Przetargi.pl
Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    Krzywa 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    REGON: 491893256
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1 obejmujący malowanie ścian i sufitów, wymianę podłóg, sprawdzenie drożności przewodów wentylacyjnych i ich udrożnienie w pomieszczeniach i korytarzach budynku oraz demontaż instalacji rur na strychu, jak też fugowanie podestu wejścia głównego.2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1/ pomieszczenia 004, hall narożny, hall wejścia od dziedzińca, 004, 019, 104, 101, 101a, 101b, 105, 106, 108, 123, 112, 113, 119, 116, 206, 210, 214, 215, 216, toalety kondygnacji III w zakresie malowania, 2/ pomieszczenia 015, 211, 213, 227 w zakresie malowania i wymiany podłóg, 3/ pokój 301 i 301a w zakresie demontażu ścianki działowej, wykonania sufitu g-k, malowania i wymiany podłogi, 4/ wszystkie klatki schodowe w zakresie malowania poza klatką schodową budynku nowego do poziomu I piętra, 5/ korytarze wszystkich kondygnacji w zakresie malowania poza piwnicami oraz korytarzem zachodnim parteru, korytarzem północnym II piętra, 6/ strych w zakresie uporządkowania oraz rozbiórki elementów instalacyjnych nieużywanych systemów grzewczych wraz z demontażem konstrukcji drewnianych wsporczych i wydzieleń innych niż konstrukcyjne elementy więźby dachowej, 7/ podest wejścia głównego w zakresie wymiany fugowania.3. Zakres robót należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez Pana Rafała Czyrnka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą INŻ. Obsługa Budownictwa Rafał Czyrnek 32-434 Skomielna Biała 577.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:1/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia ryczałtowego,Przedmiar stanowiący załącznik do SWZ należy traktować jako element pomocniczy.2/ rozliczenie nastąpi na podstawie faktur częściowych,3/ harmonogram finansowo-rzeczowy sporządzony przez wykonawcę będzie załącznikiem do umowy,4/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca,5/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej,6/ prowadzone prace remontowe należy prowadzić w uzgodnieniu z zamawiającym,7/ zaplecze i teren budowy należy zorganizować w uzgodnieniu z zamawiającym,8/ wykonawca zabezpieczy teren budowy i umożliwieni bezpieczne funkcjonowanie urzędu, a także powiadomi Sekretarza Miasta o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych prac,9/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia,10/ wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki zabezpiecza wykonawca ponosząc wszelkie z tym związane koszty,11/ wykonawca zabezpieczy i urządzi teren budowy w zakresie niezbędnym do wykonania prac z zachowaniem zasad bezpieczeństwa użytkowania oraz warunków bezpieczeństwa poruszania się po terenie budowy, zarówno dla uczestników procesu budowlanego, jak i osób postronnych oraz poszanowania i zabezpieczenia przed zniszczeniem, bądź uszkodzeniem mienia zamawiającego na terenie budowy,12/ wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczenia na żądanie Zamawiającego. 13/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,14/ wykonawca udzieli minimum 3 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i na roboty budowlane i wbudowane materiały,15/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł oraz wykaże, że co najmniej jedna z tych robót budowlanych została wykonana należycie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach