Przetargi.pl
Roboty malarskie i instalatorskie w budynku Szkoły i w budynku Domu Aplikanta KSSiP w Krakowie

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
    REGON: 140580428
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty malarskie i instalatorskie w budynku Szkoły i w budynku Domu Aplikanta KSSiP w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu ustawy PZP polegające na odświeżeniu estetyki pomieszczeń - reperacji ścian , sufitów i ich malowaniu w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury tj. w budynku Szkoły i w budynku Domu Aplikanta wraz z wymianą uszczelnień silikonowych w brodzikach- Dom Aplikanta. ETAP I: Dom Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury:  malowanie pomieszczenia hotelowe na IV p od nr 401 do nr 450 i korytarz IV piętra;  wymiana uszczelnień połączeń silikonowych w łazienkach na I p pokoi 105-120 oraz 129,130,132-150 i IV p pokoi 405-420,428,429,431-449. Budynek Szkoły Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury:  malowanie parter: sale wykładowe nr 3, 6, 7, zaplecza, Aula, Kancelaria;  malowanie I piętro: korytarz, pomieszczenia 102, 104, 105;  malowanie klatki schodowe od poziomu -1 do 4 wraz z przedsionkami. ETAP II: Dom Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury:  malowanie pomieszczenia hotelowe na III p od nr 301 do nr 351 i korytarz III piętra;  malowanie biura w części administracyjnej;  wymiana uszczelnień połączeń silikonowych w łazienkach na II p. pokoi 205-220, 228, 229, 231-249 i III p. pokoi 305-320, 329, 330, 332-350. Budynek Szkoły Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury:  malowanie wejścia z garażu do strefy kontroli dostępu, klatka schodowa z windą oraz do przedsionka klatki schodowej bez windy;  malowanie II piętro: korytarz, pomieszczenia 201, 203, 204, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 220, 221. 2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ (w tym w załączonych do niego dokumentów i innych dokumentach wskazanych w jego treści). Przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45400000-1, 45440000-3, 45450000-6, 45442100-8. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, wskazania te należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Wykonawca do oferty załączy karty katalogowe lub inne dokumenty z parametrami technicznymi materiałów i urządzeń które zamierza zastosować jako zamienniki do materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te, jako dokumenty potwierdzające, że oferowane roboty budowlane i dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, mogą być przez Wykonawców składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Postanowienia dot. rozwiązań równoważnych określone w załączniku nr 2 do SWIZ mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszego ustępu. 6. Minimalny okres gwarancji, na wykonane prace i użyte materiały, do udzielenia jakiego zobowiązany jest wykonawca wynosi 24 miesiące. 7. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. Zamawiający wskazuje następujące terminy wizji lokalnych: 10, 13, 14, 15, 16 listopada 2017 r., początek od godz. 10:00, zbiórka przed pokojem 324 (III piętro, pokój Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego budynku Szkoły, ul. Przy Rondzie 5, Kraków 31-547). W przypadku wniosku Wykonawców Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji lokalnych także w innych terminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł. 2. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w pkt 5 lit. a) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w NBP Odział Okręgowy w Krakowie konto nr: 24 1010 1270 0051 7713 9230 0000, z adnotacją: "Wadium – malowanie BD-V.2611.33.2017”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 6. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszej SIWZ. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 5 pkt 1 i pkt 4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach