Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego.

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-sanok.e-zet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego. Szacunkowa wartość zadania objętego nadzorem wynosi 7.698.594,26 zł netto. W skład nadzoru wchodzi budowa garażu wielopoziomowego wraz z dojazdami dla 98 samochodów w centrum miasta Sanoka. Powierzchnia zabudowy obiektu wynosi 1242,49m2, powierzchnia użytkowa 3003,56 m2, a kubatura całkowita 10179,20m3. Garaż posiada 3 kondygnacje użytkowe - zamknięte. Sklepieniem kondygnacji jest stropodach żelbetowy, na którym zorganizowany zostanie zielony dach z funkcją rekreacyjną. Realizacja zadania obejmuje następujący zakres: 1.Budowa budynku wielopoziomowego, zamkniętego garażu dla samochodów o całkowitej masie z ładunkiem do ok. 1800kg oraz zielony dach. 2.Zmiana organizacji ruchu kołowego ( z jedno na dwukierunkowy ) ul. Łaziennej - na długości między wjazdami do parkingu. 3.Budowa windy towarowo-osobowej, obsługującej projektowany parking. Szyb windowy będzie posiadał konstrukcję żelbetową. Wymiary szybu to 225x220cm. Wymiary kabiny 135,0x168,0x2100cm. 4.Przełożenie, likwidacja i ułożenie nowych sieci uzbrojenia na terenie lokalizacji parkingu ( tj. sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci energetycznej ). 5.Zmiana lokalizacji istniejącej stacji transformatorowej. Zaprojektowano stację kontenerową w obudowie betonowej. 6.Budowa chodników umożliwiających ruch pieszy w kierunkach, które umożliwiały chodniki istniejące na terenie lokalizacji garażu wielopoziomowego ( powierzchnia chodników utwardzonych 142,98m2, szerokości 150cm). Zakres pełnienia funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru będzie obejmował: - Wykonanie pełnego zakresu obowiązków i praw wynikających z ustawy z dn.7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane art. 25-27 (Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - Sprawdzenie dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej oraz uaktualnienie kosztorysów inwestorskich i ofertowych, przed opublikowaniem ogłoszenia o przetargu. - W przypadku zapytań do przetargu w kwestii technicznej pomoc w udzieleniu odpowiedzi. - Sprawdzanie kosztorysów ofertowych złożonych ofert. - Udział w uzgodnieniach harmonogramu robót sporządzonego przez Wykonawcę. - Udział w cotygodniowych roboczych spotkaniach. - Przygotowywanie co miesięcznych stanów faktycznych zaawansowania robót - ilościowych i finansowych. - Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót oraz z harmonogramem robót. - Obecność na budowie w ciągu całego cyklu budowy w miarę potrzeb oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. - Zatwierdzanie rzeczowo - finansowych protokołów odbioru robót i kosztorysów powykonawczych, sporządzanych przez Wykonawcę, będących podstawą fakturowania robót. - Rozliczenie końcowe rzeczowo - finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. - W przypadku robót dodatkowych przygotowanie protokołów konieczności oraz kosztorysów ofertowych na dodatkowy zakres robót. - Przygotowanie kompletnej dokumentacji do zgłoszenia o zakończeniu realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-sanok.e-zet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach