Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO pn.: BUDOWA BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO PARKU INNOWACJI I NAUKI S.A. - ETAP 1 INFRASTRUKTURA WSPIERAJĄCA INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONA DLA PRZEDSIĘBIORSTW

Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 725 40 41 , fax. 71 723 13 05
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A.
    ul. Wystawowa 1 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 725 40 41, fax. 71 723 13 05
    REGON: 02079588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka S.A., duże przedsiębiorstwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO pn.: BUDOWA BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO PARKU INNOWACJI I NAUKI S.A. - ETAP 1 INFRASTRUKTURA WSPIERAJĄCA INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONA DLA PRZEDSIĘBIORSTW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim prawem budowlanym przy realizacji projektu: BUDOWA BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO PARKU INNOWACJI I NAUKI S.A. - ETAP 1 INFRASTRUKTURA WSPIERAJĄCA INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONA DLA PRZEDSIĘBIORSTW, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 1: Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw (Przedsiębiorstwa i Innowacyjność) w ramach Działania nr 1.4. Infrastruktura wspierająca innowacyjność i przedsiębiorczość w regionie. Kontrakty z projektantem i wykonawcą robót budowlanych prowadzone będą według warunków kontraktowych FIDIC - WARUNKI KONTRAKTOWE DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY CONDITIONS OF CONTRACT FOR PLANT AND DESIGN-BUILD, Edycja: 4, wydanie angielsko-polskie niezmienione z 2008 r. z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999). Planowane prace projektowe i budowlane opisane są w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie i przeprowadzenie wspólnie z Zamawiającym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla następującego Kontraktu: - BUDOWA BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO PARKU INNOWACJI I NAUKI S.A. - ETAP 1 INFRASTRUKTURA WSPIERAJĄCA INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONA DLA PRZEDSIĘBIORSTW, 2) pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji Projektu pn.: BUDOWA BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO PARKU INNOWACJI I NAUKI S.A. - ETAP 1 INFRASTRUKTURA WSPIERAJĄCA INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONA DLA PRZEDSIĘBIORSTW, obejmuje: a) przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (ogłoszenia o zamówieniu, kompletnej SIWZ wraz z załącznikami, wzoru umowy oraz wszelkich dokumentów wg PZP) oraz przeprowadzenie wspólnie z Zamawiającym i pod jego nadzorem, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót i dokumentacji projektowej (zgodnie z systemem Zaprojektuj-Wybuduj) zgodnie z wymogami przepisów PZP; b) - weryfikację dokumentacji projektowej, przekazanie Zamawiającemu wykazu koniecznych uzupełnień i poprawek do projektu budowlanego i wykonawczego, udział w egzekwowaniu przez Zamawiającego od autorów projektu budowlanego i projektu wykonawczego (i wszelkich projektów technicznych) uzupełnień i poprawek oraz dostosowania zakresu i formy tych projektów do obowiązujących aktualnie wymogów formalno-prawnych, a szczególnie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120 poz. 1133, zm. Dz. U. z 2008 r. nr 201, poz. 1239); - aktualizację lub sporządzenie i aktualizację kosztorysów inwestorskich pod względem wartości wg wymogów art. 35 ust. 1 PZP; - wnioskowanie do Zamawiającego o uzyskanie zmiany decyzji pozwolenia na budowę, jeśli w wyniku aktualizacji dokumentacji projektowej będą takie zmiany wymagane. Wnioskowanie do Zamawiającego o uzupełnienie dokumentacji projektowej o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; - wykonanie lub analiza przedmiarów robót, wykonanie obmiarów bieżących robót i wykonanie i analiza obmiarów robót końcowych i okresowych w celu prowadzenia rozliczeń z wykonawcą prac budowlanych; - korekty lub wykonanie i korekty harmonogramów realizacji prac w przedmiotowym projekcie; - wykonywanie przedmiarów i kosztorysów ewentualnie zaistniałych robót dodatkowych na zlecenie Zamawiającego; - wnioskowanie do wykonawcy robót budowlanych i projektu o uzupełnienie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w ustalonym przez Zamawiającego formacie plików. c) prowadzenie kontroli zgodności realizowanych Kontraktów z warunkami kontraktowymi, dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, d) wspomaganie działań Zamawiającego lub wykonanie wszelkich potrzebnych czynności w imieniu Zamawiającego mających na celu uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń administracyjnych umożliwiających wykonanie uzbrojenia terenu w przyłącza zewnętrzne i przygotowanie terenu do budowy, e) udział Inspektorów Nadzoru w naradach organizowanych przez Zamawiającego, f) udział Inspektorów Nadzoru lub Specjalistów w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego, g) przygotowanie cyklicznych sprawozdań (raportów) z postępu robót wg zaleceń Zamawiającego, h) opracowanie lub udział w opracowaniu dokumentów, raportów, zestawień, potrzebnych do rozliczeń okresowych z Wykonawcą robót budowlanych; sprawdzenie ilości wykonanych prac przez Wykonawcę robót w celu przeprowadzenia i weryfikacji okresowych rozliczeń tych robót, i) kontrolę jakości wykonywanych robót, j) okresową kontrolę i nadzór nad przepływami finansowymi robót w realizowanym Kontrakcie, dot. nadzoru nad zgodnością opisu faktury ze stanem faktycznym, i sporządzanie stosownej, określonej dla Kontraktu sprawozdawczości (raportów), k) współpracę z Zamawiającym w przygotowaniu wszelkich opracowań wymaganych przez Instytucje finansujące i wspierające, l) udział w odbiorach częściowych, odbiorach końcowych i przekazaniu Zamawiającemu przewidzianych w kontrakcie obiektów, m) wykonanie czynności niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, n) udział i nadzór w okresie zgłaszania wad i przeprowadzenie odbioru pogwarancyjnego, o) przygotowanie dla Zamawiającego, jako jednostki realizującej projekt, projektów wniosków o płatność za roboty, lub wspieranie Zamawiającego w tych czynnościach, udział w kwalifikacji kosztów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, monitorowanie zgodności robót z Kontraktem, pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, rzetelne raportowanie, bieżącą sprawozdawczość na podstawie własnej oceny, p) sporządzenie Raportu końcowego Projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i zaleceniami Instytucji zaangażowanych w Projekt; r) realizowanie przedmiotu zamówienia wg oczekiwań Zamawiającego, z zachowaniem najwyższej jakości usług. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich czynności potrzebnych oraz wszelkich działań przygotowawczych umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego BUDOWA BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO PARKU INNOWACJI I NAUKI S.A. - ETAP 1 INFRASTRUKTURA WSPIERAJĄCA INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONA DLA PRZEDSIĘBIORSTW, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi IZ RPO WD w tym zakresie, w trakcie realizacji przedsięwzięcia, po zrealizowaniu 50 % planowanych wydatków całkowitej wartości projektu, a przed terminem zakończenia rzeczowego realizacji projektu. 3. W szczególności zakres czynności i obowiązków Wykonawcy obejmuje: 1) przygotowanie zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, 2) sprawowanie funkcji przedstawiciela Zamawiającego na budowie, upoważnionego do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych tej budowy, w zakresie i charakterze uzgodnionym z Zamawiającym, w ramach dokumentacji projektowej i Prawa Budowlanego oraz umowy o jej realizację, 3) wprowadzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy, poprawek w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko naturalne, 4) przekazanie kierownikowi budowy dziennika budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową, 5) przekazanie protokolarnie wykonawcy robót budowlanych terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim urządzeniami, 6) sprawowanie kontroli przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności: a) kontrolowanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, b) kontrolowanie zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, c) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem realizacji projektu, d) kontrolowanie jakości i wartości wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego skończonej części, e) kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 7) nadzorowanie wszelkich zmian i korekt w projekcie przedsięwzięcia inwestycyjnego, wynikających z uwag i nowych wymagań co do obiektu, przedstawionych przez Zamawiającego oraz opiniowanie możliwości wprowadzenia takich wymagań do realizacji oraz ich wpływie na koszt przedsięwzięcia; 8) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 9) ciągłe monitorowanie stanu budowy i informowanie Zamawiającego o wszystkich okolicznościach na budowie, 10) prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie z udziałem Wykonawcy robót i Zamawiającego, 11) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy, i w uzgodnieniu z Zamawiającym, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu, 12) każdorazowe zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa Budowlanego, 13) sprawdzanie jakości, zgodności z projektem, wytycznymi Zamawiającego, zgodności z przepisami technicznymi i sztuką budowlaną, i dokonywanie odbiorów robót podlegających zakryciu i robót zanikających, 14) zatwierdzenie wykonania i kontrola wykonania przez zespół geodezyjny pomiarów inwentaryzacyjnych, sprawdzenie zgodności usytuowania obiektów i ich elementów z projektem, 15) uczestniczenie w przeprowadzanych przez Wykonawcę robót budowlanych próbach instalacji i urządzeń technicznych, zatwierdzanie wyników tych prób, sporządzanie protokołów prób, uczestniczenie i dokonywanie odbiorów instalacji i urządzeń technicznych, 16) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu lub jego części do odbioru oraz zorganizowaniu i uporządkowaniu placu budowy, 17) sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów wewnętrznych oraz odbiorów przeprowadzanych przez wszelkie instytucje zewnętrzne biorące udział w inwestycji, oraz dołączenie do nich opracowanej przez siebie, zatwierdzonej przez Zamawiającego, oceny jakości robót wraz z uzasadnieniem, 18) gromadzenie i przechowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych i ekonomicznych, 19) uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu i robót budowlanych i przekazanie ich do użytku, 20) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu, 21) uczestniczenie w komisjach stwierdzających wady i usterki oraz kontrola usunięcia stwierdzonych wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych, 22) skompletowanie wszystkich świadectw gwarancji wykonania robót przez Wykonawcę robót budowlanych i przekazanie ich Zamawiającemu, 23) udokumentowanie wykonania i zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz udokumentowanie usunięcia przez Wykonawcę wszystkich stwierdzonych wad i usterek, 24) podejmowanie decyzji o wykonaniu pilnych prac zabezpieczających, z jednoczesnym informowaniem o tym fakcie Zamawiającego, 25) podejmowanie również innych działań wcześniej nie wymienionych, które przyczyniają się do sprawnego wykonania inwestycji i do przeprowadzenia jej odbiorów, w tym także działań chroniących przed zagrożeniem utraty życia i zdrowia na terenie budowy, 26) udział w opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu protokołu przejęcia środka trwałego na druku OT, 27) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia Zamówienie realizowane będzie od dnia określonego w umowie przez okres 24 miesięcy, od dnia rozpoczęcia realizacji Zamówienia. Termin ten może ulec modyfikacji zgodnie z harmonogramem robót zaktualizowanym po wybraniu Wykonawcy robót budowlanych. Do okresu wykonania zamówienia należy dodać obsługę okresu gwarancji jakości i rękojmi na czas 5 lat, udzielonej przez Wykonawcę Robót wybranego w wyniku planowanego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7000 PLN brutto

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpin.pl/pl/innowacje/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach