Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO pn.: BUDOWA BUDYNKU DPiN S.A. WE WROCŁAWIU - INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORSTW - ETAP I

Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 725 40 41 , fax. 71 723 13 05
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A.
    ul. Wystawowa 1 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 725 40 41, fax. 71 723 13 05
    REGON: 02079588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka S.A., duże przedsiębiorstwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO pn.: BUDOWA BUDYNKU DPiN S.A. WE WROCŁAWIU - INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORSTW - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim prawem budowlanym przy realizacji projektu: BUDOWA BUDYNKU DPiN S.A. WE WROCŁAWIU - INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORSTW - ETAP I, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 1: Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw (Przedsiębiorstwa i Innowacyjność) w ramach Działania nr 1.4. Infrastruktura wspierająca innowacyjność i przedsiębiorczość w regionie. Kontrakty z projektantem i wykonawcą robót budowlanych prowadzone będą według warunków kontraktowych FIDIC - WARUNKI KONTRAKTOWE DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY CONDITIONS OF CONTRACT FOR PLANT AND DESIGN-BUILD, Edycja: 4, wydanie angielsko-polskie niezmienione z 2008 r. z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999). Planowane prace projektowe i budowlane opisane są w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie i przeprowadzenie wspólnie z Zamawiającym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla następującego Kontraktu: - BUDOWA BUDYNKU DPiN S.A. WE WROCŁAWIU - INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORSTW - ETAP I, 2) pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji Projektu pn.: BUDOWA BUDYNKU DPiN S.A. WE WROCŁAWIU - INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORSTW - ETAP I, obejmuje: a) przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej (ogłoszenia o zamówieniu, kompletnej SIWZ wraz z załącznikami, wzoru umowy oraz wszelkich dokumentów wg PZP) oraz przeprowadzenie wspólnie z Zamawiającym i pod jego nadzorem, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót i dokumentacji projektowej (zgodnie z systemem Zaprojektuj-Wybuduj) zgodnie z wymogami przepisów PZP; b) - weryfikację dokumentacji projektowej, przekazanie Zamawiającemu wykazu koniecznych uzupełnień i poprawek do projektu budowlanego i wykonawczego, udział w egzekwowaniu przez Zamawiającego od autorów projektu budowlanego i projektu wykonawczego (i wszelkich projektów technicznych) uzupełnień i poprawek oraz dostosowania zakresu i formy tych projektów do obowiązujących aktualnie wymogów formalno-prawnych, a szczególnie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120 poz. 1133, zm. Dz. U. z 2008 r. nr 201, poz. 1239); - aktualizację lub sporządzenie i aktualizację kosztorysów inwestorskich pod względem wartości wg wymogów art. 35 ust. 1 PZP; - wnioskowanie do Zamawiającego o uzyskanie zmiany decyzji pozwolenia na budowę, jeśli w wyniku aktualizacji dokumentacji projektowej będą takie zmiany wymagane. Wnioskowanie do Zamawiającego o uzupełnienie dokumentacji projektowej o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; - wykonanie lub analiza przedmiarów robót, wykonanie obmiarów bieżących robót i wykonanie i analiza obmiarów robót końcowych i okresowych w celu prowadzenia rozliczeń z wykonawcą prac budowlanych; - korekty lub wykonanie i korekty harmonogramów realizacji prac w przedmiotowym projekcie; - wykonywanie przedmiarów i kosztorysów ewentualnie zaistniałych robót dodatkowych na zlecenie Zamawiającego; - wnioskowanie do wykonawcy robót budowlanych i projektu o uzupełnienie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w ustalonym przez Zamawiającego formacie plików. c) prowadzenie kontroli zgodności realizowanych Kontraktów z warunkami kontraktowymi, dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, d) wspomaganie działań Zamawiającego lub wykonanie wszelkich potrzebnych czynności w imieniu Zamawiającego mających na celu uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń administracyjnych umożliwiających wykonanie uzbrojenia terenu w przyłącza zewnętrzne i przygotowanie terenu do budowy, e) udział Inspektorów Nadzoru w naradach organizowanych przez Zamawiającego, f) udział Inspektorów Nadzoru lub Specjalistów w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego, g) przygotowanie cyklicznych sprawozdań (raportów) z postępu robót wg zaleceń Zamawiającego, h) opracowanie lub udział w opracowaniu dokumentów, raportów, zestawień, potrzebnych do rozliczeń okresowych z Wykonawcą robót budowlanych; sprawdzenie ilości wykonanych prac przez Wykonawcę robót w celu przeprowadzenia i weryfikacji okresowych rozliczeń tych robót, i) kontrolę jakości wykonywanych robót, j) kontrolę i nadzór nad przepływami finansowymi robót w realizowanym Kontrakcie i sporządzanie stosownej, określonej dla Kontraktu sprawozdawczości (raportów), k) współpracę z Zamawiającym w przygotowaniu wszelkich opracowań wymaganych przez Instytucje finansujące i wspierające, l) udział w odbiorach częściowych, odbiorach końcowych i przekazaniu Zamawiającemu przewidzianych w kontrakcie obiektów, m) wykonanie czynności niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, n) udział i nadzór w okresie zgłaszania wad i przeprowadzenie odbiorów pogwarancyjnych, o) przygotowanie dla Zamawiającego, jako jednostki realizującej projekt, projektów wniosków o płatność za roboty, lub wspieranie Zamawiającego w tych czynnościach, udział w kwalifikacji kosztów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, monitorowanie zgodności robót z Kontraktem, pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, rzetelne raportowanie, bieżącą sprawozdawczość na podstawie własnej oceny, p) sporządzenie Raportu końcowego Projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i zaleceniami Instytucji zaangażowanych w Projekt; r) realizowanie przedmiotu zamówienia wg oczekiwań Zamawiającego, z zachowaniem najwyższej jakości usług. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich czynności potrzebnych oraz wszelkich działań przygotowawczych umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego BUDOWA BUDYNKU DPiN S.A. WE WROCŁAWIU - INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ INNOWACYJNOŚĆ DOLNEGO ŚLĄSKA PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORSTW - ETAP I, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi IZ RPO WD w tym zakresie, w trakcie realizacji przedsięwzięcia, po zrealizowaniu 50 % planowanych robót budowlanych. 3. W szczególności zakres czynności i obowiązków Wykonawcy obejmuje: 1) przygotowanie zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, 2) sprawowanie funkcji przedstawiciela Zamawiającego na budowie, upoważnionego do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych tej budowy, w zakresie i charakterze uzgodnionym z Zamawiającym, w ramach dokumentacji projektowej i Prawa Budowlanego oraz umowy o jej realizację, 3) wprowadzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy, poprawek w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko naturalne, 4) przekazanie kierownikowi budowy dziennika budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową, 5) przekazanie protokolarnie wykonawcy robót budowlanych terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim urządzeniami, 6) sprawowanie kontroli przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności: a) kontrolowanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, b) kontrolowanie zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, c) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem realizacji projektu, d) kontrolowanie jakości i wartości wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego skończonej części, e) kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 7) nadzorowanie wszelkich zmian i korekt w projekcie przedsięwzięcia inwestycyjnego, wynikających z uwag i nowych wymagań co do obiektu, przedstawionych przez Zamawiającego oraz opiniowanie możliwości wprowadzenia takich wymagań do realizacji oraz ich wpływie na koszt przedsięwzięcia; 8) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 9) ciągłe monitorowanie stanu budowy i informowanie Zamawiającego o wszystkich okolicznościach na budowie, 10) prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie z udziałem Wykonawcy robót i Zamawiającego, 11) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy, i w uzgodnieniu z Zamawiającym, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu, 12) każdorazowe zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa Budowlanego, 13) sprawdzanie jakości, zgodności z projektem, wytycznymi Zamawiającego, zgodności z przepisami technicznymi i sztuką budowlaną, i dokonywanie odbiorów robót podlegających zakryciu i robót zanikających, 14) zatwierdzenie wykonania i kontrola wykonania przez zespół geodezyjny pomiarów inwentaryzacyjnych, sprawdzenie zgodności usytuowania obiektów i ich elementów z projektem, 15) uczestniczenie w przeprowadzanych przez Wykonawcę robót budowlanych próbach instalacji i urządzeń technicznych, zatwierdzanie wyników tych prób, sporządzanie protokołów prób, uczestniczenie i dokonywanie odbiorów instalacji i urządzeń technicznych, 16) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu lub jego części do odbioru oraz zorganizowaniu i uporządkowaniu placu budowy, 17) sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów wewnętrznych oraz odbiorów przeprowadzanych przez wszelkie instytucje zewnętrzne biorące udział w inwestycji, oraz dołączenie do nich opracowanej przez siebie, zatwierdzonej przez Zamawiającego, oceny jakości robót wraz z uzasadnieniem, 18) gromadzenie i przechowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych i ekonomicznych, 19) uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu i robót budowlanych i przekazanie ich do użytku, 20) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu, 21) uczestniczenie w komisjach stwierdzających wady i usterki oraz kontrola usunięcia stwierdzonych wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych, 22) skompletowanie wszystkich świadectw gwarancji wykonania robót przez Wykonawcę robót budowlanych i przekazanie ich Zamawiającemu, 23) udokumentowanie wykonania i zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz udokumentowanie usunięcia przez Wykonawcę wszystkich stwierdzonych wad i usterek, 24) podejmowanie decyzji o wykonaniu pilnych prac zabezpieczających, z jednoczesnym informowaniem o tym fakcie Zamawiającego, 25) podejmowanie również innych działań wcześniej nie wymienionych, które przyczyniają się do sprawnego wykonania inwestycji i do przeprowadzenia jej odbiorów, w tym także działań chroniących przed zagrożeniem utraty życia i zdrowia na terenie budowy, 26) udział w opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu protokołu przejęcia środka trwałego na druku OT, 27) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia Zamówienie realizowane będzie od dnia określonego w umowie przez okres 25 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji Zamówienia. Termin ten może ulec modyfikacji zgodnie z harmonogramem robót zaktualizowanym po wybraniu Wykonawcy robót budowlanych. Do okresu wykonania zamówienia należy dodać obsługę okresu gwarancji jakości i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę Robót wybranego w wyniku prowadzonego postępowania na wybór wykonawcy, jednak nie dłużej niż 5 lat od zakończenia inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7000 PLN brutto

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach