Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest: Wdrożenie nowych usług szkoleniowo-doradczych dla MŚP poprzez przebudowę i modernizację budynku przy ul. Szopena 51 w Rzeszowie, realizowane w ramach projektu Osi priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 017 8520611
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8520600, 8520610, fax. 017 8520611
    REGON: 69026033085969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest: Wdrożenie nowych usług szkoleniowo-doradczych dla MŚP poprzez przebudowę i modernizację budynku przy ul. Szopena 51 w Rzeszowie, realizowane w ramach projektu Osi priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania pod nazwą : Wdrożenie nowych usług szkoleniowo-doradczych dla MŚP poprzez przebudowę i modernizację budynku przy ul. Szopena 51 w Rzeszowie, realizowane w ramach projektu Osi priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013. Zakres usługi obejmuje wykonywanie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) ) zadań: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa budowlanego); - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego (art. 27 Prawa budowlanego). Wymagane kwalifikacje od osób fizycznych, które będą pełniły funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora. Wymienione w ppkt od 1) - 4) osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.). Wymienione w pkt od 1) - 4) osoby muszą posiadać przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i potwierdzenie członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego. Wymagane minimum: 1) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inżyniera Koordynatora - Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót branży konstrukcyjno-budowlanej posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów) oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert o kubaturze nie mniejszej niż 4 000,00 m3 każdy z nich, 2) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót branży konstrukcyjno-budowlanej posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów) oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert o kubaturze nie mniejszej niż 4 000,00 m3 każdy z nich, Ważne!!!!! Osoby wymienione w pkt 1 i 2 to muszą być dwie różne osoby. 3) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót branży instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów) oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowanych co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert o kubaturze nie mniejszej niż 4 000 m3 każdy z nich, 4) 1 osoba, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót branży instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów) oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 każdy z nich, UWAGA!: Przedmiot zamówienia musi być wykonywany poprzez osoby wskazane w ofercie tzn., że funkcję inspektora nadzoru i koordynatora może pełnić osoba wskazana w ofercie. 1. Ogólny zakres robót budowlanych Zakres robót budowlanych przebudowy budynku obejmuje wykonanie czterech kondygnacji do wypełnienia przestrzeni zadaszonego wewnętrznego dziedzińca, które łączyć się będą funkcjonalnie i przestrzennie z aktualnym zagospodarowaniem budynku. Ponadto w zakresie przebudowy część pomieszczeń w suterenie i na parterze przystosowuje się do nowej funkcji (pomieszczenia techniczne, higieniczno-sanitarne, administracyjne). W zakresie rozbudowy zewnętrznej zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie czerpni i wyrzutni powietrza oraz maszynownię wentylatorni a także poszerzenie traktu sali konferencyjno-szkoleniowej zlokalizowanej na parterze budynku. Zestawienie powierzchni objętej przedmiotową rozbudową budynku: - pozom sutereny - 433,85 m2 - poziom parteru - 709,60 m2 - poziom I piętra - 240,40 m2 - poziom II piętra - 214,10 m2 razem: 1 597,95m2 - kubatura 2 700,00 m3 Przebudowa i rozbudowa budynku obejmuje także: demontaż istniejącego świetlika a następnie wykonanie aluminiowo-szklanego świetlika. Ponad 90 % robót budowlanych odbywać się będzie wewnątrz obiektu ze szczególnym utrudnieniem wykonania robót posadowienia i wykonania konstrukcji oraz demontażu istniejącego świetlika i montażu nowego. Konstrukcja nośna, żelbetowa, oparta na czterech nowych narożnych słupach w rozstawie osiowym 8,11 cm x 9,98 cm. Posadowienie za pośrednictwem żelbetowego rygla o wymiarach 60 x 120 cm łączącego cztery słupy szkieletu nośnego. Poziom posadowienia rusztu na głębokości 4,60 m poniżej poziomu posadzki istniejącego wewnętrznego zadaszenia dziedzińca. 2. Ogólny zakres robót instalacyjnych a) instalacje c.o. i c.t. - zapotrzebowanie ciepła do ogrzewania 229 kW, zapotrzebowanie ciepła c.t. do wentylacji 110 kW b) węzeł cieplny - jednostopniowy, dwufunkcyjny dla c.o. i c.w.u., dwa wymienniki ciepła pracujące w układzie równoległym c) AKPiA węzła cieplnego oraz instalacje elektryczne węzła cieplnego d) instalacje wod-kan - wody zimnej, wody ciepłej, cyrkulacji wody ciepłej, kanalizacja sanitarna i deszczowa e) instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem , bilans ilości powietrza ca 19 0000 m3/h, sześć układów wentylacji mechanicznej f) instalacja chłodnicza i odprowadzenia skroplin - obieg wody wewnętrzny, obieg wody zewnętrzny, 2 klimakonwektory 4 kierunkowe, 2 agregaty chłodnicze o wydajności 124 kW razem. g) instalacje elektryczne wewnętrzne - instalacje elektryczne podstawowe, logiczna i telefoniczna h) systemy instalacji pożarowej SSP - centrala sygnalizacji pożarowej, optyczne czujniki dymu, elementy kontrolno-sterujące , sygnalizatory akustyczne i) kanalizacja deszczowa zewnętrzna - rury kielichowe PVC typu ciężkiego klasy S , SDR 34, długość 57 mb fi 250 i 200 mm. Szczegółowy zakres robót zgodnie z dokumentacją projektową jak wymieniono w pkt 3.6. SIWZ 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111000-8; 45111200-0; 45223500-1; 45262522-6; 45320000-6; 45430000-0; 45223110-0; 45261210-9; 45421100-5; 45410000-4; 45442100-8; 45432110-8; 45421146-9; 45451200-5; 45342000-6; 45330000-9; 45333200-2; 45333000-0; 45331110-0; 45331100-7; 45331200-8; 45331210-1; 45331211-8; 45331220-4; 45331230-7; 45300000-0; 45310000-3; 45311200-2; 45311100-1; 45315700-5; 45317000-2; 45232400-6; 45232410-9; 45232440-8; 45231300-8; 45232100-3; 45233140-2; 45233220-7 ; 45332200-5 5.Zaleca się by każdy z oferentów dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Oferent. Zgłoszenie terminu wykonania wizji lokalnej zgodnie na jeden dzień przed dokonaniem wizji lokalnej. 6. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Nierozerwalną część SIWZ stanowi dokumentacja projektowa definiująca szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia: I. Projekt budowlany II. Projekty wykonawcze 1. Projekt architektury 2. Projekt konstrukcyjny 3. Instalacje elektryczne podstawowe Instalacja logiczna i telefoniczna 4. System sygnalizacji pożarowe (SSP) Instalacja oddymiania pożarowej Instalacja sterowania drzwiami dymoszczelnymi 5. Instalacje wentylacji mechanicznej z chłodzeniem 6. Instalacje chłodnicze i odprowadzenia skroplin 7. Instalacje wewnętrzne wod-kan 8. Instalacje c.o. i c.t. 9. Kanalizacja deszczowa 10. Węzeł cieplny - branża sanitarna 11. Modernizacja instalacji elektrycznej i AKPiA węzła cieplnego w budynku biurowym RARR III. Przedmiary robót 1. Przedmiar budowlany 2. SST-E1 Instalacje elektryczne podstawowe Instalacja logiczna i telefoniczna 3. SST-E2 System sygnalizacji pożarowej (SSP) Instalacja oddymiania pożarowego Instalacja sterowania drzwiami dymoszczelnymi 4. SST-S4.a Instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem 5. SST-S1 Instalacje wewnętrzne wod-kan 6. SST-S4.b - Instalacje chłodnicze i odprowadzenia skroplin 7. SST-S2 - Instalacja sanitarna c.o. i c.t. 8. SST-S5 Kanalizacja deszczowa 9. SST-S.3 węzeł cieplny - branża sanitarna 10. Modernizacja instalacji elektrycznej i AKPiA węzła cieplnego w budynku biurowym RARR IV. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 1. SST-B-1 Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych 2. SST-E1 Instalacje elektryczne podstawowe Instalacja logiczna i telefoniczna 3. SST-E2 System sygnalizacji pożarowe (SSP) Instalacja oddymiania pożarowego Instalacja sterowania drzwiami dymoszczelnymi 4. SST-S1 Instalacje wewnętrzne wod-kan 5. SST-S.3 węzeł cieplny - branża sanitarna 6. Elektrycznych i AKPiA węzła cieplnego w budynku biurowym RARR S.A. w Rzeszowie 7. SST-S4.a Instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem 8. SST-S4.b Instalacje chłodnicze i odprowadzenia skroplin 9. SST-S5 Kanalizacja deszczowa 10. SST-S2 Instalacje c.o. i c.t. 11. STO Wymagania ogólne Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach