Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu ogłasza przetarg
- Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu
ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
REGON: 23082155200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
bieżąca konserwacja nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów, parkingów na terenie Karpacza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Karpacza. Prace konserwacyjne polegać będą m.in. na: uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej z wycinką piłą spalinową, uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej bez wycinki piłą spalinową, uzupełnieniu zniszczonych nawierzchni /bez względu na jej rodzaj/ grysem na sucho, regulacji obrzeży i krawężników, przebrukowaniu nawierzchni z kostki, uzupełnieniu bruku z kostki, wykonaniu konserwacji środkami chemicznymi nawierzchni betonowych z ich wcześniejszym przygotowaniem, wykonaniu napraw nawierzchni bitumicznych przy użyciu /remontera/, frezowanie nawierzchni asfaltowej celem odzyskania frezowiny, remont nawierzchni przy zastosowaniu frezowiny, regulacja pokryw studni instalacji podziemnych i wpustów ulicznych - ułożenie z własnego materiału lub ułożenie z materiału Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 oraz zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie branży drogowej, do kierowania robotami drogowymi. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 22 ust. 1 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonawca podlega wykluczeniu w przypadku nie wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24, 26 ust. 2a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert. 7. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 8. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia bez ograniczeń w zakresie branży drogowej, do kierowania robotami drogowymi, - posiada wiedzę i doświadczenie, - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru lub upoważniona w umowie (statucie) do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
Dodano: 2016-07-20 - MECHANICZNA ŚCINKA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-01 - Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
Dodano: 2016-05-02 - Roboty konserwacyjne z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych i obiektów retencyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych, w 2016r.
Dodano: 2016-04-15 - Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
Dodano: 2016-04-06 - MECHANICZNA ŚCINKA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-03-22 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
Dodano: 2016-02-25 - Roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i naprawie dróg gruntowych i częściowo wzmocnionych ( do których Gmina Długołęka posiada tytuł prawny) na terenie gm. Długołęka.
Dodano: 2016-01-22 - Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych, kamiennych i betonowych mieszankami mineralno-bitumicznymi dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Krzyki, Zadanie 2 - Fabryczna, Zadanie 3 - Psie Pole, Zadanie 4 - Stare Miasto i Śródmieście
Dodano: 2015-12-10