Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: pn. Sanocki Park Dziedzictwa Kulturowego. Etap VII. Rewitalizacja placu św. Michała wraz przyległymi ulicami.

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-sanok.e-zet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: pn. Sanocki Park Dziedzictwa Kulturowego. Etap VII. Rewitalizacja placu św. Michała wraz przyległymi ulicami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Sanocki Park dziedzictwa Kulturowego. Etap VII. Rewitalizacja placu św. Michała wraz przyległymi ulicami. Szacunkowa wartość zadania objętego nadzorem wynosi 7.613.136,08 zł netto. Całość w/w zadania składa się z następujących etapów: 1.Przebudowa Palcu Św. Michała, ulicy Wałowej, Grzegorza, Piłsudskiego, K.Wielkiego i Sobieskiego. 2.Budowa sieci wodociągowej przy ul. Sobieskiego, Piłsudskiego, Wałowej K.Wielkiego i Placu Św. Michała, 3.Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Sobieskiego, Piłsudskiego, Wałowej, K.Wielkiego, Grzegorza i Placu Św. Michała. 4.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Sobieskiego. 5.Budowa oświetlenia ulicznego Piłsudskiego, Wałowej, K.Wielkiego, Grzegorza i Placu Św. Michała, 6.Montaż elementów małej architektury - ławki, stojaki na rowery, drzewa. 7.Monitoring Palcu Św. Michała 8.Remont budynku MDK - posadzki, stolarka, schody, malowanie oraz wymiana CO. Zakres pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru będzie obejmował: - Wykonanie pełnego zakresu obowiązków i praw wynikających z ustawy z dn.7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane art. 25-27 (Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - Sprawdzenie dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej oraz uaktualnienie kosztorysów inwestorskich i ofertowych, przed opublikowaniem ogłoszenia o przetargu. - W przypadku zapytań do przetargu w kwestii technicznej pomoc w udzieleniu odpowiedzi. - Sprawdzanie kosztorysów ofertowych złożonych ofert. - Udział w uzgodnieniach harmonogramu robót sporządzonego przez Wykonawcę. - Udział w cotygodniowych roboczych spotkaniach. - Przygotowywanie co miesięcznych stanów faktycznych zaawansowania robót - ilościowych i finansowych. - Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót oraz z harmonogramem robót. - Obecność na budowie w ciągu całego cyklu budowy w miarę potrzeb oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. - Zatwierdzanie rzeczowo - finansowych protokołów odbioru robót i kosztorysów powykonawczych, sporządzanych przez Wykonawcę, będących podstawą fakturowania robót. - Rozliczenie końcowe rzeczowo - finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. - W przypadku robót dodatkowych przygotowanie protokołów konieczności oraz kosztorysów ofertowych na dodatkowy zakres robót. - Przygotowanie kompletnej dokumentacji do zgłoszenia o zakończeniu realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-sanok.e-zet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach