Przetargi.pl
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją Parku Miejskiego im. Adama Mickiewicza w Nowym Targu w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu- projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2010-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją Parku Miejskiego im. Adama Mickiewicza w Nowym Targu w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu- projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją Parku Miejskiego im. Adama Mickiewicza w Nowym Targu w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu- projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. 2. Inspektor nadzoru zabezpieczy nadzór nad robotami budowlanymi we wszystkich branżach występujących w zadaniu. 3. Inspektor nadzoru zabezpieczy również fachowy nadzór nad pracami związanymi z renowacją zieleni parkowej. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do weryfikacji dokumentacji projektowej przedłożonej przez wykonawcę robót budowlano-montażowych zadania. 5. Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w art. 25, art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 6. Ponadto inspektor nadzoru zobowiązany jest do: 1/ sprawowania nadzoru na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy. Dodatkowo inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie 4 godz. od telefonicznego powiadomienia (godziny rozliczane będą w ramach standardowego czasu pracy 700-1500). Zamawiający naliczy kary umowne w przypadku przekroczenia terminu godzin stawienia się na wezwanie telefoniczne, 2/ zapewnienia we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, 3/ zatwierdzania materiałów do wbudowania na etapie realizacji robót (poprzez wpis w dzienniku budowy), 4/ opiniowania proponowanych rozwiązań zamiennych, 5/ wykonywania powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwania w imieniu zamawiającego nad prawidłową realizacją umów zawartych z wykonawcami oraz chronienia interesów zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, kontrolowania wykonawcy w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu, 6/ przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek zamawiającego oraz informowania zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania, 7/ sprawdzania i potwierdzania prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczych, 8/ sprawdzania dokumentacji projektowej przedkładanej przez Wykonawcę robót nadzorowanej inwestycji oraz do złożenia uwag na piśmie w terminie do 7 dni od przekazania dokumentacji, 7. Inspektorowi nadzoru nie wolno wykorzystywać we własnym interesie rzeczy i praw zamawiającego, 8. Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym zamawiającego, który podejmuje decyzje co do zlecenia tych robót wykonawcy, 9. Inspektorowi nadzoru nie wolno wydawać wykonawcy poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych nie objętych umową o roboty budowlane, 10. Zamawiający zobowiązuje się współdziałać z inspektorem nadzoru celem umożliwienia mu należytego wywiązania się z powierzonych czynności, a w szczególności udzielać mu informacji i wyjaśnień oraz udostępniać potrzebne dokumenty w następujący sposób: 1/ zamawiający będzie niezwłocznie przekazywał nieodpłatnie wykonawcy na jego żądanie informacje lub dokumenty znajdujące się w posiadaniu zamawiającego, które są niezbędne lub wskazane dla należytego wykonania zobowiązań wykonawcy określonych w niniejszej umowie, 2/ zamawiający będzie niezwłocznie podejmować decyzje we wszystkich sprawach, w których niezbędna będzie jego decyzja i które zostaną przedłożone zamawiającemu przez wykonawcę na piśmie. 11. Wszystkie przedmioty powierzone przez zamawiającego wykonawcy pozostają własnością zamawiającego i zostaną przez wykonawcę zwrócone niezwłocznie po ich wykorzystaniu, najpóźniej jednak przy zakończeniu umowy albo na żądanie zmawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach