Przetargi.pl
Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy Budowie obiektu sportowego pełniącego funkcje rekreacyjną, dydaktyczną oraz świetlicy środowiskowej w Głębokiem współfinansowany ze środków Uni Europejskiej w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4464043 , fax. 0-18 4464186
  • Data zamieszczenia: 2010-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
    ul. Rynek 20 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4464043, fax. 0-18 4464186
    REGON: 00053078400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl baner BIP
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy Budowie obiektu sportowego pełniącego funkcje rekreacyjną, dydaktyczną oraz świetlicy środowiskowej w Głębokiem współfinansowany ze środków Uni Europejskiej w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy Budowie obiektu sportowego pełniącego funkcje rekreacyjną, dydaktyczną oraz świetlicy środowiskowej w Głębokiem współfinansowany ze środków Uni Europejskiej w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich I . Zasady ogólne 1. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest przedstawicielem Zamawiającego na budowie określonych obiektów budowlanych . 2. Funkcja inspektora nadzoru rozpoczyna się z chwilą dokonania wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie nadzoru nad danymi robotami . 3. Obowiązki inspektora nadzoru wygasają po dokonaniu odbioru przez powołaną do tego celu komisję i przekazaniu do eksploatacji powierzonych do nadzoru robót z wyjątkiem wad lub usterek , których usunięcie wymaga nadzoru ze strony inspektora nadzoru 4. W razie czasowej niemożności wykonywania obowiązków inspektora nadzoru - Wykonawca zawiadamia o tym fakcie Zamawiającego i wykonawcę robót oraz wyznacza w miarę potrzeby zastępstwo . 5. Inspektorowi nadzoru przysługuje prawo wnioskowania opiniowania zmian i uzupełnień dokumentacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie technologii i przydatności dokumentacji do celów budowy i przyszłej funkcji obiektu . II Obowiązki inspektora nadzoru w zakresie realizacji umowy . 1. Zaznajomienie się z dokumentacją projektową , umową o wykonanie budowy oraz pozwoleniem na budowę . 2. Dokonanie wpisu do dziennika stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami . 3. Kontrola jakości wykonanych robót , wbudowanych elementów i stosowanych materiałów , zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę , przepisami techniczno - budowlanymi , normami państwowymi , zasadami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej . 4. Kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem technicznym i umową. 5. Kontrola prawidłowości zafakturowania robót . 6. Pobyt na budowie zapewniający skuteczność nadzoru 7. Dokonywanie wpisów do dziennika budowy . 8. Sprawdzanie obmiaru robót jeżeli wykonawca taki przedstawi. 9. Wstrzymanie budowy w razie stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji inwestycji do czasu usunięcia nieprawidłowości. 10. Uzgodnienie z nadzorem autorskim zmian w dokumentacji projektowej 11. Uzgodnienie wspólnie z kierownictwem budowy lub nadzorem autorskim konieczności wykonywania robót zamiennych lub dodatkowych i wnioskowanie do Zamawiającego celem uzyskania akceptacji III. Obowiązki inspektora nadzoru związane z odbiorem końcowym robót . 1. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości do odbioru końcowego . 2. Uczestniczy w procesie rozruchu technologicznego i sprawdzeniu osiągnięcia efektu ekologicznego 3. Stwierdza kompletność dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do dokonania odbioru końcowego . 4. Uczestniczy w komisji odbioru końcowego IV. Inne Rola i obowiązki inspektora nadzoru kończą się z chwilą przekazania inwestycji do użytkowania i uzyskania prawem przewidzianych decyzji administracyjnych 1. Inspektor oświadcza, iż zamówione obowiązki będzie wykonywał z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane Dz.U. nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami , standardami, zasadami sztuki, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 2 Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia niniejszą umową nadzoru, Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości objętego niniejszą umową nadzoru osobie trzeciej . tylko za pisemna zgodą Zamawiającego 3. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców V.Szacunkowa warość zamówienia , nad którym bedzie sprawował nadzór inspektor nadzoru wynosi 421 277,12 zł netto słownie; czterystadwadziesciajeden tysiecy dwieśćie siedemdziesiąt siedem złotych 12 100
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach