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, w tym co najmniej dla 2 inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (budowy lub przebudowy sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej, w tym przynajmniej 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 300 m3/dobę - aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje : - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, - aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor Nadzoru robót elektrycznych Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje : - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, - aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor Nadzoru robót drogowych Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje : - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, - aktualne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.4. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) Polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. Nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadkach określonych w art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wzór umowy - formularz stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz co najmniej 2 inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej (budowy lub przebudowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej, w tym przynajmniej 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 300 m3/ dobę), z podaniem przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Do powyższego wykazu należy dołączyć oświadczenie wymienionych w wykazie osób o podjęciu stosownych funkcji inspektora nadzoru nad realizacją przedmiotowej inwestycji. Do wykazu należy dołączyć również dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Części zamówienia (specjalności) których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Oświadczenie o zapoznaniu się Wykonawcy z dokumentacją techniczną i STWiORB i akceptacji na tej podstawie zakresu objętego nadzorem inwestorskim - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone dokumenty dla każdego z nich z osobna - dotyczy oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. B. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane i oceniane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach