Przetargi.pl
P/9/2013 Remont pomieszczenia biurowego i elewacji zewnętrznej

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
    ul. Wodociągowa 4 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
    REGON: 00029430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/9/2013 Remont pomieszczenia biurowego i elewacji zewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia biurowego i elewacji zewnętrznej dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole. 2.Zakres robót obejmuje: 2.1. Wydział Organizacyjny: - zamurowanie otworu drzwiowego - uzupełnienie tynków - wymianę parapetów wewnętrznych - wymianę wykładzin posadzkowych; -wymianę stolarki drzwiowej; - wykonanie gładzi gipsowych ściennych i sufitowych - roboty malarskie. 2.2. Agregatorownia: - rozbiórka i naprawa części pokrycia dachowego; - roboty przygotowawcze pod malowanie; - malowanie elewacji zewnętrznej. 2.3 Oddział Dzienny: - roboty przygotowawcze pod malowanie; - malowanie elewacji zewnętrznej. Zamawiający zastrzega, że roboty wyburzeniowe, przewierty i inne prace głośne mają być wykonywane po godz. 15:00! 3.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w Przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tym przedmiarze robót. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora przedmiaru robót. Dokonana ocena będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem parametry rozumie się, przeznaczenie, strukturę, parametry techniczne materiałów i bezpieczeństwo. Złożone przez Wykonawcę dokumenty poświadczające o równoważności jego oferty będą podlegały ocenie przez autora przedmiaru. 5. Wymagania jakościowe : Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : -Certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, -Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, -aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. pkt. i które spełniają wymogi SST. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. 6.Wymagania technologiczne i realizacyjne: -Kolejność wykonywania prac budowlanych należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. -Rzeczowy harmonogram realizacji robót - Wykonawca przedłoży przed zawarciem umowy po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Harmonogram robót może ulegać zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym w ogólnym niezmiennym terminie realizacji zamówienia. -W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania szpitala. -Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności personelowi i pacjentom Zespołu. -Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń do zamówionego kontenera przez Wykonawcę, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. -Przy prowadzeniu wyburzeń przekuć, gładzi itp. stosować kurtyny lub odciągi ograniczające zapylenie. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Podłogi w miejscach prowadzenia robót należy zabezpieczać osłonami ułożonymi na posadzce (papier, płyty pilśniowe , inne podobne materiały) oraz sprzątać 2-3 razy dziennie. Przy prowadzonych robotach budowlanych należy utrzymywać reżim sanitarno-higieniczny. -Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. -Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i Zamawiający uzna złożenie oferty przetargowej jako zapoznanie się z warunkami wykonania robót i nie zgłaszaniem zastrzeżeń. 7.Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli: - gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 24 miesiące; 8. Wymagany termin usunięcia wad i usterek: a.w wykonanych robotach budowlanych do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy telefonicznie, faksem lub pisemnie; 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust.4 Prawa). Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 13. Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy na kwotę podaną o ofercie przetargowej zostanie złożony w dniu zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Termin wykonania zamówienia: 35 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach