Przetargi.pl
„Ożywienie społeczno-gospodarcze zbiornika wodnego Chechło na terenie gmin Trzebinia i Chrzanów poprzez budowę i rozbudowę infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej”.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227, , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, , fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ożywienie społeczno-gospodarcze zbiornika wodnego Chechło na terenie gmin Trzebinia i Chrzanów poprzez budowę i rozbudowę infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn.: „Ożywienie społeczno-gospodarcze zbiornika wodnego Chechło na terenie gmin Trzebinia i Chrzanów poprzez budowę i rozbudowę infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej”. Projekt dofinansowywany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020: 1) Oś 6: Dziedzictwo regionalne, 2) Działanie 6.3: Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, 3) Poddziałanie 6.3.1: Rozwój lokalnych zasobów subregionów – spr. Inwestycja zlokalizowana jest w północnej, północno-zachodniej i południowo-zachodniej części zbiornika wodnego Chechło, wraz z sąsiadującymi obszarami zalesionymi-położonymi w całości na terenie gmin Trzebinia i Chrzanów, w powiecie chrzanowskim, w województwie małopolskim obejmująca wykonanie zadań: 1) ZADANIE 1: Zagospodarowanie otoczenia zbiornika Chechło na terenie gminy Trzebinia (w tym opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej). Działanie obejmuje: • Kształtowanie plaży oraz nawiezienie piasku • Wycinkę/nasadzenie drzew – 50/50 szt., oraz budowę: • Miejsc postojowych wraz ze zjazdem z drogi publicznej – 91 szt., w tym 2 dla osób niepełnosprawnych, nawierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej, nawierzchnia dróg z asfaltu, pow.: 2702,66 m2, • Ścieżki zdrowia z przyrządami do ćwiczeń, 12 szt. ze stali (Wioślarz leżący, Rower, Narciarz, Ster, Wahadło, Jeździec, Motyl, Pajacyk), łączna pow. stanowisk: 96,00 m2, • Dwóch placów rekreacji z urządzeniami do zabawy, 4 szt. dla dzieci pow. 7 lat: piramida linowa, urządzenie do wspinaczki, huśtawka, nawierzchnia placu z tworzywa typu EPDM o pow. 697,10 m2; ciąg pieszy o nawierzchni drewnianej z podestem do siedzenia, ogrodzenie stalowe i poszycie z desek o dł. 157 mb, • Struktury widokowej galena z miejscem dla ratownika i pomieszczeniem gospodarczym, konstrukcja z ram drewnianych, elewacja z okładziny drewnianej ze sklejki wodoodpornej; pow. zabudowy: 13,6 m2, pow. użytkowa: 3,01 m2, • Kąpieliska z pomostami o konstrukcji stanowiącej układ trzech pomostów, regulowana głębokość 40, 120, 400 cm; pow. kąpieliska: 305,97 m2, pow. pomostu pływającego z trapem: 73,20 m2, • Pawilonu sanitarnego (2szt.), budynek jednokondygnacyjny, konstrukcja tradycyjna murowana; składa się z pomieszczenia ratownika (pomieszczenia medycznego), toalet - w tym dla osób niepełnosprawnych, przebieralni - w tym dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia porządkowego, wnęk prysznicowych, wnęk szafkowych, układy fotowoltaiczne – dobór ilości na etapie projektu budowlanego, pawilon 1: pow. zabudowy: 80,10 m2, pow. użytkowa: 50,08 m2, pawilon 2: pow. zabudowy: 103,47 m2, pow. użytkowa: 65,85 m2, • Pawilonu spotkań – budynek na planie koła z zadaszonym tarasem, ściany zewnętrzne murowane wykończone jako betonowe, częściowo przeszklone, dach z bali drewnianych, pomieszczenia: sala barowa – konsumpcja, bar, zaplecze, szatnia, pomieszczenie socjalne, toaleta dla osób niepełnosprawnych, toaleta (umywalnia i wc), układy fotowoltaiczne – dobór ilości na etapie projektu budowlanego, pow. zabudowy: 79,33 m2, pow. użytkowa: 60,92 m2, pow. tarasu: 160,45 m2, • Hangaru na łodzie, budynek jednokondygnacyjny z dachem dwuspadowym w konstrukcji drewnianej, ściany zewnętrzne w formie słupów z drewna klejonego, pomieszczenia: zaplecze obsługi, przedsionek, szatnia, toaleta (umywalnia, wc), magazyn, pow. zabudowy: 165,36 m2, pow. użytkowa: 149,02 m2, • Boiska do badmintona o naw. z poliuretanu i wymiarach 13,4×6,1 m, pow. boiska ze strefą bezpieczną (EPDM): 185,84 m2, • Boiska do siatkówki plażowej o wymiarach 8×16 m, pow. boiska wraz ze strefą bezpieczną: 308,00 m2, • Wieży ratownika z platformą widokową (2szt.), w formie szkieletu drewnianego wraz z układem pomostów oraz usztywnieniami, pow.: 29,70 m2, wys.: do 9 m, • Parkingu rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej, wyposażonego w 20 szt. ram postojowych, pow.: do 35 m2, • Żarobiwaku – miejsce biwakowe z siedziskami (3szt.), ulokowany na plaży, konstrukcja główna z bali drewnianych, siedziska z oparciem, pokrycie z blachy trapezowej, pow.: ok. 300 m2, • Przebudowę drogi publicznej na odcinku 165 m, • Budowę i przebudowę ciągu pieszo-jezdnego – nawierzchnia z betonu asfaltowego, pow.: 2111,34 m2, • Slipu do wodowania łodzi, nawierzchnia z płyty żelbetowej, z wyciągarką, pow.:64,15 m2, • Chodników, dojść, deków drewnianych (podestów) – ciągi piesze i pieszo-rowerowe, pow. nawierzchni z desek: 927,89 m2, pow. nawierzchni z kostki: 288,20 m2, • Małej architektury: kosze na śmieci 12 szt., ławki 10 szt., tablica regulaminu 2 szt., • Budowę i przebudowę sieci technicznych: sieć wodociągowa: ok. 200 m, przyłącz wody: ok. 80 m, sieć kanalizacji deszczowej: ok. 500 m, sieć kanalizacji sanitarnej: ok. 180 m, separator tłuszczów 1 szt., zbiornik retencyjny żelbetowy V=50 m3, przyłącze nN: ok. 150 m, przyłącze teletechniczne ok. 150 m, linia kablowa nN do oświetlenia słupów: ok. 600 m, słupy oświetleniowe 20 kpl. • Budowę zatoki autobusowej z wiatą przystankową, nawierzchnia z betonu asfaltowego, szerokość: 3,0 m, długość krawędzi zatrzymania: 20,0 m, pow. chodnika i wiaty przystankowej: 194,81 m2, wiata przystankowa jako rozwiązanie systemowe: długość min.: 5,20 m, zadaszenie min.: 5,80 m, konstrukcja stalowa, ocynkowana i malowana proszkowo, siedzisko drewniane. Zakup środków trwałych: • System AUDIO-VIDEO: słupy aluminiowe z głośnikami odpornymi na działanie czynników atmosferycznych, wszystkie punkty nagłośnienia połączone dwuparowym kablem audio i wprowadzone do pomieszczenia ratownika w budynku sanitarnym, w pomieszczeniu ratownika wzmacniacz 2-członowy 100 V oraz mikrofon ON-OFF, na wybranych słupach z głośniami kamery 3 MPX 1920×1536 odporne na działanie atmosferyczne (opcjonalnie kamery z podczerwienią), rejestrator wizji oraz monitor, lokalizacja wybrzeże nad zbiornikiem Chechło po stronie gminy Trzebinia, • Sprzęt AGD, lokalizacja pawilon spotkań. Dobór środków trwałych do pawilonu spotkań i wybrzeże będzie przedmiotem projektu aranżacji po opracowaniu projektu budowlanego i wykonawczego. 2) ZADANIE 2: Zagospodarowanie otoczenia zbiornika Chechło na terenie gminy Chrzanów (w tym opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej). Działanie obejmuje budowę: • Miejsc postojowych – 102 szt., w tym 8 dla osób niepełnosprawnych wraz z dwoma zjazdami z drogi publicznej, nawierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej, nawierzchnia dróg z asfaltu, pow. parkingu z przebudową drogi i drogą manewrową: 2283,10 m2, • Pawilonu sanitarnego (podwójny kompaktowy lub dwa pojedyncze), obiekt wolnostojący, prefabrykowany, przeznaczony do montażu na miejscu posadowienia, ściany zewn. z płyty warstwowej, wykończenie oblicówką z desek, skład pojedynczego sanitariatu: toaleta, komora techniczna dla serwisantów, obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych, pow. zabudowy: ok. 22 m2, pow. użytkowa: ok. 16 m2, • Ekoplatformy widokowej, obiekt składa się z dwóch pomostów w kształcie koła połączonych ze sobą funkcjonalnie, konstrukcja stalowa, podłoga z desek ryflowanych, zabezpieczenie poręczą z rury, pow. zabudowy: 182,04 m2, • Wieży z platformą widokową 1szt., w formie szkieletu drewnianego wraz z układem pomostów oraz usztywnieniami, pow.: 29,70 m2, wys.: do 9,00 m, • Żarobiwaku – miejsca biwakowego z siedziskami (4 szt.), konstrukcja główna z bali drewnianych, siedziska w postaci ławy z oparciem, pokrycie z blachy trapezowej, pow.: 456 m2, • Parkingu rowerowego zadaszonego, konstrukcja zadaszenia ze skośnych słupów z drewna klejonego o wymiarach min. 20×24 cm, wyposażony w stanowiska do blokowania rowerów, pow. 67,14 m2, • Budowę i przebudowę ciągów pieszo-rowerowych, nawierzchnia z kostki betonowej, pow.: 1092,46 m2, • Odcinka drogi wraz ze skrzyżowaniem w ramach wewnętrznego układu komunikacji, nawierzchnia z betonu asfaltowego, pow.: 428,90 m2, • Budowę małej architektury: kosze na śmieci 10 szt., ławki 10 szt., tablica regulaminu 2 szt., • Budowę i przebudowę sieci technicznych: sieć wodociągowa: ok. 50 m, przyłącz wody: ok. 100 m, sieć kanalizacji deszczowej: ok. 380 m, sieć kanalizacji sanitarnej: ok. 10 m, zbiornik retencyjny żelbetowy V=15 m3, przyłącze nN: ok. 100 m, przyłącze teletechniczne ok. 120 m, linia kablowa nN do oświetlenia słupów: ok. 450 m, słupy oświetleniowe 15 kpl. Szczegółowy zakres robót zawierają Programy funkcjonalno-użytkowe będące załącznikami do SIWZ. Dla przedmiotowego zamówienia zostały wydane następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Decyzja Burmistrza Miasta Trzebini o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Trzebini nr GAU.6733.39.2016.SG, z dnia 26 października 2016r., 2) Decyzja Burmistrza Miasta Chrzanowa o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Chrzanowa nr AU.6733.51.2016.G, z dnia 26 października 2016r., 3) Opinia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie nr OO.4240.2.27.2017.JP, z dnia 2 lutego 2017r. w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, 4) Opinia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie nr OO.4240.2.27.2017.JP, z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Zamówienie obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej: • mapa do celów projektowych, • projekt budowlany, • projekty wykonawcze (w zależności od potrzeb, uzgodnionych z Zamawiającym), • przedmiary robót i kosztorysy, • informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • STWiORB wszystkich branż. • uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń uzgodnień i opinii. Wymagania szczegółowe dotyczące dokumentacji: Dokumentacja powinna odpowiadać wymaganiom dotyczącym postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 1994 nr 89, poz. 414 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym m.in., wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462). Przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych Wykonawca wykona mapę do celów projektowych, zweryfikuje stan istniejący działki i infrastrukturę. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami projektowymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Projekt budowlany powinien uwzględnić wymagania Programów funkcjonalno-użytkowych oraz Zamawiającego opisane w SIWZ. Dokumentacja budowlana powinna zostać przekazana Zamawiającemu w formie wydruków (4 egzemplarze) i w postaci elektronicznej (1 egzemplarz) w formacie pdf. Dokumentacja budowlana powinna zawierać w szczególności: • projekt zagospodarowania terenu: rozmieszczenie zabudowy, układ dróg, ukształtowanie terenu, projekty sieci i przyłączy, projekt odwodnienia terenu, projekt oświetlenia terenu z uwzględnieniem obiektów małej architektury. Dokumentacja projektowa powinna posiadać pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odpowiednimi przepisami w stopniu umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym uzgodnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz rzeczoznawcy ds. sanitarno-higienicznych, właścicieli i gestorów uzbrojenia i mediów, administratora drogi (oraz inne w zależności od potrzeb), • projekty obiektu kubaturowego i innych elementów zagospodarowania terenu:  projekt architektoniczny,  projekt konstrukcyjny (m.in. opis, obliczenia statystyczno-wytrzymałościowe, schematy konstrukcyjne, plany pozycji),  projekt prac inżynieryjnych związanych z oczyszczeniem nabrzeża, odmuleniem strefy przybrzeżnej,  projekty przyłączy,  projekty instalacji sanitarnych: przyłącz i zewnętrzne instalacje sanitarne (projekt budowlany przyłączy i zewnętrznych instalacji sanitarnych dla planowanego zadania powinien zawierać: opis techniczny, projekt uzbrojenia terenu, charakterystyczne przekroje podłużne przyłączy i instalacji, zestawienie materiałów i studzienek), projekt instalacji sanitarnych wewnętrznych (projekt budowlany instalacji wod-kan., profil podłużny instalacji kanalizacji sanitarnej, projekt budowlany instalacji grzewczej i ciepła technologicznego, projekt budowlany wentylacji i klimatyzacji (powinien zawierać: opis techniczny, wentylacja i klimatyzacja), charakterystyka energetyczna, analiza racjonalnego wykorzystania energii, BIOZ,  projekty instalacji elektrycznych,  projekty przebudowy instalacji/sieci energetycznych (w zależności od potrzeb, uzgodnionych z Zamawiającym – w oparciu o aktualną mapę do celów projektowych),  projekt drogowy (opis, projekt zjazdu, profile i geometria, droga wewnętrzna z miejscami postojowymi z przekrojami, dojścia, chodniki),  projekty przebudowy instalacji/sieci teletechnicznych (w zależności od potrzeb, uzgodnionych z Zamawiającym – w oparciu o aktualną mapę do celów projektowych),  projekty instalacji specjalistycznych (w zależności od potrzeb, uzgodnionych z Zamawiającym – w oparciu o aktualną mapę do celów projektowych). Postanowienia dodatkowe: • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. • Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieodpłatnie. • Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń – wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zastosowania określenia „lub równoważne” Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteria równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 2) Roboty budowlane: • wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji oraz STWiORB, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym uzgodnionym z Zamawiającym, • sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót, • obsługa geologiczna i geodezyjna przez cały okres realizacji robót, • przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi zamontowanych urządzeń i wyposażenia, • sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, • wszelkie roboty prowadzone w zakresie remontu zapory ziemnej zbiornika wodnego Chechło winny być uzgadniane z Rejonowym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Chrzanów, • uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub Zgłoszenie zakończenia robót. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego dwóch tymczasowych tablic informacyjnych przed realizacją inwestycji i dwóch pamiątkowych tablic informacyjnych po zakończeniu realizacji robót. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił minimum 48 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 140 000,00 zł /słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100/. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych. d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r poz.978 i 1240, z póź. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr:BS Oddz./Trzebinia 51 8444 0008 0000 0375 7018 0010 W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt b, c, d, e ich oryginał należy złożyć w Urzędzie Miasta w Trzebini I piętro pok. Nr 25 czynne : - poniedziałek - czwartek : od 7:30 do 15:30, piątek: od 7:30 do 14:00. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 tekst jednolity z późn. zmianami), 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności ( Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 22.06.2017 r., sygn. III CZP 27/17), o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyrazi ł zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art., 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty/ które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23, albo informacje, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach