Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego w ramach zadania pn. Rozbudowa ul. Spokojnej na odcinku od ul. Nowodąbrowskiej do ul. Krzyskiej

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882708 , fax. 14 6222833
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta
    ul. Nowa 4 4
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882708, fax. 14 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego w ramach zadania pn. Rozbudowa ul. Spokojnej na odcinku od ul. Nowodąbrowskiej do ul. Krzyskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 8 części: 1) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności drogowej (inspektor koordynujący), 2) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) część zamówienia nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności telekomunikacyjnej, 4) część zamówienia nr 4 - obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, 5) część zamówienia nr 5 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, 6) część zamówienia nr 6 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, 7) część zamówienia nr 7 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (konstrukcja obiektu), 8) część nr 8 zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (melioracja). 2. Szczegółowy zakres robót w ramach, których pełnione będą funkcje w danej części zamówienia: 2.1. w specjalności drogowej (część zamówienia nr 1): a) przebudowa i rozbudowa ul. Spokojnej na ulicę dwujezdniową o szerokości 7m (2x3,5 m) każda jezdnia, z psem dzielącym, wraz z: ciągami pieszo-rowerowymi, chodnikami, ścieżkami rowerowymi, przykanalikami krat wodościekowych, b) przebudowa skrzyżowania ul. Spokojnej z ul. Krzyską i ul. Nowodąbrowską, c) budowa drogi serwisowej, placu manewrowego ul. Kmiecika, d) wycinka drzew, e) czasowa organizacji ruchu drogowego, f) stała organizacja ruchu drogowego. 2.2. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (część zamówienia nr 2): a) budowa oświetlenia ulicznego, b) przebudowa i zabezpieczenia istniejących linii kablowych SN i NN, linii napowietrznych SN i NN, kolidujących urządzeń, 2.3. w specjalności telekomunikacyjnej (część zamówienia nr 3): a) przebudowa i zabezpieczenia istniejących sieci i urządzeń teletechnicznych 2.4. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej (część zamówienia nr 4): a) przebudowa istniejącej magistrali wodociągowej fi 800, 2.5. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej (część zamówienia nr 5): a) budowa sieci kanalizacji opadowej w ul. Spokojnej, b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej, 2.6. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowej (część zamówienia nr 6): a) przebudowa i zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej, 2.7. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (część zamówienia nr 7): a) wyburzenie trzech budynków mieszkalnych i pięciu obiektów budowlanych, b) budowa muru oporowego, c) budowa schodów żelbetowych, a) budowa komór na magistrali wodociągowej fi 800, 4.8. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (część zamówienia nr 8): a) umocnienie wylotu do rowu Bagienko, b) renowacja rowu Bagienko do przepustu w ul. Krzyskiej. 3. Nadzór inwestorski w specjalnościach (częściach zamówienia) wskazanych wyżej polegać będzie na: 3.1. pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), 3.2. reprezentowaniu Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.3. sprawdzaniu jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3.4. sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 3.5. potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 3.6. wydawaniu kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 3.7. żądaniu od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 3.8. kontroli ilości i terminowości wykonywania robót, 3.9. wymaga się obecności inspektora nadzoru na terenie budowy nie mniej niż 3 dni w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 3.10. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 3.11. koordynacji robót poszczególnych branż - dotyczy inspektora w specjalności drogowej. 3.12. przygotowywanie comiesięcznych raportów zaawansowania rzeczowego i finansowego robót przez inspektora w specjalności drogowej we współpracy z inspektorami pozostałych specjalności, 3.13. udziale w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 4. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/com do wykonania. Pozostałe Wykonawca realizuje własnymi siłami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach